sobota 29. března 2014

Frajer z deštnýho pralesa, 29.díl

LoTé

"No to si ze mě děláte srandu?!" vyjekne Luke opírající se o svého jeepa a má co dělat, aby mu nevypadli oči z důlků. My se jen zasmějeme a Drew mě na potvrzení Lukovy dedukce políbí. 
"Jak?! Proč?! Co?! Jak?!" Vychází z Luka podivné skřeky, které baví celé širé okolí. Jeho reakce ale nikoho neudivuje a tím míň by měla udivovat nás. Vždyť právě Luke se našich ostrých hádek naposlouchal víc než kdokoli jiný. 
"Tak takhle se balí holky?" otočí se na Drewa když se trochu uklidní, ale ten se na něj jen nechápavě podívá.
"No necháš ji kousnout pavoukem, pak se o ni pár dní staráš a ona ti nakonec sama skočí
do postele," zavtipkuje Luke a dají si s Drewem placáka. Já se ale zamračím. Tohle si o mě Luke skutečně myslí?
"Co se mračíš, princezno?" Všimne si Luke, že se netvářím zrovna nadšeně a pokusí se mi zvednout bradu. Uhnu a naštvaně nasednu do auta. Aspoň, že už mi dovolili jet s Drewem za naší rodinou. Kamala mě snad ráda uvidí a já se na ni také moc těším. A nejenom na ni, i na ostatní děti, dokonce jsem pro ně dneska vzala hromadu bonbónů, utrhnou mi ruce. Jediné, čeho se bojím je, že se mi zase něco stane. Já jsem totiž na katastrofy skutečný expert.
"Hlavně tam na sebe dávejte pozor," řekne Luke když i s Drewem nastoupí do auta a Luke ho přivede k životu. S hlasitým burácením vyjedeme na udusanou cestu směrem do pralesa a tak skoro přeslechnu Luka, dodávajícího: "Speciálně ty Sab." Jako by mi četl myšlenky. Jen protočím oči a svůj pohled nasměruji ven z okna. 
"Co jsem ti udělal?" ohradí se Luke proti mému otrávenému chování a já povytáhnu obočí. Neví? Vážně? 
"To vypadám jako kurva?" zeptám se ho na plnou pusu a Luka tím tak překvapím, že málem sjede z cesty do křoví, rostoucího všude okolo. 
"Cože?" vyjekne, a i Drew se na mě překvapeně podívá. 
"Jak jsi na to přišla?" zeptají se mě oba dva na ráz a Luke dokonce zastaví, asi aby jsme skutečně neskončili v pralese a ještě k tomu na střeše. 
"Vždyť jsi to o mě řekl!" obořím se na Luka a Drew ztuhne. 
"Kdy?" zeptá se a vypadá, že je připraven dát Lukovi ve vteřině pěstí mezi oči. 
"Já?! Kdy? Nevím o čem mluvíš!" brání se Luke statečně, ačkoli se pod Drewovým hrozivým pohledem maličko přikrčí. 
"Předtím než jsme nastoupili! Řekl jsi, že jsem Drewovi vlezla do postele!" Mám slzy na krajíčku, ale když větu, která mě tak urazila, dokončím, kluci propuknou v hlasitý smích. 
"Proč se smějete?!" Nepochopím jejich pubertální chování a fakt, že se směje i Drew, mě vytočí natolik, že mám chuť vystoupit z auta a jít do malé osady sama a pěšky. Když jejich smích neustává, spíš naopak nabírá na intenzitě, skutečně se natáhnu, abych otevřela dveře a vystoupila, ale Drew mě zadrží.
"Kampak razíš kočko?" zeptá se mě tónem, z kterého okamžitě poznám, že rozhodně nerazím nikam. 
"Proč se mi smějete?" Zkusím to tedy naposledy po dobrém, ačkoli se Luke ještě pochechtává a Drew si povzdechne. Zřejmě nad mou zabedněností. 
"To se přeci jen tak říká, Luke to tak nemyslel." vysvětlí mi Drew polopaticky a já se zamračím. Tohle se vážně říká?
"Vážně?" zeptám se pro jistotu a kluci svorně kývnou. 
"Aha."

Další díl z mé skromné dílničky, doufám, že se líbí, lidičkové ;) Taktéž doufám, že se vám líbí mé nedávno zveřejněné jednodílovky taky s Drewem (ne, já na něm nejsem závislá, jak si to můžete myslet :D) a lajky a komenty na všech mých dílkách mě moc moc těší, díky vám za ně ;)

PS: Líbila by se vám nějaká ffk založená na nějakém filmu/seriálu? Já vím, že ta má včerejší je tak trochu založená na Příšerné tchyni, tak ale jestli se líbila, napište do komentů, jakými dalšími filmy/seriály/čímkoli bychom se mohli nechat inspirovat a napsat pro vás něco :) Nebo se inspirujte sami a všechny výtvory posílejte na tuto adresu emblem3-ff@seznam.cz, budeme jen rádi. Tím zároveň připomínám končící tématické období s tématem válka :) Čas už je jen do zítřka. Mějte se krásně!


Peace and Love,
LoTé

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee