sobota 12. července 2014

Důkaz lásky (13+)

LoTé

"No tohle mi děláš schválně," zakňučím, když kolem mě Keaton projde jen v džínové bundě, pod kterou nic nemá a já mám tak nádhernej výhled na jeho vypracované bříško, což mě dovádí k šílenství. 
"Co?" zakření se Keaton a naschvál si dá ruce v bok a narovná se, abych na něj měla ještě větší chuť. 
"Neprovokuj hele. Nemysli si, že holka kluka znásilnit nemůže," líbnu ho na koutek rtů, přičemž jazykem přejedu po jeho piercingu. To zase miluje on. 
"Ty jsi perverzní," zasměje se znovu a já si sednu zpátky na postel v jeho tourbasové kukani, abych na něj měla hezký výhled. 

"Já jsem perverzní jo?! A kdo se tady přede mnou promenáduje polonahej?" povytáhnu jedno obočí a on se smíchem zakývá prstem zleva doprava na znamení mého omylu, a jako důkaz si i tu bundu sundá. 
"Teď se před tebou promenáduju polonahej miláčku," vyplázne na mě jazyk a já vysunu spodní ret. 
"Tohle mi děláš naschvál!" prásknu sebou mezi polštáře, ale vzápětí zase vyletím do sedu, protože on si sedne na druhou stranu k mým nohám. 
"Au!" vyjeknu, když se při prudkém posazení švihnu do hlavy, až mi vyhrknou slzy. Chytím se za čelo a přitulím se ke Keatsovi. 
"Au," fňuknu pro jistotu ještě jednou aby mu bylo jasné, že mě to fakt hodně bolí a on mě k sobě jednou rukou přivine a palec druhé ruky jemně přitlačí na rychle se tvořící bouli na mém čele.
"Ty jsi trdlo, viď?" políbí mě na špičku nosu a já mu položím hlavu na rameno a kývnu.
"Ale je to spíš tvoje vina protože mě tady to... rozptyluješ," chtěla jsem říct vzrušuješ, ale na poslední chvíli jsem se kousla do jazyku. 
"Jo? A co jsi dělala tak důležitýho?" povytáhne obočí a já se podívám na jeho postel. Mezi hromadou polštářů leží polozavřená knížka žurnalistiky, jejíž obsah budu příští rok potřebovat pro přijímačky na vejšku, a které v úplném zavření brání jakési těleso.
„No učila jsem se,“ zalžu, protože přesně vím, že mezi stránkami učebnice je zavřený můj mobil, na kterém jsem si místo učení psala s nejlepší kamarádkou.
„Jó?“ protáhne Keaton a natáhne se přese mě pro učebnici, odkud vyloví pípající mobil.
„Píše ti Mitchie,“ zakření se na mě a já si mobil zahanbeně vezmu. Hned ho ale odhodím zpátky na postel, to když se Keaton zvedne k odchodu a já mu v tom chci zabránit. Stáhnu ho zpátky na postel a obkročmo si na něj sendu tak, abych mohla zadkem dráždit jeho rozkrok. Keaton se prudce nadechne, ale jinak se nebrání.
„Ty si myslíš,“ začnu a políbím ho na klíční kost. „Že mě takhle rozdráždíš,“ svedu konverzaci zpět k našemu předešlému tématu a políbím ho o kousek níž, skoro až na bradavku. „A potom si v klidu odejdeš?“ zkousnu jeho bradavku v zubech a on sykne. Potěšeně se usměju a zavrtím zadečkem, čímž v jeho rozkroku vyvolám bouřlivou reakci.
„Beth, to nesmíme,“ vzmůže se na slabý slovní odpor a já na chvilku přestanu.
„Proč, vždyť tu nikdo není,“ namítnu nechápavě a zaměřím se na jeho ušní lalůčky, což ocení přibližně stejně jako tření se o jeho rozkrok.
„Ale... mně je osmnáct až za čtyři dny... a tobě až příští měsíc.“ S velkou námahou ze sebe dostane podle mě naprosto nelogickou větu a já se ušklíbnu.
„Bude to někdo kontrolovat myslíš?“ zeptám se ho a on skousne ret. Očividně bojuje s důsledky pevné výchovy proti zvětšující se bouli v jeho kalhotách. Je jen otázkou času, kdy výchova a s ní i všechny jeho zábrany, padnou.
„Nechci... nechci tě do ničeho tlačit,“ vzdoruje dál a já tentokrát vážně přestanu.
„To myslíš vážně?“ podívám se na něj a on mi pohled nesměle opětuje. „Keatne chodíme spolu už rok, oboum je nám skoro osmnáct, nikdo tady není a vzhledem k tomu, že jsem zřejmě nadrženější než ty, být tebou bych se vůbec nebála o to, že mě nějak využíváš nebo tak něco. A jestli už s naším poprvé nemáš jiný psychický nebo fyzický problém – což zřejmě ne, vzhledem k tomu, jak blbě se mi na tobě sedí, doporučila bych ti už jenom spolupracovat a užít si to,“ skončím svůj proslov a pak ho líbnu rovnou na rty, aby už nemohl nic namítat. Jaké je moje milé překvapení, když Keaton skutečně začne spolupracovat a svými dlouhými prsty mi vyhrne triko skoro až ke krku a pak mi ho pomůže sundat. 
Jeho pohled na moje prsa mi připomíná bratránkův pohled na krabici lega, kterou před pár lety dostal k Vánocům a já se proto hlasitě rozesměju. 
"Co je?" zeptá se Keaton zmateně, ale přitom dál nepřestává šátrat po mých zádech, aby našel rozepínání té titěrné věci, která mu brání mazlení se svými oblíbenými hračkami. Vážně, jestli se chlapi pořád dělí na "horňáky" a "dolňáky", Keaton je jednoznačně "horňák". Jeho upřímná snaha dosáhnout svého cíle, mě ale rozesměje ještě víc, a proto jeho dlaně přesunu z mých zad dopředu, abych ho ušetřila trápení. 
"Zapínání je vepředu, lásko," poradím mu a on nadšeně nahmatá knoflík, aby v následující minutě mohl zabořit hlavu do mého povědomého výstřihu a přisát se na jednu z bradavek jako klíště. 
Hlasitě vzdychnu a přitlačím se na jeho rozkrok ještě pevněji, což ho konečně vyburcuje k tomu, aby mě povalil na postel a zčásti mě pod sebou přišpendlil svým vlastním tělem, tak abych se mohla hýbat, ale zároveň cítila jeho každičký pohyb. 
"Keatne," vzdychnu jeho jméno a přejedu svými dlaněmi jeho celá záda a zastavím se až na zadku, který pevně zmáčknu. Keatsovi se na těle objeví husí kůže a jeho svaly ještě víc ztuhnou, načež se na chvilku zastaví. 
"Co je?" zeptám se vyděšeně a vyhledám pohled do jeho očí. Udělala jsem něco špatně? 
Keaton se na mě ale usměje a dá mi pusu na čelo. 
"Nesmíš na mě tak rychle, to by jsi z toho nic moc neměla," napomene mě a pak se plácne do čela. 
"Co je zas?" zeptám se znovu a vystrašeně sleduju jak si Keaton sedá a opírá se o studenou zeď tourbusu. 
"Myslím, že jsme skončili," podívá se na mě provinile a já se k němu nechápavě přitulím. 
"Proč?" nepochopím a on hlasitě polkne. 
"Nemám kondom," oznámí mi s vážným obličejem a mně zacuká koutek. A kvůli takový blbosti on přestane? Jen zavrtím hlavou a beze slova se zvednu, abych se mohla natáhnout pro kufr, který jsem si na společnou cestu s kluky balila teprve před týdnem. Nevěděla jsem, že k tomu dojde tak brzo, ale co - připraveným štěstí přeje. 
"Chytej," přihraji mu s úsměvem celý balíček a on se rošťácky usměje. 
"Ty jsi s tím počítala," přitáhne si mě zpátky k sobě na klín a dlouze mě políbí. 
"Jo, vždyť budeš mít narozky," mrknu na něj a poprvé se odvážím přejet ukazováčkem napnutý zip na jeho riflích. Keaton se napne jako luk a zajede svými dlaněmi pod povrch mých volných kraťásků, aby mi mohl zadek stisknout už jenom přes poslední vrstvu látky. 
"Nechceš to ze mě už servat?" zakňučím, protože mě tahle sladká předehra začíná unavovat a chci něco víc a on se do našeho dalšího polibku usměje. 
Opatrně mě potom položí zpátky na svou postel, a jako bych byla hadrová panenka, ze mě s největší úctou stahuje předposlední kus mého oblečení, a každému kousku mé nově odhalené kůže vtiskne malý motýlí polibek. 
Jakmile jsou moje kraťasy dole, chce se začít znovu věnovat mým prsům, ale já mu to nedovolím a zaměřím se na zip jeho riflí, který se pokusím neúspěšně otevřít. Naštvaně svraštím obočí a on se zasměje. 
"Počkej, já sám," odsune moje vzrušením se třesoucí ruce a pár rychlými pohyby ze sebe kus džínoviny svleče, abychom byli na stejné úrovni polonahoty. 
"Beth, jsi si tím jistá?" zeptá se, když uvidí můj červenající obličej s pohledem stočeným na jeho boxerky a já se na chvilku zamyslím. Mám strach, ale dřív nebo později se to musí stát tak jako tak, takže proč by ne teď?
"Jsem," kývnu a přitáhnu si ho k sobě. Tak moc ho miluju, chci se mu oddat celá.
Keaton mi věnuje ještě pár letmých polibků na ústa a tváře a potom mi svými prsty, zaháknutými za okraj mých kalhotek, sundá ten poslední kus látky až ke kotníkům. Můj obličej zrudne ještě víc, když Keaton na chvilku ustane v pohybu a celou si mě prohlíží, což mě donutí se pokusit svoji nahotu nějak zakrýt. Keaton ale moje ruce zastaví a místo toho si je položí na svoje boky. Tuším, že po mně chce, abych ho zbavila i jeho posledního kousku oblečení a já to s růžovoučkými tvářemi a bušícím srdcem udělám. 
"Jsi tak nádherná, když se stydíš," usměje se Keaton a políbí mě kamsi za ucho. Já se zachichotám, ale hlavou mi proběhne jen vyděšená otázka, kam se poděla moje předchozí suverenita při dlouhém svádění. 
Keaton se natáhne pro krabičku kondomů a dřív než stihnu zaregistrovat nějaký z jeho pohybů, kondom má nasazenej. Tohle už si musel někdy cvičit.
"Ty jsi s tím počítal!" vyhrknu ohromeně, když mi dojdou souvislosti a on se rošťácky ušklíbne. 
"Jo, vždyť budu mít narozky," odpoví mi stejně jako já jemu předtím a nahne se nade mě tak, aby mi viděl do očí. 
"Tak můžu?" zeptá se, kdybych si to náhodou rozmyslela a já beze slova kývnu. V krku mám strachem takový knedlík, že bych stejně nebyla schopná slova. 
Keaton se pohne a... způsobí mi tak šílenou bolest, že mám pocit, že vyskočím z kůže. Pevně k sobě přitisknu víčka, ale i tak mi z pod nich vyklouznou slzy bolesti. 
"Beth mám přestat?" zeptá se Keaton vyděšeně a slíbá mi slané kapičky ze tváří. Já otevřu oči a podívám se do těch jeho, které mi navzdory zelené barvě vždy připomínaly hluboké studánky. To spojení, které právě teď máme, a ta láska, kterou snad cítím i ze vzduchu, mi za tu trochu bolesti stojí. 
"Ne. Klidně pokračuj," pobídnu ho, a těch pár přírazů, než Keaton dosáhne svého vrcholu, myslím jen na to, jak moc tohohle kluka miluju. 

Woah to je dlouhý jako kráva :D A... tak nějak nevím co k tomu říct... je to moje první 13+ co jsem splácala úplně sama, takže berte ohledy no... (ale tuhle fotku prostě nešlo nevyužít k ničemu jinýmu :D). Fakt doufám, že se vám líbí a budu strašně ráda, když se k tomu nějak vyjádříte v komentech (stálo mě to spoustu potu a krve :D). Co kecám, hlavně tý krve, ta mrcha podlá se mi usadila v obličeji a nechce zmizet, půjdu se radši projet na kole abych se toho nějak zbavila :D. Takže ještě jednou - snad se líbí a mějte se krásně! 

Peace and Love,
LoTé


1 komentář:

  1. moja perverzná dušička je veľmi potešená :D skvelé je to :3 :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee