čtvrtek 3. července 2014

Too close -3-

EmBee

Hodiny ubíhaly a dnešní party u Nathana se blížila. Stála jsem před zrcadlem a prohlížela se v zrcadle v Clařiným výběru oblečení. Džínové minikraťásky, volné tričko a přes něj přehozená červená kostičkovaná košile, musím přiznat, že to nevypadá špatně, ale radši bych se měla v džínách a ve svém o číslo větším svetříku.
"Abby! Clary je tu," ozval se zdola mamčin hlas, oznamující, že už je čas jít. Ze stolku jsem se vzala mobil a utíkala rovnou z domu do Clařinýho auta.
"Toto trvalo," protočila Clary oči, než nastartovala auto a my se rozjeli prázdnými ulicemi k Nathanovi domů. 


Ještě jsem ani neviděla jeho dům, ale hudbu jsem slyšela dost dobře. Naštěstí byl jeho dům dál od města, takže nehrozilo, že vyruší tuto party nějaký rozlobený soused.
"Pojď," musela mě Clary táhnout dovnitř, jinak bych zůstala s otevřenou pusou stát před domem, vypadal totiž jako palác. 

Procpávaly jsme se mezi davy dál do domu, kde se mačkali lidi k pódiu. A neuvěříte, kdo tam hrál, Wesley Stromberg v celé své kráse se svým bratrem Keatonem a jeho kámošem Drewem Chadwickem.

"Dojdu nám pro pití," nechala mě Clary zamáčknutou mezi všema těma lidma a odešla pryč. Přišlo mi dost divný, že mě nechala někde mezi stovkou lidí a odešla nám pro pití. Jak mě chce potom asi najít? Chvíli jsem se tam točila dokola, jak idiot, a snažila se zjistit kudy Clary zmizela, ale lidi se neustále hýbali, takže jsem to nakonec vzdala a 
rozhodla se, že si alespoň užiju tu kvalitní hudbu. Rvala jsem se co nejblíž k nim a vstřebávala do sebe Wesleyho božský hlas. Ach.

Když dohráli, kluci rychle zmizli z pódia a domem se rozezněla hudba vybíraná nějakým DJem. Vyhoupla jsem se na teď už prázdné pódium a sedla si na něj.
"Ahoj," ozvalo se nade mnou a já leknutím ucukla. Že by Wesley Stromberg? To je přeci blbost.

"Ahoj," odpověděla jsem osobě, která se vedle mě udělala pohodlíčko. Jasně, že to nebyl Wesley, co jsem si to myslela. Avšak nebylo to zdaleka takové zklamání.
"Nevypadá to, že by ses tu zrovna bavila," usmál se zeširoka.
"Jsem tu s kamarádkou, ale jaksi mě tu opět nechala samotnou uprostřed džungle opilých lidí," zdůraznila jsem slovo opět a klopila zrak k zemi při vzpomínce na to, že mi Clary slíbila, že mě tu nenechá samotnou.
"Oh, promiň," všiml si mého smutku a změnil rychle téma, "mimochodem, jsem Drew."
"Abigail, ale Abby stačí," usmála jsem se na něj. Náhle jsem však ucítila studenou tekutinu ve vlasech, která se mi po chvíli vpíjela do oblečení. Nade mnou se rozezněl až moc známý smích následovaný další várkou studené tekutiny. Slzy tentokrát vytryskly takovou rychlostí, že jsem je nestačila ani zadržet.
"Vypadněte odsud nebo si mě nepřejte," přecedil vedle mě Drew přes zatnuté zuby a smích ihned přestal.
"Pojďte," uslyšela jsem. jak Brittany svým kumpánkám nařídila,
 a všechny tři poslušně odkráčely pryč. Zatímco mě Drew chytl za zápěstí a razil nám cestu nahoru do patra. 
Dost dobře se tu vyznal soudě podle toho, jak bez omylu našel koupelnu. Dokonce mi donesl i ručník, do kterého mě zabalil. 
Celá ubrečená jsem se mu zavrtala do hrudi a on mě k sobě pevně přitiskl. DNES UŽ TOHO DIVADLA BYLO AŽ PŘÍLIŠ...

už jsem myslela, že to dnes vůbec nedopíšu:D ale dopsala a to je hlavní, přece to nemůžu pokazit už třetí den...:D
EmBee♥

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee