neděle 9. března 2014

School of Wizards 6.díl


Annabellka

Otočila jsem se za hlasem a stál tam ten poslední člověk, se kterým jsem teď chtěla mluvit.
„Keatone, pokud se mi chystáš omluvit, tak to zkus jinde, já o to nestojim“ zvedla jsem se z písku a oklepala si džíny.
„Angee, já nevim, co bys chtěla jako omluvu. Udělám cokoli“ řekl a dost mě tím zaskočil.
„Ahá“ protáhla jsem samohlásku. „Co tak najednou?“ a založila jsem si ruce na prsou a okamžitě dala ruce bolestí dolů. Zasraný zápěstí!
„Tenhle rituál vymyslel brácha, ne já. Já mu to rozmlouval, ale on byl jak posedlej“
„Jo, tak když si mu to tak hrozně rozmlouval, tak proč si mě vtáhnul dovnitř?“ vyjela jsem na něj.
Keatona zaskočila moje otázka, začal koktat a nemohl najít správná slova.
Sarkasticky jsem pohodila hlavou. „Hele, tenhle rozhovor nemá žádný smysl“ prošla jsem kolem něj a šla směrem ke škole.
„Angee, no tak“ slyšela jsem jeho vtíravý hlas, ale neotočila jsem se a jeho připomínky jsem naprosto ignorovala.
Rozplynula jsem se v mlhu a objevila se u nás na pokoji. Sandie seděla v černých puntíkatých šatech a černých balerínkách u stolu a malovala si oči černou linkou.
„Kam se fintíš?“ zeptala jsem se a kecla sebou na postel.
„Na večeři“
„Na večeři? Vždyť je teprve půl pátý?“
„Vítej v Bruja de la Escuela,“ protočila Sandie očima. „jo a vem si nějaký šaty, ve škole je taková tradice, že všichni musí mít šaty“
„I kluci?“ mrkla jsem na ní.
Sandie se začal tak smát, že se jí rozmazala ta tužka, kterou si dělala oči. „Jasný, jenom si představ třeba Drewa kurevsky-svalnatýho Chadwicka“ začala jsem se smát taky, ale asi po 3 vteřinách mi došlo, co řekla.
„Kurevsky svalnatýho?“ zvedla jsem jedno obočí a Sandie ztuhla. „Ale, ale. Tady má někdo slabost pro Satana“
„Né, panebože. Jen jsem zdůrazňovala, že má velký svaly. Chodit s Chadwickem, no to bych si pomohla“
Zasmála jsem se a začal se přehrabovat v kufru, abych našla bílé šaty s béžovými mašličkami a k tomu béžové sandálky.
„Musim si ještě dneska vybalit, tohle je děs“ vytáhla jsem šaty a boty hodila je na postel. Sandie se otočila a prstem ukázala na kufr. Věci se pomalu začaly vznášet ve vzduchu, pak se otevřela skříň a všechno se tam naskládalo a pěkně urovnalo.
„Nebo taky ne“ začala jsem si sundávat džíny a svetřík a oblékla jsem si ty šaty a na nohy si dala botky. „Můžu takhle na večeři?“
„Jasný, vypadáš dokonale, jen si rozpusť ty vlasy“ odložila Sandie tužku na oči a zvedla se ze židle.
Já jsem mezitím vytáhla ze skříně hřeben, vysvobodila mé dlouhé hnědé kudrnaté vlasy z drdolu a lehce je pročísla hřebenem.
„Můžem jít“ položila jsem ho na stolek a vyrazila ze dveří, Sandie šla hned za mnou. Na chodbě jsem potkala spoustu lidí, kteří šli společně s námi na večeři. Mezi všemi těmi lidmi jsem spatřila Coven. Když mě Keaton spatřil, chtěl na mě promluvit, ale já jsem odvrátila pohled a to ho asi umlčelo.
„Jsem vás viděla s Keatonem na pláži“ promluvila Sandie, jako by mi četla myšlenky. „o čem jste žvanili?“
„Snažil se mi omluvit za to, že udělali ten rituál“ protočila jsem oči.
„Ale evidentně jsi mu neopustila“
„No, to rozhodně ne,“ otočila jsem se na ní. „nechci, aby si myslel, že jsem tak strašně měkká, že mu hned odpustim“
„Dobře děláš, namyšlení kouzelníci, viz Keaton a spol., toho potom rádi využívaj“ řekla Sandie, když jsme vcházeli do jídelny.

Pozn. autorky: Ahoj holky, po týdnu opět nový díl. Moc si vážim toho, že se vám moje povídka líbí, ale zůstanu u toho, že budu díly přidávat jednou za týden. Všem se moc omlouvám, že to tak děsně flákám, ale snad už se to z chvíli všechno zlepší a budu posílat třeba 2x do týdne.
Anyway, byl někdo minulou neděli na koncertu Jamese Arthura? Měla jsem šanci někoho z vás potkat? Skočila jsem si totiž zase na chvilku zpátky do ČR, abych ho mohla vidět, jelikož sem do týhle prdele asi nikdy nepřijede :DD
jo a ještě bych chtěla doporučit LoTé, teda pokud si opravdu bude dělat ten Youtube kanál, pár tipů na videa, ale jelikož ty znáš O2L, Tylera a tyhle youtubery, tak myslím, že tam určitě nějakou inspiraci najdeš, například na Tagy, Challenge atd.

Cu Dragoste(s láskou:))
Annabellka :3

2 komentáře:

  1. Jojo tagy a challenge mám v malíčku, jediný co mi dělá starost jsou odběratelé a můj debilní přízvuk když mluvím anglicky :D Ale díky za zájem ;) LoTé

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu ti pak třeba pomoct se sdílením na sociálních sítích, jestli bys chtěla. Přízvuk neřeš :D časem to dáš, já jsem se naučila mluvit s americkým přízvukem asi za měsíc každodenního mluvení s rodilým mluvčím (učitel ve škole), takže třeba přes videa se to naučíš v pohodě.
    Neni vůbec zač :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee