pondělí 6. října 2014

Nový život, 20.díl

LoTé

"Tady je tak krásně," povzdechnu si, když se rozhlídnu po krásné malé kavárničce, odkud je výhled přímo na moře a Angie přitaká.
"Jo, chodím sem ráda, je tu klid, pač sem nejčastěji chodí starý babičky, ale mě to neva,"pohodí rameny a já s ní souhlasím. 
"Vždyť jednou taky budem takový," zasměju se a zalovím ve svém zmrzlinovém poháru, ke kterému mě Angie po dlouhém přemlouvání přesvědčila. 
"Nechápu, proč sis ho nechtěla dát, jsi jako tyčka," zakroutí Angie nad mou nerozhodností hlavou a já si zkousnu spodní ret. Kdyby jen věděla, za jak krátkou dobu už budu dvakrát taková...
"Tak a teď mi všechno řekni!" vyhrkne najednou a já ztuhnu. Ona všechno ví?!
"Co všechno...?" zakoktám se a musím se tvářit vážně vyjukaně, protože se Angie začne šíleně smát a nemůže přestat. Až se po nás dámičky v letech a v naškrobených kostýmcích pohoršeně otáčejí. 
"Angie uklidni se, jsou tu lidi," poprosím jí zoufale, když se stále dusí smíchy a ona se snaží pomalu dobublat. 
"Promiň," omluví se pak, když se dostatečně uklidní a já nad ní zavrtím hlavou. Trochu mi připomíná Luka, taky byl tak bezstarostný a vždy plný úsměvů, které rozdával na všechny strany. Vlastně i vlasy měl stejně andělsky blonďaté jako Angie. 
"Takže cože jsem ti měla říct?" vrátím řeč zpátky tam, než Angie dostala ten šílený záchvat smíchu a ona se zamyslí. 
"A víš že nevím?" zakření se po chvilce, ale pak se zase plácne od čela. 
"Jo už vím!" zakřičí strašně hlasitě a já se otočím po celé kavárně. Celá kavárna se na oplátku otočí po nás. 
"Jak to máš s těma Alexama a Keatnama a... Lukama?" dodá po chvilce ticha a já na ni vyvalím oči. Jak ví o Lukovi?!
"Jak víš proboha o Lukovi?" zeptám se jí nevěřícně a ona se znovu zasměje. 

"Máš na náramku jeho jméno," zapíchne prst do jednoho z mých kožených náramků a já se na něj smutně podívám. 
"To je od kamaráda," vysvětlím a náramek opatrně pohladím. Luke mi chybí, a to moc. Nečekala jsem, že mi přirostl k srdci tak, jako moje rodina, nebo třeba Sab. 
"Dobře a co Keaton s Alexem?" odvede Angie řeč zase jinam a já se zamyslím. 
"No Keaton je zase jen kamarád," pokrčím rameny a Angie s vědoucným úsměvem zavrtí hlavou. 
"Co je?" zeptám se zmateně a ona mávne rukou.
"To neřeš a ten druhej?" zeptá se na Alexe a já zrudnu. 
"Ten... je moc fajn," usměju se jako debílek a zapíchnu oči do zmrzlinového poháru. 
"Jo tak moc fajn říkáš, jo?" zasměje se Angie a napije se svého kafe. Docela by mě zajímalo, jak to chutná, ale nesmím ho pít, kvůli tlaku a miminku. 
"Jo... je úplně jinej... hrozně hodnej, milej... a celkově, mám ho strašně ráda... ale Lori to nechápe," zesmutním a Angie mě pohladí po ruce. 
"To bych tak neprožívala, určitě budeš mít kupu možností s ním mluvit," mrkne na mě a já zavrtím hlavou. 
"Jo a jak prosím tě?" odporuji jí, ale ona se nedá a hodí hlavou někam za mě. 
"No... támhle ti jde."

Další díly: 
Konec světa, 20.díl - 8.10.2014
Nový život, 21.díl - 10.10.204

PS: Těšte se na nějakou pěknou 13+ v nejbližší době :3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee