čtvrtek 3. dubna 2014

School of Wizards 9.díl

Annabellka

Ráno mě vzbudil šílený zvonek, který řinčel už od sedmi.
„Panebože, proč to zvoní tak brzo?“ hodila jsem si své hnědé vlasy z obličeje.
„Nevim, vždycky to zvonilo v osm“odpověděla mi Sandie a zase si lehla.
Já se na rozdíl od Sandie zvedla z pelíšku a šla směrem ke skříni. Vytáhla jsem z ní spodní prádlo, podprsenku a uniformu, kterou tvořila: tmavé modrá skládaná sukně, bílá košile, tmavé modrá kravata a tmavě modré sako. Sandie se konečně zvedla z postele a také si oblékla uniformu. Obě dvě jsme si jenom rozčesaly vlásky, makeup jsme si vůbec nedělaly, jelikož ve škole je zakázaný. Na vraždu toto! Potom jsme si obě vyčistily zuby.
„Jdem na snídani, ne?“ zeptala se mě Sand a já kývla na souhlas.
Všichni v jídelně už měli na sobě taky uniformy. Na velkém stole s jídlem dneska byly různé druhy sýrů, šunek, salámů, pečiva a cereálií. Vedle pak stály dvě konvice, jedna s čajem a druhá s kávou. Do misky jsem si dala trošku cornflaků a do hrníčku si nalila černý hořký čaj.
„Jdeme zase k holkám, ne?“ řekla jsem Sandie a šla směrem k holkám, aniž bych čekala, co na to řekne.
Došla jsem k jejich stolu a posadila se. „Čau holky“ pozdravila jsem a ony mě pozdravily taky.
„Víte ten novej drb?“ vychrlila na nás hned Linn. Ano, už vím, proč se jí říká uši a oči školy.
„Ne, jakej?“ odpověděla Sandie.
„Renny chodí s Wesem“řekla a napila se kávy.
„Vážně. Nějak rychle, ne?“
„Jo, dneska jsem je ráno viděla ve společenský místnosti, jak tam po sobě lezou“ oklepala se Linn a upřela na mě svá tmavá kukadla.
„Áha“ řekla jsem, povytáhla nad tím obočí a dál jsme jedly už mlčky.
Po snídani jsme šly do pokoje pro věci na hodinu, jelikož jsme při pokecu v jídelně a nevšimly si, že už nám zbývá jen patnáct minut do začátku vyučování. První hodinu jsme měli Dějiny čarodějnictví s profesorkou Cabottovou a prý je neskutečně přísná, hlavně co se dochvilnosti týká. V pokojíku jsme si obě dali učebnice, sešity a penál do tašky a vyrazily do posluchárny číslo 6. Na této škole je asi jen 50 studentů, kteří jsou rozděleny na dvě skupiny podle věku, já byla v té, která byla pro kouzelníky a čarodějky ve věku od 16 do 25 let. Ta druhá byla pro děti od 6 do 15 let. Celkově můžete na Bruja de la Escuela pobýt až 18 let. Celkem síla.
Když jsme došly do učebny, sedělo tam už asi 20 lidí a tak jsme si se Sandie sedly úplně dozadu do poslední lavice u okna.
Sedla jsem se na dřevěnou židli a byla překvapena, že to tu vypadá podobně jako škola, na kterou jsem chodila v Sacramentu. Přesně v devět hodin přisupěla do třídy profesorka Cabottová s plnou rukou papírů. Všichni jsme se jako na povel zvedli.
„Dobrý den,“ pozdravila nás hned. „posaďte se“
„Dneska si popovídáme, hned na úvod, o úplných základech čaordějnictví. Kdo nám o tom něco poví?“ vepředu se přihlásila holka se zrzavými vlasy. „Ano, slečno Eastwoodová?“
Margaret Eastwoodová, největší šprtka školy, začala povídat o různých začátcích a bohyních a podobných zbytečnostech, které ani nevim, proč se učíme.
„To je nuda“ šeptla ke mně Sand.
„Do tří minut mě vykopne ze třídy, chceš to vidět?“
„Jasný, aspoň nějaká akce“ zasmála se potichu Sandie.
Začal jsem si pilníkem pilovat nehty a absolutně přestala dávat pozor, co Margaret vykládá. Profesorka si toho asi za minutku všimla.
„Slečno Treterová? Můžete mi vysvětlit, co tam provádíte?“ zeptala se mě, docela i klidně.
„Piluju si nehty“ řekla jsem drze a polovina třídy se potichu zasmála, včetně Keatona, jak jsem si všimla. Panebože, on je tam strašně sexy v té uniformě, teda co to zase melu...
„Slečno Treterová, i když jste tu nová, do zítřka mi vypracujete essay na téma začátky čarodějnictví. 300 slov“ zakřičela a ukázala na dveře. „a okamžitě mi zmizte z očí“
Sebrala jsem si věci z lavice, mrkla na Sandie a šla ke dveřím.
„Ale, paní profesorko...“ začal Keaton mluvit, ale profesorka ho překřičela.
„Vypadněte i vy, pane Strombergu. Žádné ale ve své třídě nestrpím“ zakřičela na Keatona a i ten se zvedl, já otevřela dveře a oba jsme vyšli ven. Jakmile se dveře zabouchly, chytli jsme záchvat smíchu.

Pozn. autorky: Ano, ano, vím, jsem lempl, ale tentokrát s jednodenním zpožděním posílám další díl. Není moc dobrý, ale tak aspoň něco jsem sesmolila :DD Moc si cením hodnocení u minulého dílů, děkuju moc, jste zlatý :33
Btw. Co apríl u vás? :DD My jsme si udělali srandu ze skoro každýho učitele. Fakt maximální sranda :D
Jinak, tady je uniforma, kterou holky na Escuele „nosí“:http://www.polyvore.com/untitled_56/set?id=105500053.
Doufám že vám dnešní díl líbil, i uniforma že se vám líbí, určitě budu ráda za jakékoli komentáře i thumbs up :D a v sobotu očekávejte další dílek ;))
Cu dragoste
Annabellka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee