sobota 15. března 2014

School of Wizards 7.díl


Annabellka

Jídelna pro mě byla celkem překvapení. Čekala jsem, že jídelna bude ve sto padesát let staré škole zašlá a divná. Pro moje překvapení byla jídelna moderní, jako v normálních amerických školách.
„Na co tak koukáš?“ zeptala se mě Sandie.
„No, na jídelnu“
„A proč prosimtě?“
„Tak sorry, ale já jsem čekala, že ta jídelna bude stejně rozpadlá jako zbytek školy“
„Nemusíš se omlouvat, já na tom byla podobně“
Došla jsem ke stolu s jídlem a začala si nabírat lasagne. Sandie si vzala svůj talíř a na něj si dala chicken enchiladas (pozn. nechala jsem to v angličtině a pokud někdo neví co to je, jsou to také malé rolky s masem :D).

„Kam si sednem?“ začala jsem se rozhlížet po jídelně, ale ani jeden stůl nebyl úplně volný.
„K Jenn a Daisy“ ukázala na dvě holky sedící vzadu u stolu pro 7.
Došly jsme k nim, sedly si a holky se na nás hned usmály.
„Ahoj Sandie, koho nám to vedeš?“ řekla brunetka s úplně černýma očima.
„Jenn, Daisy, tohle je Angeeline Treterová. Je tu nová. Angee tohle je Jennifer Hurstová“ ukázala na tu brunetku. „a tohle je Daisy Carpenterová“ tentokrát jsem se podívala na druhou brunetku, ale ta měla oči modré.
„Moc rády tě poznáváme“ řekla Daisy s jižanským přízvukem.
„Já vás taky“ usmála jsem se na ně a pustila.
S holkama jsme si začaly povídat a já se o nich dozvěděla spoustu věcí. Například jejich bydliště; Sandie pochází z Indiany, Jenn je z LA a Daisy je z Virginie.
Najednou jsme všichni zaslechli, jak někdo zakřičel a ten někdo byla Patricie.
„Ježiš, co se tý krávě zase stalo?“ zaklela Jenn a upustila vidličku.
Já se jen zasmála. „Koukej, zlomil se jí podpatek“
„A teď se jí zlomí ten druhý“ řeka Daisy, nenápadně na ní namířila dlaň a otočila jí o 180 stupňů. Druhý podpatek jejích černých lodiček se zlomil ve vteřině a ona skončila na zemi. Celá jídelna, včetně nás čtyřech, se mohla potrhat smíchy.
„To se ti povedlo Daisy“ zasmála se Sandie a začaly jsme znovu jíst.
Dobrá nálada mě ale přešla ve chvíli, kdy jsem uviděla stát u stolu s jídlem Coven. Můj pohled se téměř okamžitě stočil k mému zápěstí. Díky ochrannému kouzlu se mi to trochu zahojilo, ale stejně to bude trvat ještě dlouho, než to bude kompletně v pořádku. Mé myšlenky ale vyrušil nejmladší z Covenu.
„Angee, můžu s tebou mluvit?“
„Né nemůžeš, Keatone. Není o čem“ napíchla jsem si na vidličku kousek lasagní a dala si je do pusy. K mému neštěstí jsme seděli u stolu pro sedm a tam si k nám všichni tři sedli.
„Prosím“
„NE“ skoro jsem zakřičela.
Keaton si hlasitě povzdechl a začal jíst. Jeho bratr si zatím povídal s holkama, ale na moc extra přátelský rozhovor to nevypadalo.
„Ty si myslíš, že jsi silnější než já, Strombergu?“ vyjela na něj Daisy.
„Nemyslim, vim“ odpověděl jí.
„Víš co? Dáme si kouzelnickou páku“ řekla a podala si sklenku.
Kouzelnická páka spočívala v tom, že se dva lidé pokoušeli rozbít skleničku a kdo jí rozbil jako první, vyhrál.
„Fajn, Carpenterová, ukaž co v tobě je“
Oba dva namířili své prsty na skleničku a začali kouzlit. Oběma při tom vycházely z prstů blesky a dotýkaly se skleničky, která začala pod náporem pukat. Nakonec pukla na Wesleyho straně.
„Vyhrála jsem, Strombergu“ zasmála se Daisy a tleskla. „Nejsi zase tak moc silnej, jak si myslíš“
Wesley na ní koukal, jako kdyby jí chtěl zabít pohledem. Zvedl se ze židle a přešel k ní. Popadl jí a zvedl jí na nohy, byli k sobě natisklí tak, že byste tam mezi ně nestrčili ani prst. Wesley se jí koukal do očí a ona dělala to samé.

Pozn. autorky: Takže, další díl je na světě. Na žádost mých dvou spolužaček jsem je zařadila do povídky, ale samozřejmě se nejmenujou Jenn a Daisy, ale Paula a Andreea, ale to je jedno :DD pokud byste taky chtěli být ve School of Wizards, napište do komentářů a já vás tam ráda zařadim :))) V týdnu sem pošlu tu 13+ jednodílovku, co jsem slibovala. Bude s Keatonem ;)
Cu Dragoste

Annabellka

6 komentářů:

  1. Miluju tuhle ff-ku! A kouzelnická páka je fakt super :D Můžeš mě tam dát? Stačí když třeba budu sedět ve stejné třídě. Dík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D jasný že tě tam dám. Uvidim, jakou postavu ti přiřadim ;)))

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Skvělý :) Krásně píšeš ;)) Myslíš že bys mě zařadila do povídky? Klidně můžu být na straně Covenu :D Mám radši temnější strany :D

    OdpovědětVymazat
  3. aaa :D dokonalé :)) tú jednodielovku s Keatonom čo najskôr ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Kami: Jasný, pokud chceš být zlá a temná, mám pro tebe vymyšlenou skvělou postavu ;))
    Rika: Neboj, už jí přepisuju do elektronický podoby a pošlu jí nejpozději ve čtvrtek :))

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee