neděle 6. dubna 2014

Tourbus Romance (13+)


Rory

"Tak já mizím!" řekl Wesley a prudce zabouchl dveře autobusu, když vybíhal ven. Jeho bratr ani nezvedl oči od počítačové hry a zabručel cosi, co zřejmě mělo být pozdravem. Mezitím vyšel z malinkaté koupelny Drew. "Kam zas zdrhnul?" zeptal se, když si ručníkem sušil vlasy. "Ale," Keaton udělal mezeru a zabil jednoho zombie tím, že mu usekl hlavu a prostřelil ho brokovnicí, "Carly textla." Drew jenom kývl. Podle jeho názoru ho měla omotaného kolem prstu, ale jeho spoluhráči to bylo "úplně ukradené"."Neměl by hned přiběhnout, když zavolá. Měl by jí ukázat, kdo je tam chlap," zamrmlal. "Já myslím, že to dobře ví," Keaton se podíval na svého kamaráda, "je to ona." Oba se usmáli a
Keaton se vrátil ke hře. Vypadalo to, že je do ní extrémně zažraný, ale stejně se mu podařilo přijít o pět životů během jediné minuty.
Drew se vedle něj posadil a upřeně se zahleděl na monitor. "V poho chlape? Obvykle se ti docela daří..." Keaton jen polkl a kývl na souhlas. Drewa to moc nepřesvědčilo a tak si sedl blíž a sebral Keatonovi ovládání z rukou. Stejně zase umřel. "Fakt jseš v pohodě? Jestli se něco děje, tak mi to můžeš říct. Budu se ti smát asi tak jen půl století." Kluk vedle něj zase jen pokýval hlavou a snažil se něco říct, ale z hrdla se mu vydralo jen jakési chabé zakrákorání a tak to přestal zkoušet a zadíval se na zem. "Hej, hej...koukej na mě, snažím se ti pomoct," vyštěkl Drew a otočil Keatonovu hlavu k sobě. Mladší muzikant neustále uhýbal pohledem těm jiskřivě modrým očím. Starší z dvojice se ale nenechal odbýt a nakonec dosáhl svého. Asi na deset sekund. "Když se s někým díváš do očí déle než 6 vteřin, tak to znamená, že se s tou osobou chceš buď vyspat nebo, že ho chceš zabít," poznamenal z legrace, protože doufal, že smutného kamaráda rozesměje. Nic. Rozhodl se téma rozvést. "A co ty, první nebo druhá možnost?" Sám se tomu začal smát, ale Keaton se prudce zvedl a ve zmatku odešel do koupelny a zavřel se tam.
Už skoro pět minut se Drew snažil dostat Keatona ven. "No tak, já to tak nemyslel...tak mě klidně zabij mě to je jedno...no tááák otevři..." A k jeho velkému údivu se dveře opravdu otevřely. Drew hned zvážněl. "Ty mě nechceš zabít, co?" "Moc sorry, nechtěl jsem, ale nemáš tu chodit jen v ručníku...půjdu se někam projít a slibuju, že se to už nestane." Keaton svěsil hlavu a ubíral se ke dveřím, ale silná paže ho zadržela. "Kdo říkal, že mi to vadí?" otázal se s šibalským úšklebkem nejstarší člen kapely a Keaton sledoval, jak si jako ve zpomaleném záběru rozvazuje ručník uvázaný kolem pasu a nechává ho volně padat na zem k nohám obou chlapců. "Ty jsi...?" "Pšššt..." Drew položil ukazováček na suché rty toho druhého a pak ho políbil. Pomalu, labužnicky, ale přesto jaksi divoce. Začal zároveň s tím rozepínat Keatonovi jeansy a stahovat je dolů společně s ponožkami a botami. O malou chvíli později bylo na zemi i tričko. Oba už v tu chvíli hlasitě oddechovali mezi jednotlivými hladovými polibky a konečky prstů se snažili prozkoumat každý kousek partnerova těla. Drew povalil Keatona na zem. "Tak se podíváme, jak špatné to je, ano?" zeptal se a začal svlékat Keatonovy boxerky. Lehce zamlaskal, když uviděl, co se skrývalo pod nimi. "Někdo mě tu opravdu hodně chce..." "Sklapni Drewe," ozval se konečně Keaton "a něco dělej." "Ty nevíš co?" "Nemám nejmenší tušení, ale stejně brzo vybouchnu, takže to nevadí..." "Vybouchneš, to ano, ale kontrolovaně a kvůli mně." Blondýn se naklonil k jeho uchu "To slibuju."Omotal své silné prsty okolo ztopořelého penisu toho druhého a začal posouvat ruce dopředu a dozadu. Keaton ztuhl. O tomhle tajně snil už docela dlouho, a byly to hezké sny, ale teď se to dělo doopravdy a bylo to ještě lepší. Cítil na sobě jeho pohled, jeho ruce, jeho tělo, které se vlnilo společně s pohybem rukou a dělalo jeho problém ještě horší. Na chvilku ho napadlo, že kdyby přestal, tak by asi zešílel, ale rychle tu myšlenku zaplašil. "Otevři oči," uslyšel Drewův hlas "chci vidět, jak se budeš tvářit, až budeš." A Keaton se snažil až do poslední chvíle, ale nakonec to nevydržel a když znovu ucítil další skluz stále ještě ze sprchy vlhkých rukou, po jeho erekci, jak to budilo všechny jeho nervy a činilo je to milionkrát citlivějšími než obvykle a zároveň je to uspokojovalo, zaklonil hlavu a v závěrečném výkřiku rozkoše je zavřel. Jeho tělo se uvolnilo a mysl trochu zklidnila. "Tak se mi to líbí," usmál se starší svalovec. Pak sebral ze země svůj ručník, očistil Keatona a řekl: "Ale příště to bude oboustranné. Přece to všechno neoddřu sám, že?" A odešel se obléct.

Pozn. LoTé: K téhle dokonalé ffce jsem Rory přesvědčila já, takže tleskejte, ano, děkuji, jsem génius, já vím. A jestli do týdne nenapíše volné pokračování, tak se asi odstřelím :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee