neděle 19. října 2014

Nový život, 22.díl

LoTé

"Čau kočko, co bulíš," pozdraví mě radostně Luke s úsměvem sobě vlastním a ještě mi do kamerky zamává. Sab tiše a citlivě opustí pokoj a já se zhluboka nadechnu. 
"Stýská se mi," řeknu jen a Luke chápavě kývne. 
"Ale určitě tam celou dobu jen nebrečíš, řekni, cos už všechno zažila?" snaží se mě odvést od smutnící nálady a já poposmrknu. 
"No... je tu Keaton a Alex... a taky jsem potkala Angie, je moc milá," řeknu a Lukovi zasvítí oči. 
"Ale ale, jaký Alex, jaká Angie, povídej, přeháněj," mrkne na mě a spiklenecky se nakloní víc k monitoru. Já se skrz slzy zasměju. 
"No s Angie sedím ve škole, je to taková malá milá blondýnka, můj přesný opak..." odmlčím se, když si vzpomenu, jak se dnes odpoledne měla ke Keatnovi a do očí se mi znovu nahrnou slzy, tentokrát však vzteku. 
"Ale co ti udělala, že se tak vztekáš?" všimne si Luke ihned mé změny nálady a já si povzdechnu. On vždycky pozná, co mi je, i když je tisíce mil daleko. 
"Ona se dneska hodně bavila s Keatsem," odpovím bez mučení, stejně by to ze mě vytáhl a Luke svraští obočí. 
"Počkej a co ten Alex, ten se ti nelíbí?" zeptá se zmateně a já se kousnu do rtu. 
"No líbí a moc," potvrdím jeho domněnku a on zašermuje rukama. 
"Počkej, počkej, počkej," řekne rychle a na chvilku se zamyslí. 
"Tak když se tobě líbí Alex a Angie Keaton a Angie je tvoje kamarádka a Keaton tvůj kamarád, tak kde je problém?" položí zcela logickou otázku a já si znovu povzdechnu. 
"No... on Keaton dřív pořád chodil za mnou... a já..." odmlčím se, protože mě Luke přeruší: "A ty sis na to zvykla co?" řekne trochu naštvaně a já provinile sklopím hlavu. 
"No... tak trochu no," přiznám se znovu, Lukovi nemá cenu lhát. 
"Takže teď se ti líbí Alex, ale zároveň žárlíš na Angie, protože Keaton zjistil, že nejsi jediná holka na tomhle světě," zvyšuje Luke stále hlas a já zvednu oči zpátky k obrazovce. Proč ho to tolik nazlobilo?
"Nekřič," pípnu smutně, ale tím Luka ještě víc popudím. 
"Nekřič?! Jak nemám křičet proboha, jsi v Americe pár měsíců a koukej co se z tebe stalo! Povrchní průměrná puberťačka, která řeší jen to, že o ni mají zájem dva kluci naráz! Jenže ty si ani nemůžeš dovolit taková být, když jsi těhotná chápeš to?! Za pár měsíců se ti narodí dítě a ty se o něj budeš muset dospěle starat ať už chceš nebo ne! Ani nevíš, jak moc jsi mě zklamala Kamalo, nečekal jsem, že se zrovna ty tak změníš!" křičí na mě Luke a chce pokračovat, ale já mu skočím do řeči. 
"No jasně, všechno je moje vina! Vždyť já vlastně už nemám nárok na lásku, když mě někdo znásilnil a udělal mi dítě! Jsem špinavá a tak se mám taky tak chovat, to se mi snažíš říct?! Dobře, budu, ale nečekej, že mi dva spolu ještě někdy budeme mluvit!" zaječím na obrazovku a notebook hodím Sab na postel. Ještě než stihnu utéct z pokoje, slyším v zádech Lukovo zoufalé volání, abych se vrátila zpátky, že to tak nemyslel. 
Myslel, vím to moc dobře, už ani on mě nemá rád. Přeběhnu do svého pokoje a skočím s pláčem na postel, přičemž si pomyslím, že vlastně ani nemá moc cenu žít. 

Zas o den pozdějá, jsem strašná, sorry :D

Další díly:
Konec Světa, 22.díl - 21.10
Nový život, 23.díl - 23.10.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee