čtvrtek 20. března 2014

Step by Step (13+)


Annabellka

„Začneme na tři” křikla trenérka a pustila písničku od Gabriela Valima. „Raz, dva, tři a jedem”
Začala jsem se hýbat v rytmu hudby a naprosto si užívat volnost, kterou mi tanec dává. Dávala jsem si pozor na každý pohyb, na všechno, co by se mi při něm mohlo zkazit. Hýbala jsem nohama i rukama do rytmu písně, aniž bych si všimla, že tancuju úplně sama a že písnička už dávno skončila.
„Genevo, je pěkné vidět, že tě tanec až takto baví, ale nemáš to zapotřebí” řekla naštvaně trenérka, nemá tohle ráda. Má ráda, když si tanec užíváte, ale ne, když tancujete mimo hudbu.
„Omlouvám se, Andro”

„Takže, dáme si párovku”
Ne!
„Co kotě? Dáme si to dneska tak, jako minule?” řekl nadrženě Keaton Stromberg, nejnamyšlenější člověk na tréninku. Minule se, pro vaší informaci, nic nestalo, jen po mně chtěl sex. To je jediný, na co on myslí.
„Trhni si, Strombergu,” protáhla jsem si nohu. „jsem s tebou v páru jen proto, že naše příjmení začínají obě na S. Jdi si svádět jinou”
„Wrrr, miluju nedostupný holky. Ale ty jednou povolíš” stoupl si za mě a chytl mi boky.
Trenérka znovu pustila song, tentokrát od Edwarda Mayi. Obtočila jsem ruce okolo Keatonova krku a kroutila boky. Nechtěně jsem se ale otírala o jeho chloubu v teplácích, která začala najednou nabývat na velikosti. Tento tanec bych nazvala erotickým, protože Keaton se na to moje svádění dost chytal a bylo vidět, že ho to maximálně vzrušuje. Já to ale nechtěla!
Když písnička skončila, musela jsem Keatonovi skočit do náruče a dát ruce směrem k zemi.
„Výborně, Genny, umíš se do toho skvěle vžít. S Keatsem se dokonale doplňujete. Zůstaňtě tu po skončení a ještě si tu choreografii prošlápněte. Přemýšlim, že vás pošlu na mistrovství USA do New Yorku ”
No, upřímně, nevěděla jsem, jestli se mám radovat nebo ne. Mistrovství USA je skvělý, ale jet tam s Keatonem je noční můra. To po mně bude ten sex chtít pořád.
„Už se těšim, kotě” zavrčel mi Keats do ucha, jako by mi četl myšlenky. Zalapala jsem po dechu, nikdy jsem si to nechtěla připustit, ale je pravda, že mě neskutečně vzrušoval.
„Tak jo, pro dnešek je to vše” řekla Andra a tleskla.
Všichni kromě Keatse a mě odešli do šaten. Udělala jsem provaz a Keaton se na mě podíval s chlíplým úsměvem na tváři.
„Co je?” zeptala jsem se naštvaně.
„Nic, jen jsem slyšel, že tanečnice jsou v sexu výborný”
Protočila jsem oči a zvedla se. Tohle je nekonečný příběh.
„Tak co, jdeš to pustit ty nebo mám já?”
„Jdi ty” předklonil se a já tak měla výhled na jeho dokonalý zadek, teda ehm, co to melu...
Šla jsem ke stereu a pustila opět song, na který jsem tančili minulý tanec. Došla jsem ke Keatsovi a otočila se k němu zády, dala mu ruce okolo krku a začala tančit. Keaton vypadal, že mu to dělá extra dobře. Přitisknul se ke mně úplně a já tak narazila do jeho svalnaté hrudi.
„Ty mě provokuješ, Genevo. A ty víš co to se mnou dělá?”
Sakra!
Keaton se sklonil a dal mi lehký polibek na krk. V eufórii jsem zaklonila hlavu a cítila, jak se Keaton usmál. Dostal mě, nekompromisně. Začal mi jezdit jazykem po krční tepně a to už jsem byla ztracená.
„Keatone, počkej, tohle nejde”
Keaton si mě otočil čelem k sobě a dal mi ukazovák na rty. „Pšš, podej se, Genny. Užijem si to”
Sklonil se ke mně a začal mě dravě líbat. Nejdřív jsem jeho jazyk do své pusy pustit nechtěla, ale když mi jeho ruka zajela pod krátký svetřík a následně mi ho sundala, nechala jsem jeho zkušený jazyk, aby vklouzl do mé pusy. Rychle jsem sundala triko i jemu a měla tam výhled na jeho dokonalé břišáky.
„Jo, na nich jsem pracoval už dlouho” řekl, když zjistil, kam zírám.
Navzájem jsem si následně sundali i tepláky, boty a ponožky. Keaton mě položil na chladné parkety a začal mi líbat bříško. Jeho vlasy mě lechtaly a tak jsem se zasmála.
„Co?” zvedl ke mě jeho oči.
„Nic, pokračuj”
Keton mi naposledy políbil bříško, sundal mi podprsenku a následně i kalhotky, já jemu na oplátku zase boxerky. Upřímně? Byla jsem dost překvapena velikostí jeho, no, vy víte čeho.
„Seru na předehru” řekl nadrženě. Drsně mi roztáhl nohy a nekompromisně do mě vnikl. Zakřičela jsem v návalu rozkoše. Nečekal, jestli se přizpůsobím, prostě začal rychle přirážet. Přirážel tak skvěle, že jsem ani nevěděla čí jsem. Po neuvěřitelných minutách, které se zdály být jako hodiny, jsem cítila, že se blížím k vrcholu.
„Keatone, už nemůžu” zejela jsem mu prsty do vlasů, on mi ale vzal ruce a připevnil mi je nad hlavou. Nic neříkal, jen přirážel a přirážel...
„Prosím” zasténala jsem. Už to bylo na dosah, vážně to bylo k nevydržení.
„Teď, dělej, zakřič moje jméno” Keats mi pustil ruce. Zaryla jsem mu nehty do zad a s největším výkřikem dneška jsem dosáhla vytouženého orgasmu. Celá jsem se třásla. Keats do mě naposledy tvrdě přirazil a vyvrcholil taky. Pak se na mě složil, položil si hlavu na moje rameno a dýchal mi do ucha.
„Tak tohle byl zkurveně dobrej úlet” vydechl.
„Tak co, uspokojila jsem tvé představy, že tanečnice jsou v sexu skvělý?”
„Víc než to, Genny” usmál se na mě a oba jsme se začali oblíkat.
Celý týden jsem se radovala z toho, žejsem ojela Stromberga. Radovala jsme se ale jen do té doby, než jsem zjistila, že jsem těhotná.


Pozn. autorky: No, tak tady to máte :DD Nejsem s tím tak spokojená, jelikož ta sexuální scéna je asi trochu zrychlená, ale to nevadí :D Tyto představy mě napadly na tréniku moderny, jelikož tam chodí jeden mega ultra sexy kluk, se kterým právě tancuju a (doufám) jedu na mistrovství do Bukurešti. Takže je to vlastně tak ze ¼ pravdivý ;)) Pozítří pošlu School Of Wizards a začala jsem plánovat jednodílku na téma válka :) Tak se těšte na moje „veledíla” :DD
Cu Dragoste
Annabellka P.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee