neděle 30. prosince 2012

I hate you 8.díl

EmBee

"Končí návštěvní hodiny!" oznámila nám mladičká sestřička a hned zase odešla. "Achjo" povzdechla jsem, když jsem konečně popadla dech. "Tak ahoj Kelly" řekli všichni sborově a každý mi šel dát pusu. První šel Keaton, ten mi dal jen pusu na tvář, pak šel Drew ten musel samozřejmě víc, ten mi dal pusu na pusu a když šel Wesley připitoměle se usmíval. "A teď já" přišel ke mě a dal mi pusu na čelo. "Pěkně se vyspi, zítra tě pustí, takže pro tebe přijedu." řekl, dal mi ještě jednu pusu na čelo a zmizel. Nechápala jsem to, ležela jsem tam a koukala na nudnej bílej strop. "Co to mělo znamenat?" Celou noc jsem nespala, byla jsem unavená, ale nedokázala jsem usnout, protože mi to prostě
nešlo dohromady. "Čau Kells" otevřely se dveře a do pokoje vešel Wesley. "To už je ráno?" "Promiň jestli jsem tě vzbudil. No je teprv 5 hodin." "V pohodě já jsem ani nespala" usmála jsem se na něj a poklepala na postel, aby si sedl. "Proč si vůbec tady tak brzo? A jak ses sem vůbec dostal?" "Už se mi po tobě stýskalo a jsem tu potají, takže pššššt." lehl si ke mě a ukazoval mi fotky od fanynek. "Hele a tahle omylem praštila Keatna a pak z toho byla celá nešťastná." usmíval se od ucha k uchu a ukazoval dál. "Proč na mě tak koukáš?" otočil se ke mě a teď jsme si koukali do očí. Pokrčila jsem ramenama a pousmála se na něj. "Kelly..." ani jsem ho nenechala domluvit a políbila ho, už v tom mám totiž jasno. Miluju ho, miluju Wesleyho, miluju toho kluka co tu leží vedle mě. "Chtěl jsem se ti omluvit za to, jak jsem se choval jak malej spratek." "Já jsem se taky nechovala nějak rozumně." pohladil mě po tváři a dal mi pusu na nos. Začala jsem ho lechtat na bocích a on se kroutil jak žížala, hodně dlouhá a velká. Pak začal lechtat mě a když jsme se tam kroutili jak žížaly oba dva, rupla pod náma postel. Propukli jsme ve strašný záchvat smíchu. Ještě že jsem sama na pokoji. V tom tam vběhla mladičká sestřička dovnitř a když viděla jak se tam válíme oba na zemi, málem nám tu omdlela. "Co vy tady děláte, vždyť jste měl být doma, ne?" vyprskla na Wesleyho a začala mě zvedat. "No když já jsem to bez ní nevydržel." řekl Wes a hodil na ní štěněčí očíčka. "Achjo já se z vás zblázním, tak já vám zajistím pokoj pro oba dva, ale musíte být potichoučku jak myšky." špitla, podala mě Wesleymu a utíkala to zařídit. Podívali jsme se na sebe a měli jsme co dělat, aby jsme ten smích zadrželi.


Takový díl o ničem :PP docházejí mi totiž nápady :(( ale kdybyste měli nápady jak by to mohlo pokračovat :)) tak sem s tím :DD díky všem, kteří to čtou, i když vás není moc :)) ale to neva :DD

EmBee :))

1 komentář:

  1. Je to skvělé! Píšeš nádherně :) Určitě to chce pokračování :) Líbí se mi idea , že jsou ti dva spolu :) Mohli by třeba odjet někam na dovolenou ;) To by bylo fajn, ale je to na tobě :) To ty jsi ta kreativní :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee