sobota 15. února 2014

Need You (32)


EmBee

"Beth!" Vlítla jsem dovnitř, než stačil Luke úplně otevřít.
"Anne..." špitla potichounce. Oči měla zarudlé od pláče. Pevně jsem ji objala a ona mi stisk oplatila.
"Pojeďme pryč prosím." Vzlykala mi do rukávu.

"Pojedeme" konejšila jsem ji. Luke se zatím svalil na pohovku a zíral do země. Bethy si toho všimla a vrhla se k němu.
"Pojeď s námi." prosila ho. Smutně se jí podíval do tváře. Vsadila bych se, že jsem viděla i slzy.
"Nemůžu Beth... já nemůžu." pohladil ji po tváři a naposledy políbil. Zastesklo se mi po Wesleym.

"Wesley!" vykřikla jsem, aniž bych si to uvědomila.
"Cože?" odtrhli se od sebe a udiveně na mě zírali. Cítila jsem se provinile, že jsem jim překazila jejich poslední polibek.
"Wesley." zopakovala jsem jeho jméno.
"No to víme, ale kdo to je? A co s ním?" ztrácel se mnou Luke trpělivost.
"Wesley..." špitla Beth.
"Annin přítel." dopověděla místo mě.

"Musíme jít Beth. Už nás hledají." popadla jsem Beth za zápěstí a táhla jí za sebou z domu. Ani se nemohla rozloučit s jejím přítelem, ale byly jsme na útěku, musely jsme jít. Zavolali jsme si taxíka a jeli přímo na letiště.
"Anne, co máš přesně v plánu?" Prolomila ticho mezi námi.
"Popravdě? Netuším. Doufám, že nám Wesley pomůže. Ale mám strach." zaryla jsem nehty to sedadla.
"Proč?" podivila se Beth.
"Bojím se, že mi neodpustí. Utekla jsem. Teď utíkám znovu." zlomil se mi hlas, když jsem si uvědomila tu hrůznou pravdu.
Konečně jsme doletěli do států. Přesněji do Bostonu, kde měli mít kluci večer koncert. Přijeli jsme k hale, ale místo velkého davu ječících fanynek, tu byla jen tlupa novinářů. Bylo to zvláštní, ale když jsme se přiřítili s Bethany k zadnímu vchodu, strachem se mi sevřel žaludek. Nebyla tu jenom tlupa novinářů, ale také několik policejních aut a sanitka. Zmocnila se mě panika a já utíkala co nejrychleji ke vchodu. Beth jsem nechala daleko za sebou. 

Už jsem se konečně dostala ke vchodu, ale jeden policista si mě všiml a odtáhl mě pryč. Pohled, co se mi hned poté naskytl, mě srazil k zemi. 

Už vás to taky nebaví tak jak mě?o.O:D vůbec nechápu jak už to může být 32.díl:D ale jedno vím jistě, je to děsná hovadina;) jako všechno co píšu-.-:D takže čekejte blízký konec;) prosím, prosím pěkně koukám:D pošlete někdo něco:) horší než to moje, to být nemůže;) email znáte:) pokud ne tak emblem3-ff@seznam.cz
EmBee♥

1 komentář:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee