čtvrtek 30. října 2014

Konec Světa, 24.díl

LoTé

"Tati?" zeptám se tiše, ale táta si povzdechne, protože je to za posledních deset minut snad stá otázka. Může jen doufat, aby to tentokrát bylo něco smysluplného.
"Ano Max?" řekne s hranou trpělivostí a já ukážu na cestu před námi, která vypadá, jako by nikde nekončila. 
"Seš si jistej, že jedeme správně?" chci se ujistit, protože táta už delší dobu nepromluvil, ačkoli i při zombie apokalypse má při řízení vždy plnou pusu vtipných poznámek. 
"Max ten úkryt jsem vybíral sám," otočí se na malý okamžik na mě a já chápavě přikývnu, ale přitom si pomyslím, jak je teda možný, že to teď nemůže najít. 
Zbytek cesty už ale nepromluvím ani slovo.
"Támhle! Támhle jsou!!" zakřičí táta a prudce zastaví, že vezmu hlavou o palubku. To mě zaručeně probudí z počínající dřímoty, protože se dnešní den už chýlí ke konci. Člověk by neřekl, co všechno se může za pouhých pár hodin změnit. 
"Drew!" zavolám hned, co vylezu z auta a Drew ke mně přiběhne. Nemůžu se nabažit pohledu do jeho nádherných očí, a když mě obejme, cítím se jako v nebi. 
"Ty žiješ," zašeptám se slzami v očích a políbím ho na první možné místo. 
"Ty taky," oplatí mi taktéž šeptem a zvedne mě do vzduchu. Cítit tlukot jeho srdce je v tuhle chvíli snad to jediné, co opravdu potřebuji. A najednou si něco uvědomím. Nechápu, jak jsem mohla být na pochybách, jestli bych Drewa vyměnila za životy těch, o které jsme přišli. Jo, měla jsem je moc ráda a bylo mi strašně líto, když jsme je ztratili, ale za Drewovo obětí a láskyplná slova, která nepatří nikomu jinému než mě, bych nikdy nic nevyměnila. Miluju tohohle blázna a trochu se stydím za to, že jsem o tom pochybovala. 
"Miluju tě, miluju tě, miluju tě," přistihnu se, jak to stále opakuji a Drew mě líbá do vlasů. Až nervózní pokašlávání ostatních nás vytrhne z bláznivé zamilovanosti. 
"Mami," usměji se, když mě Drew pustí a obejmu ji. Stejně jako všechny ostatní a pak si od Drewa vezmu malého Isaaca, který už touží po mé náručí. 
"Ty jsi v pořádku," vyhrknu se slzami v očích a políbím malého na čelíčko. On nadšeně zaplácá ručičkama a položí svou hlavičku na moji hruď. To je po náročném dni nejlepší odměna, jakou jsem si mohla přát.
Pohladím malého po zádech a přitisknu se k Drewovi, který mě k sobě přitáhne tak, abych se o něj mohla pohodlně opřít. Pak mě začne lehce drbat na zádech a já spokojeně zavrním. Tohle nikdy nepřestanu milovat. Teprve teď se rozhlédnu kolem sebe. Jsme v oploceném areálu, řekla bych, že to kdysi bývaly jesle, podle všudypřítomných prolézaček, mezi kterými naše skupinka rozdělala malý oheň a všichni se sytí skromným přídělem, kterým byli obdarováni. Kvůli nepřátelské skupině jsme sice přišli o úkryt, ale ani jeden člověk nepřišel o život, takže je nás stále plný počet. 
"Proč nejdeme dovnitř?" zeptám se nechápavě, protože zvuky nemrtvých nikde v okolí neslyším a jeden z mužů hodí hlavou k našemu autu. 
"Čekali jsme na vás, abyste nás našli," vysvětlí a já kývnu na znak pochopení. 
"Tak ale teď už dovnitř můžeme," zavelí táta a udusá ohýnek. 
"Držte se pohromadě. Mělo by tam být čisto, ale naposled jsme to kontrolovali před týdnem, mohlo se stát cokoli," přikáže nám a my proto v pevné formaci vyrazíme vstříc nové budoucnosti. 

Čau lidi, nezdá se vám, že ta moje holka je uřvaná stejně jako EmBeeina? :D Jinak, snad se líbí a mimochodem, mám novej blog (založila jsem ho kvůli staronovému kanálu na YT, kde jsem se rozhodla dělat videa česky a neptejte se mě jak to, když si furt stěžuju, že mám málo času, protože jsem prostě pitomá a tak mám teď času ještě míň ale jinak dobrý no :D) tak pointa je, jestli se chcete podívat, tak zde → crazy-teenagegirl.blogspot.com 


Další díly:
Nový život, 24.díl - 1.11.
Konec Světa, 24.díl - 3.11.

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee