pondělí 27. října 2014

Oslava nového EP

LoTé & EmBee

"Naše EP je venku, jak to oslavíme," obrátím se na svého bráchu plný nadšení, zatímco se snažím pár našich fanynek follownout na twitteru a udělat jim radost.
"Já nevím, co takhle tohle?" cikne Wesley s obrovskou flaškou čehosi nechutnýho s příliš velkým obsahem alkoholu a já protočím oči.
"Ve dvou, jo? Nechceš pozvat někoho, kdo by nám s tím pomohl?" zeptám se ho a Wesley se ušklíbne. 

"Tak se mně líbíš! Zavoláme si nějaký dlouhonohý krásky!" oznámí mi a už s úsměvem loví mobil. Celkem mě tím překvapí, jelikož se poslední dobou choval jak chodící mrtvola.

"Počkej!" vyjeknu a podívám se na svoje vytahané tepláky. "Vypadám hrozně!" oznámím mu a letím se do svého pokoje převlíct. 
"No jo, běž si natřít řasy slečinko," slyším ještě jeho jedovatou poznámku, ale tu radši nekomentuju.
Zanedlouho se rozezní domovní zvonek, který je ihned následován jekotem holek, snažící se dostat do domu. Ne že bych nebyl rád, že přišly holky, jen se bojím, co se stane. Protože když se Wes ožere... radši nebudu komentovat.
"Čau holky..." vejdu do obýváku a leknutím ztuhnu. Wesley pozval deset holek... Deset na nás dva... To jako vážně?!
"Wesley," snažím se procpat mezi něma, ale bez úspěchu. Tři holky se na mě začnou lepit a šahat mi všude možně, zatímco se o Wese "starají" další čtyři.

"Moment, moment, moment, dámy," sladce se na ně usměju a ve chvíli, kdy se rozplývají nad mým úsměvem, se rychle otočím a uteču do svého pokoje, kde se zamknu. Ve chvíli, kdy se otočím, mi ale dojde, že to byl blbej nápad. Na mé posteli sedí špinavá blondýnka, co svýma obrovskýma očima smutně kouká někam za mě.
"Ehm," nenacházím slova, "jak ses sem dostala?" Já jsem tak blbej?! Jak asi, zřejmě se se neteleportovala, ale normálně vešla dveřmi.
"No... dveřma," odpoví mi, ale v jejím hlase nezní ani trochu drzosti. Spíš ten smutek, stejnej, jako vidím v jejích očích.
"Proč neoslavuješ s ostatníma?" stojím přiblble u dveří a snažím se znít mile a hlavně ne nervózně.

"A co? Kvůli jednomu EP sex v deseti? Díky nechci," ušklíbne se, ale pak se zarazí. Asi jí dojde, že to EP je i moje práce. "Promiň, já to tak nemyslela," omluví se tiše a skloní hlavu.
"Vlastně by to byl sex ve dvanácti," opravím ji, a i přestože má skloněnou hlavu, poznám jak se jí zvedly koutky úst.
"Promiň, nepočítala jsem nás, nevěděla jsem, že bys chtěl mít sex se svým bratrem," podívá se na mě rošťácky a já už si bez ostychu sednu k ní na postel. 
"To jsem neřekl," odpovím ji, ale poťouchlého úsměvu na tváři se přitom nezbavím.
"Jsem Keaton, ale předpokládám, že to víš," natáhnu k ní ruku a ona ji lehce stiskne. 
"Madeleine, ale všichni mi říkají Maddie," prozradí mi svoje jméno a přidá k tomu lehký úsměv, který mě na malou chvilku totálně vyvede z míry. Dobře možná to nebyla malá chvíle, ale trošku delší chvíle, protože do mě musela šťouchnout než jsem se probudil z tranzu.
"Uhmm co?" vyjeknu nepřirozeně vysokým hlasem když se proberu a ona se na mě nechápavě podívá. 
"Uhm, já nic neříkala, jen jsem se tě snažila vzbudit," skousne si spodní ret a já se trhavě nadechnu. 
"Jo aha," řeknu opět tým vysokým hlasem a rychle vylítnu na nohy a začnu štrádovat po pokoji. Ty vole vzchop se Strombergu! Snažím se dát dohromady. Takhle mě snad ještě žádná holka nerozrušila.
Pokojem se najednou ozve hlasité naříkání mého žaludku, až se toho sám leknu. No super víc ztrapnit se už nemůžu.
"Oh, nemáš hlad, že bych došel pro něco k jídlu," nabídnu jí, ale ona zavrtí hlavou. 

"Spíš bych odsud ráda vypadla," nadhodí a já ucítím jasnou šanci. 
"Tak můžeme jít ven, cestou si něco koupím," navrhnu a netrpělivě čekám na odpověď.
"Mno... jo proč ne," zvedne lehce koutky úst. To byl blbej nápad. Ona o tebe nemá zájem! Tak proč by jinak souhlasila?! Rvou se mi v hlavě dva hlasy a já mám chuť je pěkně nahlas okřiknout. Radši se ale udržím, to bych si pak u ní už určitě neškrtl. 

"Tak pojď," vezmu ji s úsměvem za ruku a otevřu dveře do obýváku. Vzápětí ale šokovaně zavřu a znovu zamknu. Vidět svého nahého bratra obklopeného hromadou holek opravdu nemusím víckrát. Maddie to zřejmě také zahlédla a není z toho nadšená stejně jako já, že až hrůzou ztuhne na místě.
"Myslím, že radši zůstanu, než abych to viděla znova," otočí se na mě, stále s tím šokovaným pohledem, "teda, pokud ti to nevadí," znejistí.

Já ale zavrtím hlavou a usměju se. 
"Nechceš mrknout na nějakej film?" mávnu rukou zpět k mé posteli ačkoli přemáhám křeče žaludku a Maddie souhlasí. Stěží překonám chuť vyskočit pět metrů vysoko. Tohle bude skvělej večer!

Cha! Další skvělej počin z dílničky spolupráce vašich dvou úžasňáckých adminek, který se rozhodly že pro vás v pondělí večer něco sesmolí. LoTé (to sem já) mimochodem celou dobu spílala, že má hlad a EmBee... ta nedělala nic, je dokonalá jak jistě všichni víte, a tak dále a tak dále, všimli jste si, že ty poznámky pod tím nemají vůbec žádnou spojitost s textem nad tím? O:) To bude asi tím, že je píšu já, ale neva neva, snad se vám ffka líbí (Cha, aspoň náká spojitost!)


Peace and Love,
LoTé & EmBee 

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee