středa 8. října 2014

Pretty Woman

LoTé
Pozn.: Pusťe si k tomu TOHLE

Utřu si slzy a zabalím se do deky. Tenhle film mě vždycky dostane, uvědomím si, když sleduju titulky Pretty Woman a brečím nad jeho šťastným koncem. Nehnu se ani když uslyším bouchnutí dveří a jak se můj přítel Keaton zouvá a pouští z vodítka malého Sammyho. 
"Ahoj Lottie," zahuláká potom aniž by vešel do obýváku, ale jakmile vejde a uvidí mě, tak ztuhne. 
"Co se stalo?! Někdo umřel?" napadne ho ten nejhorší možný scénář, ale já zavrtím hlavu a se znovu se klepající bradou ukážu na televizi, kde už je nyní opět hlavní menu pro výběr, co chci s DVD udělat. A k tomu typický soundtrack, který mě vždycky rozbrečí, a proto znovu natahuji.

Keaton pochopí a zavrtí nade mnou hlavou. 
"Ty seš takovej můj cíťa co?" rozesměje se a vleze si ke mně do pelíšku aby mě mohl přitisknout k sobě a dát mi pusu do vlasů.
"Co se stalo, že sis pouštěla Pretty Woman?" zeptá se pak, když se v jeho náručí trochu uklidním a já se znovu rozkvílím.
"Když to jsou takový krávy v tý škole!!" tečou mi slzy jako hrachy a vztekle praštím pěstí do opěradla gauče, až mě ruka zabrní. 
"Nesmíš si to tak brát," povzdechne si Keaton, ačkoli ví, že krávy ze školy si budu brát vždycky. 
"Ale oni ti nadávají... pořád... a mě taky, ale to mě až tak neva... vždyť tě ani neznají, tak proč ti pořád tak hnusně nadávají?!" hledám u něj odpovědi, ale Keaton jen pokrčí rameny. Je na hatery zvyklý, ale já to po půl roce randění stále nedávám. 
"A co bylo jinak ve škole?" zeptá se mě s úmyslem mě odvést od plačtivé nálady, žel neúspěšně. 
"Dostala jsem pětku!" rozbrečím se znovu, ačkoli by mi to jindy bylo úplně jedno, ale dnes mě zkrátka rozbrečí i reklama na toaletní papír se štěňátky. 
"Z čeho?" snaží se být Keaton pořád hodný a chápavý přítel, ale očima už rejdí po místnosti a zřejmě hledá cestu, jak se z roli utěšitele nenápadně vyvlíknout a nastrčit místo sebe třeba psa. 
"Z matikyyyy," vyju jako zvíře a Keaton se uchechtne. 
"To ale není nic novýho ne?" zeptá se a já se na něj zamračím. Nebo se o to alespoň pokusím, než se znovu rozbrečím a Keaton se zvedne z gauče.
"Kam jdéééš?" zeptám se ho plačtivě, až sama sobě připadám směšná. 
"Počkej, pro kytaru," odpoví mi a natáhne se pro svůj oblíbený nástroj. Hrábne do strun a já téměř okamžitě poznám písničku, která mě před chvílí tak rozbrečela, ale která v jeho podání zní jako rajská hudba.

Lay a whisper on my pillow
Leave the winter on the ground
I wake up lonely, there's air of silence
In the bedroom and all around
Touch me now, I close my eyes and dream away...


It must have been love, but it's over now...

Zpívá Keaton a já se znovu rozbrečím. Tentokrát ale štěstím z toho, jak úžasnýho mám kluka. 

No... tak zaprvé jsem chtěla trochu oživit, že přibývaj jen vícedílné, takže moje další vícedílovka bude zítra a pak zas jak to bude vycházet a za druhé to měla bejt ta třináct pluska jen se to trochu zvrtlo :D Sorry lidi, mám plačtivou náladu :D Snad se líbí i tak, mějte se krásně!

Peace and Love,
LoTé

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee