sobota 26. července 2014

Too close -26-

EmBee

Stála jsem před zrcadlem a úžasem sledovala svůj odraz v něm. Vypadaly nádherně a perfektně mi sedly, jako by byly dělané přesně pro mě.
"Vypadáš úchvatně," vstoupila máma do mého pokoje a ihned si mě užasle prohlížela.
"Ale mám ještě něco, co k těm šatům nemůže chybět," odhrnula mi všechny vlasy na stanu a kolem krku mi připnula nádherný náhrdelník. Náhrdelník, který měla tehdy k těmto šatům i Steph.

"Mami," vykulila jsem na ni přes zrcadlo oči.
"Teď už vypadáš jako doopravdická princezna," nahrnula mi vlasy zpátky a slabě se na mě usmála. Stála jsem tam neschopná

slova a sledovala se v zrcadle. Steph...
"Půjdu udělat něco k večeři," pohladila mě po rameni a odešla dolů do kuchyně. Nechala mě tam stát samotnou v nádherných šatech s miliony vzpomínkami, které mi neustále přebíhali přes mozek. Kdyby se pokojem nerozeznělo otravné pípání mého mobilu, nejspíš bych se opět rozbrečela.

Připravená na zítřejší večer? W. xx 

Vykoukla na mě zpráva od Wese. Byla to jen obyčejná textová zpráva, ale od toho nejúžasnějšího člověka, který mi vždy vykreslí úsměv na tváři.
Si piš:) -A xx 
Textla jsem mu po chvíli zpátky, nechtěla jsem, aby to vypadalo, že hladově čekám až mi napíše.
Už teď se mi po tobě stýská :( W. xx 
Zapípal mi po pár vteřinách opět mobil, no vypadá to, že se on své nadšení ani nesnaží nějak zakrýt.
Holt si budeš muset počkat:) -A xx 
Nechala jsem ho zase chvíli čekat.

Přijď ke mě, je mi tu smutno :( W. xx 
Pobaveně jsem se uchechtla a hodila sebou do postele. Divím se, že mě tam ještě vůbec chce.

Tak si kup velkýho plyšovýho medvěda...:) -A xx 

Já bych radši tebe :) W. xxx 

Musela jsem si tu zprávu minimálně desetkrát přečíst, ale stejnak jsem tomu nemohla uvěřit. Znamená to, že o mě má taky zájem, nebo si to zase všechno jen vymýšlím?
Na to jsem mu neodpovídala a odešla si pro něco k snědku. Zanedlouho už jsem byla zachumlaná ve své posteli a chystala se psychiky na zítřejší den. Zvládnu to!
Tmavou místností se najednou objevil kužel světla, který vydával můj mobil na nočním stolku.

Dobrou noc, krásko W. xxx 
Zase tři pusy na konci!

Dobrou -A xx 
Odpověděla jsem mu jednoduše a okamžitě usnula, holt to byl pro mě dlouhý den.

omlouvám se dneska za upe krátký a sh*tovský díl, ale já dnes víc nevymačkám... zítra snad bude lepší:)
EmBee ♥  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee