čtvrtek 6. března 2014

Krásný výlet

Pomaranč

Prechádzam sa s mojou najlepšou kamarátkou Jane po Prahe. Sme tu na výlete so školou, sme druháčky na strednej. Máme rozchod čiže pôjdeme najskôr do nijaké obchodného centra. „Rika, poď už!“ kriči na mňa Jane. „Idem, ach jaj ty si nedočkavá neviem čo ťa na tom nakupovaní baví.“ Provokatívne som jej povedala. „Jój prestaň!“ „No dobre, ale poďme na skateoch, prosím.“ Hodila som na ňu psie oči. „Ok, ok Rika tak iď už chcem si niečo kúpiť.“ Išli sme do nákupného centra, kde sme pobehali skoro všetky obchodné centrá. Jane si toho nakúpila hromadu ale aj ja som si toho kúpila dosť. Aj keď moc nemusím nakupovanie. Ideme už naspäť do hotela, samozrejme na skateoch a ja ako vždy robím blbosti. „No ták Rika nerob! Spadneš a ja ti prvú pomoc dávať nebudem.“ Jane kričala spoza mňa ja som sa na ňu otočila ale stále som išla na skate a chcela som niečo
povedať. No vrazila som do niekoho, koho som zrútil na zem a ja naňho. Nemala som sa otáčať. „Rika!“ kričala na mňa Jane. „Prepáčťe, fakt mi je to ľúto!“ chcela som sa postaviť z toho neznámeho ale keď som videla kto to je tak som sa nemohla ani pohnúť. Bol to Keaton Stromberg. Omg, zakričala som si v mysli. „To je v poriadku,“ povedal mi a ja som sa stále nezmohla ani na jedno slovo. „Ouu, ja som Keaton.“ Povedal mi myslela som si, že tam odpadnem. Započula som okolo nás smiech tak som sa pozrela a stáli tam Drew, Wesley a samozrejme Jane. Mali záchvaty smiechu, myslím že na nás. „Už by ste sa mali postaviť.“ Povedal Wesley a Drew dodal, „ešte vás udajú za robenie intímnych vecí na verejnosti.“ Keď to dopovedal ja a aj Keats sme naňho hodili vražedný pohľad. Hneď som sa radšej postavila a keď sme tam tak všetci piati stáli. Bolo trápne ticho samozrejme. „No ako vidím tak nás poznáte, viete niet nad tie vaše pohľady.“ Povedal Wesley, ach baví ich to robiť si z nás srandu. NO čo už keď ich to baví tak my môžeme ísť. „Tak čaute!“ povedala som dosť nasrane a ťahala som Jane preč so skateom v ruke. „Ale no tak kam si myslíte, že idete? Len pekne pôjdete s nami!“ „Prečo by sme mali.“ Jane videla, že som nasratá tak radšej bola ticho. „Takže po prvé pôjdete pretože si tu zranila Keatona a po druhé pretože som to povedal.“ Odvetil v kľude Wesley. „Podľa mňa mu nič nie je. A zato že si to takto povedal určite nepôjdeme. No v tom do toho vstúpil Keaton. „Ticho, veď sa ukľudnime všetci.“ To vážne? A ešte dodal, „Takže prepáčte tu Wesa za jeho správanie asi vstal zlou nohou s postele.“ Vbehla mu do reči Jane, „a ako všetci vidíme tak aj tu to blondýnka vstala zlou nohou.“ Nenávidím keď ma tak volá. „Tak baby pôjdete niekam s nami?“ nahodil na mňa Keaton psie oči, no odolajte mu. „No dobre, ale pojdeme si zahrať bowling.“ Keď som to dopovedala tak sa na mňa nádherne usmial. Jane sa smiala aj s tými dvoma , nechápem prečo. Išli sme pešo lebo to bolo kúsok. Jane si ma nachvílu odtiahla. „Keby sa vy dvaja vidíte, boli ste taký roztomilý ale ako si sa červernala Rika...“ prerušil nás Keaton, „tak idete?“ „Jop.“ Povedala som a Jane sa zase zasmiala, nenávidím to keď sa červenám. „A ešte baby asi som prešvihol vaše mená.“ Zase sa na mňa usmieval nech to nerobí určite sa červenám. Zase nemám slov, čo to tento chlapec somnou robí. Chvalabohu situáciu zachránila Jane, „Ja som Jane a toto je Rika,“ povedala. „Teší nas.“ Povedali na raz a my sme sa začali smiať, oni sú vážne ako bratia. Večer bol dokonalý.Hrali sme bowling a zabávali. Keaton si odomňa vypýtal číšlo samozrejme som mu ho dala. Stáli sme všetci pred naším hotelo lebo nás odprevadili. Všetci sme sa poobjímali a keď ma objal Keats tak mi zašepkal do ucha, „dúfam že keď ťa pozvem na rande tak to neodmietneš.“ „No ešte uvidím.“ Sklamane sa na mňa pozrel. „Ale nie, smozrejme, že pôjdem.“

DRUHÝ DEŇ: Je ráno, Jane samozrejme spí. Zvoní mi mobil. „Ano,“ „Ahoj, kráska.“ Aaaaaa volá mi Keaton. „Ahoj Keaton.“ „Takže som sa rozhodol, že ťa dnes zoberiem na prechádzku čo ty na to?“ toto je sne.... „Ale jasné, že pôjdem a veľmi rada.“ ... To rande bolo dokonalé prechádzali sme po Prahe a rozprávali sme sa o všetkom možno. Dokonca ma Keaton pobozkal a opýtal sa ma či nechcem byť jeho do LA. Keaton bol smutný a ja tiež ale ešte som mu nepovedala, že kde študujem. Pretože my s Jane študujeme v LA na preztížnej tanečnej škole. Keď som mu to povedala tak ma zdvihol do vzduchu a začal ma točiť, všetci sa na nás pozerali ako na retardov, asi sme tak vypadali na námesti v Prahe, kde bolo hromada ľudí.... Keď sme prišli do LA aj s Jane tak som sa stretla s Keaton, boli sme spolu... Proste ja ho milujem už sme spolu asi tri mesiace a všetko je dokonalé a mám taký pocit, že tuto moja Jane si niečo začína s Keatsovým kamarátom Tylerom....

Pozn. LoTé: Děkujeme Rice za příspěvek ff-kou a kdo by chtěl následovat jejího příkladu, posílejte na tuto adresu: emblem3-ff@seznam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee