sobota 1. listopadu 2014

Nový život, 25.díl

LoTé

"A pak mě políbil..." dořekne Angie svoji historku a já se falešně usměju. Dva měsíce. Co dva, víc jak dva měsíce už poslouchám její ódy na Keatse. Je do něj zamilovaná jako blázen a "můj" Max si po pár randech našel jinou oběť. Nechápu, jak jsem mohla být tak pitomá a věřit mu. Byla jsem pro něj jen hračka na zkrácení nudy. Jenže nuda přišla i v našem případě a on jednoho dne už nezavolal. Aspoň, že mám Luka, se kterým jsem se už usmířila. A po skončení třetího měsíce mě přešli i těhotenské nevolnosti a myšlenky na sebevraždu si nepřipouštím od chvíle, kdy mi doktorka dala fotku mého drobečka, který už připomíná miminko. Dneska se dokonce dozvím, co vlastně je.
"Kam, ty mě neposloucháš," ozve se najednou vedle mě a já sebou cuknu, protože jsem se právě zasněně dívala na moje lehce vyklenuté bříško a představovala si, jestli pod srdcem nosím holčičku či kluka. 
"Promiň, přemýšlela jsem, že budu muset jít odpoledne k doktorce," omluvím se jí a ona se zamračí. 
"Ty k tý doktorce chodíš nějak podezřele často, není ti nic?" zajímá se kamarádsky a já rychle zavrtím hlavou. 
"Ne... já to... ehm, víš..." zakoktám se a vysvobodí mě příchozí Keaton, na kterého vlastně před školní bránou právě čekáme. 
"Čau zlatíčko," vyjekne Angie a obdaruje Keatse tak obrovským polibkem, že zauvažuji, jestli se mi původní těhotenské nevolnosti náhodou nevrátí. 
"Co se řeší?" zeptá se Keaton s úsměvem, když se od Angie odsaje a ona na mě ukáže prstem. 
"Proč Kamala chodí tak často do nemocnice. Nechce mi říct, co s ní je!" našpulí naštvaně rty a hledá podporu ve svém příteli. Díky bohu ale vím, že v téhle věci se na Keatse mohu stoprocentně spolehnout. 
A taky že ano, podle jeho výrazu poznám, že ihned začne vymýšlet nejrůznější vysvětlení, jak mi pomoc a potom se spokojeně usměje. 
"Neříkalas, že máš nějaké dýchací problémy?" nadhodí mi a já se jeho historky vděčně chytnu. 
"Jo... jojojo," kývám horlivě a snažím se domyslet pokračování. 
"V Peru je mnohem lepší vzduch, tak to byl při příjezdu do civilizace docela šok, co?" pomůže mi znovu Keats a já zase jenom horlivě přikyvuji. 
"Jo, přesně tak to říká doktorka," kývu hlavou jako blázen a Angie se zašklebí a škádlivě štípne Keatse do tváře. 
"Ty toho o ní víš víc než já," řekne napůl z legrace, ale je vidět, že se jí to zrovna dvakrát nelíbí. 
"Umím se ptát a nemelu furt o sobě," vyplázne na ni Keats jazyk a ona ho plácne do hrudi. 
"Ale no tak, já přeci nemluvím pořád o sobě!" zasměje se Angie a škádlivě ho políbí na bradu. 
Keaton jenom pokrčí rameny a já poznám, že jsem tu nadbytečná. 
"Tak já jdu lidi, ahoj," rozloučím se a jediný důvod, proč nebrečím je, abych nerozhodila psychiku toho malého už v bříšku.


Další díly:
Konec Světa, 23.díl - 3.11.
Nový život, 24.díl - 5.11.


2 komentáře:

  1. super díl :) dofám že na uplnym konci skončí Keaton a Kam spolu :33

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee