neděle 2. prosince 2012

Smolařka na entou 5.díl

LoTé

"Ale ale.. Tady se nám někdo náramně dobře vyspal." Povytáhne Kate obočí a Lily se k ní přidá. "Jo, co se stalo, co Keaton?" "Nííc." zatvářím se tajemně. "Kecá." řekne Kate. "Ráno jsem se koukala na fb a on lajkl všechny její fotky.. Na většině z nich je s Nicky jak jí zmrzlinu." Lily se na ni podívá a chytne výtlem, až se za břicho popadá a já jen protočím oči. Práskačka jedna! V týhle sestavě dojdem ke škole: já naštvaná, Lily v
záklonu a Kate s ďábelským úsměvem, jaký dokáže jen ona. Před školou stojí skupinky lidí, kteří čekají na to, až školník otevře. Posadíme se na naše strategické místo na zídku, odtud vidíme všechny skupinky jako na dlani a začneme pomlouvat :3. Caroline z prváku má tak krátkou sukni, že když se ohne, zřetelně vidíme její krajkové kalhotky. To by mě tak nevadilo, ale proč se ohýná před Keatonem?! Lily se začne smát, že Koník aspoň našel svou Kobylku. Když ji slyší Kate, smíchy spadne se zídky rovnou dolů mezi smrtelníky na zadek. Chvíli je ticho a pak se celý školní dvorek začne otřásat hlasitým smíchem. Včetně mě a Lily. To má za to, potvora jedna! Po chvilce se od jedné ze skupinek oddělí můj vzácný bratr Conor, který se mimochodem smál nejvíc a jde ji zvednout. Kate je rudá až za ušima, vždyť ho taky tajně miluje, to jsem neříkala? A když se snaží vyškrábat zpět na zídku, třikrát zase spadne. S Lily už jsme těma výtlemama úplně vysílené a tak se jen válíme po sobě a lapáme po dechu. Ani ji nepomůžeme. Kate je ale už naštvaná, tak se Lily chytne za sukni. aby se konečně dostala nahoru. To ale neměla dělat. Jen sukně Kate pochopitelně neunese a tak pomalu stahuje vysmátou Lily dolů. Ta se na poslední chvíli chytí mě, aby se zachránila, takže letím i já. A v tu chvíli na školní dvůr přichází, jak jinak, Keaton, Wesley a Drew. A my tři se válíme pod zídkou ve vyhrnutých sukních, teda ony dvě mají sukně, já díky bohu kraťase, a celá škola na nás kouká jako na debily, když to řeknu hodně slušně. Díky bohu zrovna v tu chvíli školník odemyká a většina lidí se nahrne dovnitř. Když se konečně po chvilce vymotáme, zjistíme, že tam stojí jen Keaton. Holky se začnou zase smát a chcou zdrhnout ale já si je přidržím u sebe. Nemůžu s ním zůstat samotná! Keaton se mě jen zeptá, jestli jsem v pohodě a když odpovím, že jo, mrkne na mě a popřeje nám všem hezkej den. "Tak ten bude určitě super." Pronese Kate a srovná si sukni. Kouknem na sebe a propukne další smích. Pak už spěcháme na hodiny...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee