úterý 11. února 2014

TEN PRAVÝ 7.část

Kačka

Když se po několika hodinách probral, seděla u něj Meg. „Drew asi si ještě musíme promluvit. Všechno ti vysvětlím.“ Meg Drewovi podrobně vyprávěla můj příběh os samého začátku. Bylo to zvláštní, ale všechno chápal a nakonec řekl, že se k sobě asi opravdu nehodíme a že už se na mě ani na Wese nezlobí. V tu chvíli jsme se v místnosti oba objevili. Báli jsme se, co nastane. Ale Drew se na nás jen usmál a se slovy: „přeju vám to,“ odešel do pokoje. „Meg, jak jsi to dokázala?“ Prostě jsme si o tom všem promluvili a nakonec sám uznal, že vy dva patříte k sobě.“ „No děkuju, ale bylo to na nic, protože já a Wes…“ „Co jako?“ „Pohádali jsme se. Strašně jsme na sebe křičeli. Nevěřila bych,
že by mi Wes mohl něco takovýho říct.“ „Ale Kate, on tě přece miluje, sám ti to řekl. Nedovedeš si představit, jak to pro něj muselo být těžký. Určitě se musel strašně dlouho rozhodovat, jestli ti to má říct. A to ani nemyslím na to, jak hrozně mu muselo bejt, když vás s Drewem vídal pohromadě.“ „Já vím, jenže kdybys to slyšela. V tu chvíli mi přišlo, jako bych ho vůbec neznala. To, co se mu honilo hlavou a co mi řekl…“ „Víš co, počkej tady chvíli,“ řekla Meg a odebrala se do Wesova pokoje.
„Můžu dál? „Jo jasně Meggie pojď.“ „Hele, nevím co se přesně mezi tebou a Kate stalo, ale ona je z vaší hádky dost rozhozená a myslím si, že tobě to taky není úplně jedno.“ „Máš pravdu. Mrzí mě, co jsem jí řekl o Drewovi a tak, jenže já byl rozhozenej. Nevím, co mám teď dělat.“ „Nejlepší by bylo, kdyby ses sebral a šel se jí omluvit! A sakra neboj se!“ „Dobře,“ odpověděl Wes a odebral se do obýváku. Byla jsem strašně ráda, že za mnou přišel. „Kate je mi hrozně líto, co se stalo. Já poslední dobou udělal strašně moc chyb, počínaje tím, že jsem ti nedokázal říct, co k tobě cítím. Nechal jsem to zajít moc daleko.“ Když jsem viděla Wesovo psí oči, už jsem se na něj nemohla zlobit. Miluju ho a to se nezmění. Umlčela jsem ho svým polibkem. Byla jsem ten nejšťastnější člověk na světě. Skončilo naše trápení. Zase jsme se všichni bavili a užívali si života. A co se nestalo. Po nějaké době se dala Meg s Drewem dohromady. Dostudovala svojí školu v zahraničí a vrátila se zpět do Kalifornie. Naše parta byla opět celá a v ní byly dva dokonalé páry. Já + Wes a Meg + Drew. Jen Keaton je pořád „na ocet“. Ale to se změní. My mu nějakou tu krásku najdeme. :)

Pozn. autora: Takže tohle byla moje první ff-ka - vícedílovka. Možná jsem někoho zklamala v tom s kým vlastně nakonec bude ale tak to prostě je ? :D Taky nevím, jestli mám i nadále psát, nejsem si jistá, tak mi kdyžtak pomozte s rozhodováním :)

2 komentáře:

  1. Neber to špatně, ale tahle ff-ka mi přišla taková...bez velké zápletky a všechno se vyřešilo nějak moc rychle. Ale tvorba jde dál a určitě nepřestávej psát! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, ono to nejprv byla jenom jednodílovka a ta by takhle šla, že se všechno vyřeší dřív, ale pak jsem to rozkouskovala a už se tam nechtěla nic přidávat abych to nezkazila :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee