středa 2. července 2014

Too close -2-

EmBee

Ihned jsem ze sebe shodila špinavé oblečení a stoupla si pod studenou sprchu. Nevím, proč jsem to udělala, ale byl to špatný nápad, jelikož jsem po chvíli nemohla dýchat. Vylezla jsem z ní rychle a aniž bych se obtěžovala s osušením, hodila jsem na sebe tepláky a roztahané tričko a vlezla si pod peřinu. 
Proč je život tak nespravedlivý? Co jsem udělala špatně? Proč se ke mě chovají jako ke kusu špinavýho hadru? Proč musel být Wesley mezi nima? Honily se mi ty samé otázky neustále v hlavě. Začala jsem z nich celkem šílet. Cítila jsem se na cucky a toto zrovna nepomáhalo.


Zvedla jsem ze svého nočního stolku mobil a vytočila Clařino číslo. Měla jsem na ní vztek, ani nevím proč. Po třetím zvonění se z druhé strany ozval její otrávený hlas.
"Co je?"
"Zvedni ten svůj zadek a přijď... prosím," přidala jsem na konec kouzelný slovíčko, aby to nevyznělo tak hrubě.
"Co se děje? Právě jsem se vrátila z party," ozvalo se z druhé strany zívnutí
"Kdo, prosím tě, pořádal party ve středu večer?" zírala jsem udiveně na své nohy a snažila se přijít na to, kdo je tak pitomej a pořádá party uprostřed týdne.
"Nathan," odpověděla jednoduše, jako by to bylo úplně jasný a taky že bylo, nechápu, že mi to nedošlo dřív.
"To mi mohlo dojít. Za pět minut?" Změnila jsem téma zpět, kvůli čemu jsem jí volala.
"Za pět minut co?" Ach můj bože, proč mám pocit, jako bych si povídala se zdí?
"Za pět minut u mě?"
"Jo jasně, budu tam," s tím mi i zavěsila, a zbyla jsem zase jen já ve svém prázdném pokoji.


Za pět minut se doopravdy ozval ťukot na mých dveřích a zpoza nich vykoukla Clařina hlava.
"Co se děje?" přistoupila ke mě a objala mě na uvítanou, než se rozvalila vedle mě na posteli. Vyklopila jsem vše, co se stalo ve škole a vyčítala jí přitom, že kdyby tam byla, nic by se nestalo. Což je taky pravda.
"Pfůů... víš co? Já ti to dnes vynahradím," otevřela oči, které měla po celou dobu zavřené, kdoví jestli mě celou tu dobu vůbec poslouchala.
"Jak," udiveně jsem na ni zírala.
"Nathan mě pozval na další party, která bude dneska večer," no tak tohle jsem vážně nečekala. Já a party, kde bude většina školy? Po tom dnešním divadle, ani náhodou.
"No tak, bude se ti to líbit a navíc tam bude Wesley," tak holka ví, jak na mě. Jeden z důvodů, proč je to má nejlepší kamarádka. Ups. Já vlastně jinou kamarádku nemám.
"Ale slib mi, že mě tam nenecháš samotnou," probodávala jsem ji pohledem a ona jen otráveně přikývla.


Zatímco mi vybírala oblečení začala zase o tom jak ten a tamten a ještě další s ní furt flirtovali a blah blah blah... Furt mluví o sobě, ale jakmile řeknu něco já, už protáčí oči a je hrozně otrávená. JÁ JSEM TA, KTERÁ MÁ DŮVOD BÝT OTRÁVENÁ....

další díl:) zatím se mi to daří, nemyslíte?:D co zatím myslíte? jsou to teprve dva díly a nic moc se neděje no, ale brzy se snad něco stane:)
EmBee♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee