čtvrtek 27. prosince 2012

I hate you 6.díl

EmBee

Wesley se tam olizoval s nějakou dlouhonohou blondýnou. Měla jsem chuť jí jít nakopat do tý její umělý prdelky, vyndat jí všechny ponožky, co měla zastrčený v podprdě a smýt jí proudem vody tu obrovskou vrstvu make-upu z držky. Vletěla jsem mezi ně a odtáhla si Wesleyho pryč z baru. "Co to děláš? Pojď si aspoň zatancovat." vychrlil na mě a začal si tam tancovat nějaký taneček, teda pokud se tomu dá tak říkat. Všichni kolemjdoucí lidi na nás koukali jak na blázny. "Wesy přestaň tancovat!" okřikla jsem ho, ale on si tancoval dál. Vzala jsem do ruky mobil a zavolala taxíka. "Wesley!" zařvala jsem na něj, ale on jen odsekl "Až řekneš, že mě miluješ tak přestanu." "Wesley!" zvýšila jsem hlas protože
mi lezl na nervy. "Fajn tak nebudu tančit no" "Konečně" řekla jsem si a šla směrem k taxíku, který zrovna přijel. Myslela jsem, že jde Wesley za mnou, ale když jsem se otočila, sedělo to stvoření na zemi a hrálo si to s kamínkama, teda doufám, že to byly kamínky a ne něco jinýho. "Panebože! Wesley zvedni se!" utíkala jsem k němu abych ho zvedla, ale byl moc těžký. "Ne, až to řekneš!" odsekl a hrál si dál. Choval se jak nějaký čtyřletý fracek. "Wesley" "Tak to řekni a já se zvednu." "Nebudu tu říkat nějakou hovadinu, která není pravdivá!" zase jsem na něj zvýšila hlas a tahala ho za ruce aby se zvedl. On se ale zvedl sám a přitiskl mě ke zdi. "Oba víme, že to není žádná hovadina, že ke mě něco cítíš." "To nemůžeš vědět" protože to nevím ani já samotná. "Ale já to vím" řekl a políbil mě. Nestihla jsem se ani nějak bránit, protože se odtáhl. Stála jsem tam jak opařená, nevěděla jsem co mám teď udělat, nebo co říct. "Tak jedete nebo mám vzít někoho jinýho?" zařval na nás řidič taxíku a nastartoval auto. Chytla jsem Wesleyho za ruku a tahala ho do auta.
"Tak už jsme tady." řekl chladně řidič a natahoval ruku pro peníze. Začala jsem šmátrat v kapse, ale tam jsem objevila jen použitý kapesník. "Já...já se omlouvám, ale došly mi peníze. Já...půjdu nahoru a pak vám ty peníze donesu. Přísahám vrátím se a zaplatím vám." prosila jsem ho tam, protože mi ty zbylý peníze, co jsem měla, musel někdo šlohnout. Jen se na mě kouknul úplně ledovým pohledem a kejvnul ať jdu. Teda myslím, že kejvnul, abych už šla. Vylezla jsem z auta a vytáhla z něj i Wese. Myslela jsem že zdechnu, když jsem ho konečně dotáhla do pokoje. Výtahy si jak naschvál vyjeli na dovolenou, takže jsem ho musela táhnout po schodech. Čapla jsem rychle po penězích a zase běžela nazpět. Poslušně jsem tomu nabručenýmu řidiči zaplatila a opět se táhla zpátky do pokoje. Zítra už neudělám ani krok. Vlezla jsem do pokoje a tam jsem uviděla Wesleyho jak si krásně pochrupuje. Vypadal strašně roztomile. Chvíli jsem tam jen seděla a dívala se jak spí. Pak se mi v hlavě zrodil nápad. Nejprv jsem mu sundala boty který jsem každou jinam hodila po pokoji. Potom jsem mu sundala všechno oblečení co měl na sobě. Samozřejmě i trenýrky, ale ty už pod peřinou. Všechno oblečení jsem poházela po pokoji, hodila jsem ho i klukům do pokoje, do umyvadla, na věšák, prostě kamkoliv mě napadlo a ještě jsem k tomu přidala i pár holčičích oblečení. A navoněla Wesleyho holčičím parfémem. Když už jsem udělala vše co jsem chtěla, šla jsem si lehnout vedle do pokoje na pohovku. Na pohovce se sice nespalo tak pohodlně, ale ranní histerické kříčení polonahého Wesleyho bylo prostě boží. Sledovala jsem ho pohodlně z pohovky a přitom se pokoušela o ospalý a podrážděný výraz. Najednou se přede mnou objevil Drew. Nechápavě jsem se na něj koukla a než jsem stihla zareagovat už mě tahal ven na chodbu. "O co ti jde? Pusť mě!" snažila jsem se vykroutit z jeho sevření. Vypadal naštvaně. "Drew..." "Ty jsi s ním spala?" vyštěkl na mě najednou. "Cože? Jak jsi na to přišel?" "Po pokoji jsou poházený tvoje věci a..." "Jak víš, že to jsou moje věci? A i kdyby jo, co bys s tím jako udělal?" odsekla jsem a vydala se zpět do pokoje. "Počkej Kelly" chytl mě za loket, přitáhl si mě k sobě a začal se přibližovat. "Drew..." "pššššt..."

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee