pátek 28. prosince 2012

Smolařka na entou, 12.díl

LoTé

Keaton se trochu zašklebí, když vstoupí do mého pokoje, protože je celý oblepený plakáty One Direction, Jonas Brothers a Demi. A jedna stěna je plná fotek mě, Lily a Kate. A taky mí sestřenky Christine, nevídáme se moc často pač bydlí až v Kanadě ale jednou za rok přijede a vždycky si to náramně užijeme. A mimoto si skoro každý den voláme přes Skype, takže o mě stejně jako holky ví úplně všechno a já zas vím všechno o ní.
Keats se zastaví přesně ve středu pokoje a kouká po všech těch polepených zdech. Z jeho výrazu se nedá nic moc vyčíst ale pochybuju že se mu to líbí. "Ňákej problém s mým vkusem?" Dloubnu ho do žeber až vykvíkne. "Ne... aspoň vím jakou hudbu máš ráda." Zakření se. "Jo no a to jsem si chtěla hrát na tajemnou." Protočím oči a švihnu sebou na postel. "A jakou hudbu máš rád ty?"   "Tak nějak všechno možný. Teďka momentálně žeru Gangnam Style." Posadí se vedle mě a ze zástupu plyšových lvů si vybere mýho oblíbenýho Drobka. Je z nich největší :DD. Rozcuchá mu čupřinku  a posadí si ho na břicho. "Jak se jmenuje?" "Drobek" Keaton povytáhne obočí. "Vždyť je dvakrát větší než Nicky." "To je pointa." Kývnu spokojená sama ze sebou, že se jeho jménu každý diví. "Tak to jo. Očividně sbíráš plyšový lvy, co?" Zakření se. "Nejen plyšový." Ukážu na poličku s maličkejma soškama, samí lvi. "Wow, ty jsi magor!" "Já o sobě nikdy neřekla že jsem normální. Co sbíráš ty?" "Já... no sluchátka ale nemám jich zdaleka tolik jako ty lvů." "Ty seš ale šampónek.." Protočím oči a dloubnu ho do žeber. Trochu pošťuchování mu neuškodí. "Tss já ti dám takovýho šampónka!" Chytne polštář, rozpřáhne se a flákne mě s ním do hlavy. Já se ale nenechám zahanbit, převalím se na něj, ale opatrně abych ho nedomlátila ještě víc a začnu ho lechtat. prvně jen tak jemně ale když vidím jak mu to strašně vadí, přidávám na intenzitě až se pode mnou svíjí jako žížala a hrozně nahlas se směje. "Co se tady děje?!" Vlítne najednou do pokoje Conor s rukou přes obličej, kdyby se tu náhodou dělo něco mládeži nepřístupného. "Prosimtě přestaň dělat kraviny a vypadni." Vypoklonkuju ho z pokoje ale on se jen opře o futra a přiblble se usmívá. "Nechtěl bys mě pomoct?!" Napruženě na něj hejkne Keats když se přesunu ke krku a on už nemůže ani popadnout dech. "S radostí." Hne se Conor ode dveří, chytne mě, přehodí si mě přes záda jako pytel brambor. Začnu řvát a kopat aby mě postavil na zem ale on mě úplně ignoruje. "Keatone! Chrisi! Pomoc! Prosíím!!" Conor už se mnou schází ze schodů a já nemám ani tucha co se mnou chce udělat. Keaton pospíchá za náma po schodech aby mě zachránil a Chris sedí na pohovce s Nicky a s naprostým nezájmem sleduje jak mě Conor nese ke dveřím od zahrady. Už začínám tušit jeho ďábelskej plán. V rohu zahrady má máma "menší" jezírko s žábami a lekníny. "Ne!! Conore to neuděláš! Ne! Ne! NEEE!!" A už sedím na zabahněném dně a na hlavě mám list leknínu. Conor se vedle válí smíchy a když doběhnou Chris s Keatsem s radostí se k němu přidají. Vyškrábu se ven a napruženě kolem nich projdu. Tak tohle si u mě posrali. "Amy počkej!" Zavolá na mě Keaton, když už jsem skoro u dveří a doběhne mě. Asi se chce omluvit ale já ho nepustím ke slovu. "Jdi domů Keatone." Rozloučím se chladně a vejdu do domu.

1 komentář:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee