sobota 4. října 2014

Konec Světa, 19.díl

LoTé

Dlouho čekáme v tichu a nic se neděje. Opravdu dlouho, můžou to být i desítky minut, ale nikdo se za tu dobu neodváží ani pohnout. I Isaac v mém náručí si celou dobu poklidně hraje s přívěskem houpajícím se mi na krku a ani nedutá. A pak to přijde. Další tupá rána a pohyb před dveřmi obchodu. Zblednu a posadím Isaaca na postel. 
"Zůstaň tady zlatíčko," řeknu mu, a protože začíná natahovat, sundám si z krku přívěšek a dám mu ho do rukou. Tím ho snad uklidním.
Potom se po špičkách doplížím k zamčeným dveřím a skleněnou výplní nakouknu ven. Co uvidím mi zmrazí krev v žilách a na chvilku se nejsem schopná ani pohnout, natož snad dýchat.


Venku stojí několik cizích chlapů s puškami a před nimi klečí můj táta, Wesley, pár dalších chlapů a... Drew. Můj Drew!
"Drew!" vykřiknu zoufale dřív, než si to stačím uvědomit a zraky všech přítomných se na mě otočí. Drewův pohled je v tu chvíli zoufalejší než ten můj. Zato obličeje cizích chlapů se rozzáří, a ten, co stojí nejblíž, se vydá směrem ke mně. Vyděšeně začnu couvat, ale nemám kam, jestliže je nechci přivést ještě k Isaacovi, a tak se statečně zastavím a koukám tomu člověku přímo do očí. Má je studené a zlé jako had, kterého má i vytetovaného po celé paži. 
Tetování mě natolik zaujme, že si ani nevšimnu, že se člověk rozpřáhne a vší silou udeří do skleněné výplně dveří. Kousky střepů se sesypou jako čerstvě spadlý sníh a já se smutně podívám na jimi pokrytou podlahou, která díky nim odráží světlo na všechny strany. Teď mi připomínají kapky slz. Mimoděk mi několik slz vyklouzne a muž s hadím tetováním se ušklíbne. 
"Copak, to už víš, co tě čeká?" popadne mě za loket a vyvleče ven před obchod, načež mě hodí na podlahu tak, že přistanu hned vedle Drewa. Ten mě k sobě přitáhne a obejme. 
"Ale, ale, my tady máme zamilovanej páreček," protáhne obličej jinej chlap a Drew se po něm znechuceně podívá. 
"Tak co s nima uděláme, Joe?" zeptá se ten týpek, co mě vytáhl z obchodu toho, co před chvíli okomentoval náš vztah s Drewem a ten pokrčí rameny. 
"Já nevím, když je tady jen jedna ženská, moc srandy nebude," nakrčí obočí, jako by to byla moje vina a já se zmateně podívám na Drewa. Ten jen zavrtí hlavou, abych nic neříkala a já se s obavami podívám směrem k obchodu. Isaac si stále hraje s přívěskem, zřejmě ho nevyrušila ani obrovská rána, ale to se může každou minutou změnit. 
"Mě nevadí, že tu není žádná ženská, můžu si vzít tohohle?" řekne jeden z těch oplzláků a ukáže na Wesleyho. Ten jen zalapá po dechu a šokovaně se otočí po ostatních z naší skupiny. Ty mu pohled stejně šokovaně opětují, ale jelikož na ně míří hned několik střelných zbraní, nemůžou nic udělat. Wesley je proto odvlečen do jedné z mnoha uliček obchodního centra a my ostatní čekáme na verdikt. 
"A můžu si já vzít zase tyhle dva?" zeptá se týpek s hadím tetováním a ukáže na nás dva. Přitisknu se k Drewovi ještě víc a přemýšlím, na co by nás chtěl proboha oba. 
"No, nevím, jestli je přinutíš, aby uspokojili tvoje voyerské choutky, ale budiž," kývne se smíchem Joe a já zblednu. Voyerské choutky?!

Další díly:
Nový život, 20.díl - 6.10.
Konec Světa, 20.díl - 8.10.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee