pondělí 26. května 2014

School of Wizards - info

Ahoj lidičky, 

vzhledem k tomu, jak dlouho na tomto blogu nepřibyl další díl School of Wizards jste to asi čekali, ale nyní je to oficiální. Annabellka nám napsala, že další díly kvůli časové vytíženosti už bohužel nebude moci psát. Nám oboums EmBee je to moc líto, protože SOW byla nádherná povídka, kterou jsem si já, ale i dost z vás vždycky rádi přečetli. No, co se dá dělat, život jde dál. Annabellka nám také napsala, že by byla moc ráda, kdyby někdo SOW přijmul za vlastní a pokračoval by ve psaní. Já bych moc ráda, to mi věřte, ale vzhledem k tomu, že už mám na tomto blogu rozjeté dvě vícedílovky, snažím se jakžtakž vést YouTube channel, mám ještě jeden blog, ucházím se o hostováním na jiném a taky bych ráda trávila nějaký čas mimo počítač, tak bych na tom s časem asi byla podobně jako Annabellka, ne-li hůř :( EmBee se do toho taky moc nechce, takže jediné, co zbude je, že by se do toho pustil někdo z vás. V případě zájmu pište na: emblem3-ff@seznam.cz 
Tak a to je asi všechno... mějte se krásně! :)

PS: Annabellce dodatečně všechno nejlepší k jejím patnáctým narozeninám, hodně úspěchu, lásky, a ať se třeba ještě rozmyslí a tuhle dokonalou ffku dopíše :/

Peace and Love,
LoTé


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee