úterý 18. prosince 2012

Smolařka na entou 7.díl

LoTé

Doma ještě nikdo není a tak si pustím cédéčko One Direction co nejhlasitěji jak to jde, skáču si po pokoji a spokojeně si zpívám. Kolem půl druhý se začnu chystat... Prvně hrozně dlouho stojím jen ve spodním prádle před skříní a přemejšlím co si dneska vemu... no nakonec vyberu tyrkysovej top, k tomu kraťase se vzorem, tašku na plavky s ručníkem a conversky. Nemá cenu se líčit ani nějak zvláštně česat, vždyť jdeme do bazénu.
Překvapivě jsem hotová docela rychle, ještě si stihnu skočit do kuchyně pro sváču a pak už někdo klepe na dveře. Rychle se omrknu v zrcadle a jdu otevřít. Nacvičený oslňující úsměv mi zmizí když za dveřmi místo Keatona stojí teta Carly s Nicky v náručí. "Čáu." Protáhnu a otráveně na ní koukám. "No to je radosti, že vidíš svoji milovanou tetičku." Podotkne ironicky a počká až ji obejmu. "Promiň, co potřebuješ?" "No pohlídat Nicky, mohla bys?" "Ale teti, my jdeme do bazénu.." "To neva, trochu jsem s tím počítala, v baťůžku má plavky, botičky, ručník a opalující krém, že mi ju pohlídáš, jsi moje oblíbená neteřinka." Vychrlí na mě teta jedním dechem a hodí psí pohled. Někdy se chová jako by byla sama dítě. "Jsem tvoje jediná neteř." Protočím oči ale už beru malou i s baťůžkem k sobě. "Ale i tak jsi má nejoblíbenější." Vypískne teta, dá mi pusu na čelo, Nicky na tvář a utíká od nás tak rychle, že málem porazí Keatona ve vrátkách. Dojde k nám a na tváři se mu objeví úsměv. "Ahoj... to je ta tvá sestřenka z facebooku, že jo? Je strašně sladká.. Můžu si jí pochovat?" Dokončí monolog a koukne se konečně na mě. "Jo jasně, stejně jde s náma, jen si skočím pro tašku a můžem jít." "Ok, ahoj krásko!" Dodá když mu podám Nicky, která je ve svém živlu - já náušnice nenosím ale Keats jednu má, tak ho za ni začne okamžitě tahat. "Tak tahle by to nešlo prďolo." Usměje se a podá jí do ručičky jeho příspěvek. Chytrý to hoch!
   Cestou si povídáme o všem možném ale Keats je očividně nejšťastnější když si může chovat malou. Ta je očividně taky ve svém živlu. Pořád se usmívá a hraje si s jeho přívěskem.
Outfit Amy
   "Hééj já nevěděl, že je tu baby sitting!" vychrlí na nás Wes, když přijdeme k bazénu, kde už všichni čekají. "Musím ji hlídat, děláš jako by si nikdy Keatona hlídat nemusel." Sjedu ho pohledem a vemu si Nicky zpátky k sobě. "Náhodou ne! Až do tří let nosil plíny a máma se ho bála se mnou někam pouštět." Nafoukne se a Keats zrudne. Holky s Drewem chytnou výtlem až se za břicho popadají. "Přestaňte se mi zase posmívat!" Naštve se Keaton a chystá se odejít. Já ho ale chytnu za ruku a setřu Kate, která se směje nejvíc. "Ty se máš tak co smát, když si se občas počůrala i v první třídě!" Po tomhle oznámení se Drew s Lily začnou chlámat ještě víc, chudáci skoro až brečí a i Keatonovi se na tváři objeví úsměv. "Tak jdeme?" Chytnu Keatse za rukáv a bez ohlídnutí na ten zbytek se vydám ke vchodu. Za náma se nese Wes, za ním se vlečou vytlemení Lily s Drewem a na konci se šine zamlklá Kate. Nepřehnala jsem to? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee