neděle 12. října 2014

Konec Světa, 20.díl

LoTé

"Klid neboj se, všechno bude dobrý," uklidňuje mě Drew, který mě drží kolem pasu, zatímco nás ten člověk vede k zadnímu chodu nákupního centra. Na poslední chvíli zahne do uličky se záchody a zatáhne nás tam. Strčí do Drewa, který se na něj nevraživě podívá a zastrčí mě za svá záda. 
"Tak dělejte!" zasměje se skřípavě náš věznitel a mě se rozklepe brada. Drew mi jen stiskne ruku a dál se ani nehne. 
"Co je? Nerozumíte?!" pozvedne ruku s pistolí a zamračí se na nás. 
"Co uděláš, když to neuděláme?" zeptá se ho Drew hrozivým hlasem, který vyděsí i mě. 
"Chceš to vědět? Fakt?" zeptá se ho potetovaný a strčí do něj hlavní. 
"Jo," pokrčí Drew rameny aniž by hnul brvou a hlaveň pistole ze své hrudi jediným šmahem smete. 
"Fajn," pokrčí rameny ten druhý stejně nezúčastněně a rychlým pohybem si mě přitáhne k sobě. Vidím, jak se Drewovi přes tvář mihne stín a pak už jen cítím, jak mi potetovaný přiložil ke spánku zbraň. 
"Prostě ji zabiju a pak i tebe," dodá pro jistotu, že by to Drew z jeho chování nepochopil a jemu se napnou snad všechny svaly v těle. 
"Pusť ji," řekne hrozivě, což ale na potetovaného vůbec nezapůsobí a posměšně se ušklíbne. 
"Nebo víš co?! Já ji prvně znásilním a až potom zabiju! A ty se na to budeš muset celou dobu koukat!" napadna potetovaného ještě lepší plán, ale než ho vůbec stihne začít realizovat, Drew se na něj vrhne a zbraň mu vyrazí z ruky. 
To byla jeho jediná výhoda, jinak je oproti Drewovi poloviční, takže ten ho po krátkém boji přemůže. Když vstává od bezvládného těla, udělá se mi špatně a Drew mě jen tak tak chytne, abych nespadla na zem a cestou si nerozbila hlavu o umyvadla. 
"Max co je? Dobrý?" zeptá se vyděšeně, když mě drží ve své náruči a já se o něj s úlevou opřu. 
"Je jenom omráčený, že jo?" zeptám se ho pro jistotu, přeci by nebyl schopný zabít živého člověka. Drew se ušklíbne a zavrtí hlavou. 
"Chtěl nás zabít a tobě ublížit," zavrčí, ale mně se do očí nahrnou slzy. 
"Ale byl to člověk!" namítnu znovu, ale Drew už mě tentokrát vztekle pustí. 
"Jenže tohle už je jinej svět Max! Nezabiješ, budeš zabit, ty to nechápeš? Jasně, že ne, ven nikdy nechodíš. Takhle to prostě je, smiř se!" postupně zvyšuje hlas, když se prohrabává kapsami mrtvého muže a bere mu nůž s pistolí a pár náhradními náboji. Mně se mezitím začne znovu klepat brada. 
"Promiň," omluví se bez kapky citu, když vidí, co výlevem svých emocí způsobil a krátce mě obejme. Pak vyjde ze dveří a ostražitě se rozhlédne. 
"Pojď hned za mnou," poručí mi, ale já se ani nehnu. Takhle ve dvou přeci nemůžeme přemoct všechny ty chlapy tam.
"To na ně jdeš jako s jednou pistolí jo?" zeptám se nechápavě, ale Drew zavrtí hlavou. 
"Ne, teď už jedem každý sám za sebe. Zdrháme."

Jo já vím, zase pozdě, ale mám omluvu: nesnídám, nesvačím, nestihnu to nestačím :P Mějte se krásně!


Peace and Love,
LoTé

Nové díly: 
Nový život, 21.díl - 14.10.
Konec Světa, 21.díl - 16.10.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee