pátek 21. února 2014

School of Wizards - info

Ahoj holky, velice se omlouvám, že zase 3 století nebyl žádný nový díl, ale jak už jsem několikrát psala, na škole je toho teď hromada, jednak toho, že se musim doučovat tísíce věcí jak z matiky a takových předmětů, tak hlavně z Rumunštiny -_-
Takže souhrnně: Další díl School of Wizards pošlu nejdřív příští sobotu, kdy se vracíme z lyžáku z Transylvánie.
Pokud by byly na mou osobu nějaké otázky, tady je můj tt: https://twitter.com/Annabellka99 followněte si mě a já si vás follownu z5.
Moc se všem omlouvám a moc si vážim toho, že se vám povídka líbí.
Vaše Annabellka
PS: Až se vrátim, čekejte i jednu speciální 13+ jednodílovku, kterou už mám rozepsanou dlouho a konečně přišel její čas ;))

5 komentářů:

  1. Ten závěrečnej podpis s moji školou jste tam nemusely dávat :D ale jinak fajn :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň o.O LoTé asi nevěděla, co s tím, tak tam hodila taky:)

      Vymazat
    2. V poho, já to tam mám kvůli škole ;)

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee