sobota 29. března 2014

School of Wizards 8.díl

Annabellka
Wesley se na Daisy díval hodně dlouho. Držel jí dost blízko sebe a zuřivě se jí díval do očí. A nakonec jí políbil, takže jsme všichni byli v šoku!
„Co děláš?“ vyjekla Daisy, když se od něj odtrhla.
Wesleyho obličej byl najednou úplně jiný. Z rozzuřeného lva se proměnil do malého štěňátka.
„Daisy, už dlouho tě mám strašně rád. Vím, že jsem se k tobě celý ty 3 roky co tu ji, choval jako debil, ale věř mi, mám tě strašně rád“
„Wesley, poslouchej. Já chápu, že mě můžeš mít rád, ale já tebe ráda nemám,“ řekla mu celkem klidně. „ale prý po tobě jede Renny McAllisterová, tak si jdi líbat jí“ dořekla to Daisy a šla pryč z jídelny.
„Renny?“ zamyslel se Wesley. „Ta z 11. ročníku?“
„Jo, to je ta Renny. Taky jsem slyšela, že se jí líbíš“ odpověděla mu Sandie a dojedla poslední sousto večeře. Já si taky do pusy strčila poslední část lasagní.
„Jdem?“ zeptala se Jenn a já i Sandie jsme kývly.
„Tak čau“ pozdravili kluci a my odpověděli jen prostým „Ahoj“.
„Ty vole, ten Wes je fakt neskutečnej. Fakt se k Daisy choval celý ty roky jako naprostej debil a najednou se od něj dozvíme, že jí má rád?!“ řekla nahlas Jenn a Sandie na to kývla.
„Někteří kluci jsou prostě divný“
„Nejenom Wes, Angeeline“ odpověděla mi Sandie a to jsme se s Jenn jenom zasmály.
Došly jsme k našemu pokoji a se Sandie jsme vešly dovnitř.
„Jsem totálně vyřízená, dnešek byl fakt nářez“ kecla sebou na postel Sandie.
„Jo, to mi povídej“ lehla jsem si na svou postel a pak mi něco došlo. „Kdo je vlastně Renny McAllisterová?“
„Renny je holka, co patří ke skupince čarodějek, které se sem dostaly kvůli černé magii. S touhle skupinkou holek si nezahrávej. Dokážou ti udělat ze života peklo. Jsou stokrát horší než Coven“ varovala mě Sandie.
„Ok, já se jen ptala, kvůli Daisy“
„Fajn“ zvedla se a vytáhla se fialové tričko a černé legíny. „A počkat, co máš vlastně s Keatonem?“
„Nic, na té pláži mi řekl, že nechtěl dělat ten debilní rituál, ale hlavně, že mě vtáhl do toho pokoje“ řekla jsem ironicky a vytáhla si růžové triko a džínové šortky.
Sandie jenom zakroutila hlavou nad jeho blbostí a obě jsme se převlékly.
„Pojď, jdem do společenský místnosti, třeba tam potkáme jednu z mých dalších kamarádek, kterou stojí za to poznat“ chytla mě za ruku a táhla ven z pokoje. Ve společenské místnosti seděla v rohu brunetka, jejíž husté vlasy jí sahaly až k zadku. Takový vlasy jsem si vždycky přála! Hned jak nás uviděla, usmála se a odložila telefon do klína.
„Sandie!“ objala jí. „Chybělas mi, jsem ráda, že jsem zpátky v Escuele“
„Ty mě taky, Linn. Chtěla jsem ti někoho představit, tohle je Angeeline Treterová, je tu nová. Angele, tohle je Linn Pottorffová, oči a uši tohoto ústavu“ představila nás Sandie a Linn se na mě usmála.
„Ráda tě poznávám, Angele, ráda tu vidím nové tváře. Pokud bys ode mě cokoli potřebovala, klidně přijď“
„Děkuju moc, Linn. Určitě se někdy stavím“
Všechny tři jsme si sedly na gauč a povídali si, ale strašně dlouho, asi až do osmi, což byl pokrok. Najednou se rozezněl gong. „Všichni budete do půl deváté zalezlí na pokojích, přesně v půl se zhasíná. Zítra začíná vyučování v 9:00. Děkuju a dobrou noc“ zazněl celou školou hlas ředitelky.
„V půl devátý do postele?!“ řekla jsem otráveně.
„Vítej na Escuele“ řekly holky dohromady, až nás to rozesmálo. Všechny jsme se zvedly ze židle a šly do pokojů, kde jsme se osprchovaly a vyčistily zuby.
„Je děsný, že se tu chodí spát tak brzo“ řekla jsem a převlékla se do mého pyžama, které představovalo triko mého ex (které jsem mu nevrátila) a saténové šortky.
„Povídej mi o tom“ řekla mi na to Sandie a i ona se převlékla do černého kompletu s fialovými puntíky. Obě jsme si zalezly do postele, řekly si dobrou noc a přesně v půl deváté se zhaslo.

Pozn. autorky: Další díl je po milionu světelných let zase na světě :D omlouvám se za to, že jsem ho neposlala už v tu středu, ale z nemocnice jsem přijela až pozdě v noci, takže to nešlo a ve čtvrtek jsem na to neměla vůbec chuť.
Well, anyway, do povídky jsem už přidala další dvě postavy, Renny a Linn. Renny jsem přiřadila Kamče, když psala, že má radši temno :D a Kájuš jsem přiřadila Linn, která bude tak nějak úplným opakem Renny :DD doufám, že vám postavy, charaktery a jména vyhovují ;)
Nový plán posílání dílů je takový: Každou středu a každou sobotu přibude nový díl a jednou za 2 týdny i nějaká ta jednodílovka :)) pokusim se polepšit moji častou absenci tady na blogu :DD
PS: Do povídky jsem zařadila i dvě příjmení mých 2 nejoblíbenějších amerických youtuberů ;)) a když už jsme u YouTube, chtěla jsem se zeptat LoTé, kdy už bude to video? :DD strašně se na něj těšim :)
PSS: Chtěli byste, abych do povídek dávala i outfity?

Cu dragoste
Annabellka

3 komentáře:

  1. Pecka :D A nevadí že jsem na té druhé straně ;) Těšing na další díl :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Skvele jako vzdy Annabellko, jen tak dal.
    A video bude snad brzy, je natoceny, ted jen udelat si cas na upravu ;) LoTé

    OdpovědětVymazat
  3. Jé :D Díky, já jsem radši na straně hodných a jméno Linn je super!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee