čtvrtek 6. března 2014

Frajer z deštnýho pralesa, 19.díl

LoTé

"Hola!" zavolám na skupinku indiánů, když vystoupím z Lukova auta a popadnu první bedničku s jídlem, která mi přijde pod ruku. 
"Netahej to!" vyjekne Drew a bednu mi z ruky vytrhne. 
"Co blbneš?" koukám na něj jako na blázna a on pokrčí rameny.
"Je to těžký," odpoví mi a já povytáhnu obočí. Je to poloprázdný ale budiž. 
"Hej! Co se to mezi vámi stalo?" přistoupí ke mně Luke a dloubne mě pod žebra.
"A co se stalo tobě?!" všimne si konečně mého obličeje a zděsí se. Celou dobu byl nejspíš příliš zaujat tím, že se s Drewem bavíme aniž bychom si při tom vyškrábali oči.
"Victoria mě zmlátila a Drew je prostě v
pohodě," pokrčím rameny a natáhnu se pro svůj milovaný foťáček. Luke jen zavrtí hlavou a naskočí do auta.
"Čáu večer!" zamává na mě a já mu zamávání opětuji. Potom se otočím a zamířím k baráčku, kde už na mě čeká Kamala a klubko nadšených dětí, které se ale ihned pověsí na Drewa a štěbetají jedno přes druhé. 
"Co se ti proboha stalo?!" vyjekne šokovaně Kamala a dokonce jí ujede i silný španělský přízvuk, který se jí celý včerejšek dařilo úspěšně skrývat. 
"Ale, jedna taková kráva si potřebovala vybít energii a spletla si mě s boxovacím pytlem," mávnu nad tím rukou a nasměruji ji ke vchodu do baráčku. Sama pár kroků couvnu. 
"Úsměv!" přikážu jí a Kamala se na mě zazubí jako kdyby mi chtěla ukousnout hlavu. 
"Ehm.. trochu menší úsměv," poradím jí a ona koutky trochu stáhne. Hned se na mě kouká krásná holka s bezchybnou pletí v ještě krásnějším prostředí. 
"Ukaž mi to!" vrhne se ke mně ihned poté, co zmáčknu spoušť a já jí její dokonalé fotky ukážu. 
"Ujdu," pokrčí rameny a já chci protestovat, ale vtom si děti všimnou, že mám v ruce něco nového, co ještě nikdy neviděli a utíkají to prozkoumat.
"Calma chicos, calma!" zavelí Drew aby se uklidnili, když vidí, že jsem z lesu natahujících se ručiček trochu zoufalá, a potom je i s dospělými seřadí před baráček, abych si je mohla vyfotografovat a to hned ze všech možných i nemožných úhlů, jelikož to děti pochopitelně hned chytne. Byli by schopné mi pózovat snad celý den, kdyby Drew nezavelel, že se jde k řece. Vypnu proto foťák a sednu si na kámen nedaleko ohně, kde ženy přebírají dovezené potraviny, abych jim trochu pomohla ale Drew se na mě zamračí.
"Jde se k řece," zopakuje jako kdybych byla hluchá a já se na něj nechápavě podívám.
"No tak se tam neutop," zavtipkuju a natáhnu se pro první věc, která mi přijde pod ruku. 
"Pojď s námi, je tam nádhernej výhled," udělá na mě psí oči a já se podívám na všechnu práci, kterou by ubohé matky a tety rozverných dětí museli udělat sami, kdybych se rozhodla jít s nimi. 
"To nejde," zavrtím hlavou a vtom už mě začne přemlouvat i Kamala. 
"No tak Sab, já jdu taky, ony to tu zvládnou," zaprosí a já se podívám na ni, na Drewa a poté na ženy. 
"Podría ir con ellos?" zeptám se aspoň na svolení a všechny ženy mi s úsměvem přisvědčí. Tak fajn. Zvednu se, oklepu si zadek od suché trávy a rychle doběhnu Drewa.
"Takže Kamaliny psí oči jsou hezčí než ty moje jo?" neodpustí si drobný rejpanec a já se zakřením. 
"To víš, to bude tím exotickým vzhledem," vypláznu na něj jazyk a chci doběhnout i Kamalu ale najednou mi nohou projede tak obrovská bolest, že se svezu na Drewa a z očí se mi samovolně začnou hrnout slzy.

Zdáár lidi jsem nadšená jako malý dítě s naprosto absolutně neznámých důvodů mám se skvěle fajn a tak dále a Sab nejspíš umře... Né, kecám jen šlápla na něco ještě nevím na co ale to je jedno :D Doufám, že se vám tento díl líbí a budu ještě nadšenější za komenty a lajky! 

PS: EmBee se zejtra vrací takže se v nejbližší době těšte na další díl LFOF!!

PPS: Víte jak tu byla diskuze na téma YouTubers že jo? Tak jsem si dneska uklízela půdu, abych to měla případně kde natáčet jestli to fakt uskutečním a tak mě jako napadlo... že už vím o čem bych ty videa přibližně chtěla dělat ale kdybyste měli nějaký nápady, na jaký video byste prostě klikli kdybyste někde viděli jeho název...? Za každej návrh budu šťatsná, jelikož to sem tak úplně nepatří 3:) :D

Mějte se krásně!


Peace and Love,
LoTé

2 komentáře:

  1. Skvělej díl, jako vždy :) A k tomu názvu...já nevim, něco vtipnýho :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee