pondělí 14. dubna 2014

Frajer z deštnýho pralesa, 36.díl

LoTé

"Jsi si tím stoprocentně jistá?" zeptám se Kamaly pro jistotu ještě jednou, i když už předem vím odpověď.
"Naprosto." Kývne Kamala a otře si opuchlé oči. Naposledy ji k sobě přitisknu a pak otevřu dveře a seběhnu do přízemí, kde sedí Luke s Peterem a společně s peruánskou policí hlasitě debatují o zpropadených motorkářích. Od Kamaly jsem se dozvěděla, že na ní se vystřídali hned tři a to určitě nebyla jediná, kterou takhle zneužili. Oklepu se hnusem, když si uvědomím, kolik holek si tímhle muselo projít, radši na to nemyslet. Zavolám si Luka bokem a on si mě starostlivě prohlédne. Sice neví, že se podobná věc stala i mně, ale podle mého ještě nedávného chování, to
určitě tuší. 
"Jak je na tom?" zeptá se starostlivě a já si povzdechnu. To asi mluví za vše. 
"Potřebuje čas. Hodně času. A taky tě chci o něco poprosit." Upřeně se na něj podívám a on mi pohled opětuje. 
"Mohl bys zabookovat jednu letenku do New Yorku navíc?" zeptám se ho a on se nechápavě zamračí. Vzápětí mu to dojde. 
"To přeci nejde!" vykřikne. "Nemůže tady celou svou rodinu jen tak nechat a odletět! Navíc jí ještě nebylo ani patnáct a co by ve Státech vůbec dělala?!" Zpanikaří a tak zvýší hlas, až se po nás začne Peter nervozně otáčet, a tak Luka odtáhnu ještě dál a snažím se ho uklidnit. 
"Luku pochop nás, ona tady nemůže zůstat!" Skoro řeknu, že já jsem tam taky nemohla zůstat, ale včas se zastavím. 
"Ale... to nejde," řekne znovu Luke a já se mu zadívám do očí. Nevydrží to a po chvilce cukne. Zprudka se nadechne a pak si promne oči. 
"A... jak to chceš udělat?" rekapituluje a já ho bezmyšlenkovitě obejmu. 
"Děkuju," zašeptám mu do ucha a on mi objetí opětuje. Pak ho rychle pustím. S Drewem jsem sice udělala obrovský pokrok, to ale neznamená, že se mi objímání nějak speciálně zalíbilo. A pak mu vyložím svůj plán...

"Budete mi chybět," povzdechne si Luke na letišti a kamarádsky si s Drewem plácne. Já se jen smutně usměju a přitisknu k sobě plačící Kamalu, která tak náhlé rozloučení s celou rodinou zvládá velmi špatně. 
"To bude dobrý," zašeptám a opravdu tomu věřím. Celý zbytek léta stráví doučováním všeho, co potřebuje a v září nastoupí do školy nedaleko mého bydliště, které je od teď i její. K lepšímu psychickému stavu jí určitě přispěl i fakt, že všechny motorkáře police chytila a čeká je spravedlivý soud. Celkově se za ten týden změnilo hodně věcí. Já jsem získala mladší sestřičku, kterou mám už teď k smrti ráda, dozvěděla jsem se, že mě doma dokonce čeká malé překvapení a tak jediná věc, která mi kazí návrat domů je fakt, že Drew letí na opačnou stranu, do LA. 
"Ty mi budeš taky chybět," řeknu Lukovi, když skončí s klukovským pošťuchováním Drewa a rozpřáhnu náruč. Luke uznale povytáhne obočí. 
"Toho bych si měl vážit, co?" okomentuje moje objetí a pak si mě přitáhne do náruče. 
"Tak končíme mládeži, ne?" Odtáhne mě po chvilce se smíchem Drew a přitiskne mě k sobě. Nakonec Luka obejme Kamala a rozbrečí se ještě víc. Až teď si uvědomím, že s ním vlastně strávila víc času než se mnou a je mi jí ještě víc líto. Musí to pro ní být hrozný. 
"Tak půjdeme?" zeptám se jí tiše, abych je nerušila a ona kývne. Luke jí ještě něco zašeptá do ucha a pak jí nechá jít. Věnuju poslední polibek i Drewovi a pak se rychle vydám na druhou stranu letiště. Oboum dvoum nám tečou slzy jako hrachy a v letadle se naše sedadla promění v slzavé údolí, dokud se nepropláčeme až do spánku.
Když konečně vystoupíme a propleteme se obrovským New Yorkským letištěm, šťastně čapnu Tobyho do náruče jakmile ho uvidím. 
"Mami, tohle je Kamala."


The End

Wow, tak tohle je sakra otevřenej konec na to, že to píšu já :D Ale mám pro vás návrh milí lidičkové 3:) Napadla mě ffka navazující na tuhle, ale tentokrát s Kamalou v hlavní roli a se Sab ve vedlejší. Začnu ji psát jen, když si o ni výslovně řeknete, nemusím když nebude zájem ;). Tak se mějte krásně! 

PS: Tady je... ehm... to video no...: https://www.youtube.com/watch?v=IdYm3xJyFFY Příští neděli čekejte další! :)


PPS: Jo lidičky, neznáte někdo Annabellku osobně? Ona nám ani neodepisuje na e-maily, netušíme co s ní je... O.o
Peace and Love,
LoTé

3 komentáře:

  1. Ja by som prijala tú ff-ku s Kamalou a neviem síce aká je tvoja predstava ale mne napadlo, že by mohla byť s Keatonom :D ;)

    OdpovědětVymazat
  2. chcem tú ffku ale nemusela by byť Sab práve vedlajšou ale tak vedlajšouhlavnou postavou :D hlavne nech je s drewom :333

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, já souhlasim s ff-kou o Kamale :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee