úterý 1. ledna 2013

Nejkrásnější poprvé... (13+)

LoTé & EmBee

"Patt, pojď si sednout, už to začíná." volá na mě Wes z obýváku jeho rodičů, kteří si odjeli na dovču a tudíž nám tu nechali volné pole působiště. "Vždyť už jdu. Jen ještě dodělám ten popcorn." Konečně cinkne mikrovlnka a já si popálím prsty, jak se to snažím rychle přesypat do mísy. "Kurva práce!" začnu skákat po jedný noze a přitom mávám rukama kolem sebe. Wesley hnedka přiběhne a začne se mi smát. "To není vtipný Wesley!" naštvu se a snažím se kolem něj projít, ale on mě chytne kolem pasu a přitáhne si mě k sobě. Pokusí se mi dát pusu, ale uhnu. "Jdeš se koukat na ten film nebo tu budeš stát?" vysmeknu se a zamířím s miskou popcornu do obýváku na film Kamarád taky rád. Wesley
kráčí za mnou a hází na mě nechápavý pohledy. Radši se oni neohlížím a vybírám si pohodlnou polohu na sledování. Chvíli se tam kroutím po pohovce jak žížala, ale nakonec se usadím a sleduju jak se Justin Timberlake seznamuje s Milou Kunis. Wesley se ke mě snaží přitulit a protože už mě nebaví hra na chladnou, přitulím se k němu a položím si hlavu na jeho rameno. Dá mi pusu na čelo a bez nějakých dalších keců sledujeme film. Když se Mila s Justinem začnou ve filmu milovat, začnu se celá potit a radši koukám do stropu. Po chvilce na sobě ucítím Wesův pobavený pohled. On se stydět nemusí, protože on je už je v těhlech věcech poněkud zkušenější než já. No vlastně já nejsem zkušená vůbec. Wes je můj první kluk a já naivně doufám, že poslední. "Ty se stydíš prcku?" Mrkne na mě a políbí mě do vlasů. "Můžeme to vypnout a koukat na něco jinýho.." Navrhne, když už se ve filmu začne něco dít. A furt se vrtí.. Co mu je? Když se nenápadně natáhne pro polštář, aby si ho vzápětí položil na klín, začne mi to docházet. "Wesley!" Začnu se smát a shodím z něj polštář. A je to tak jak jsem si myslela, pod kalhotama se mu "něco" podezřele zvedá. A Wes se začne červenat. "Takže tebe vzrušuje Mila, jo?" Laškovně mu přejedu po bouli na kalhotách a on se napne jako struna. "Mila ani tak ne, spíš to, že jsem tu s tebou." Převalí se tak, že ležím pod ním. "Kdybys nekecal." Chci se vzepřít ale drží mě pevně. "Jsi tak krásná." Řekne a políbí mě kamsi za ucho a pak se posouvá níž a níž. Na krku mě nechá pár mokrých flíčků, které jistě ještě dnes získají svou pravou barvu. Za chvilku pod ním ležím už jen v kalhotách a triko i s podprsenkou se válí někde v koutě. "Počkej a ty jako co?!" Uvědomím si, že on má na sobě triko a dokonce ještě mikinu a začnu to z něho rvát. Když je do půl těla jako já, všimnu si jizvy táhnoucí se skoro přes celou hruď. "Co se ti stalo?" Vykulím oči a opatrně mu přes ni přejedu. Nikdy jsem ji neviděla, je tu způsobeno pravděpodobně tím, že jsem ho ještě nikdy neviděla bez trika. "Suvenýr ze surfování." Pokrčí rameny nebo to asi chtěl udělat ale kdyby pokrčil rameny tak by porušil svou stabilitu a spadl by na mě. A jo mám ho ráda ale ta kopa svalů asi taky něco váží, že? "No kde jsme to přestali?" Nenechá se vyvést z míry a pokračuje v líbání mého podbřišku a rukama mi rozepíná punt u kalhot a následně je stahuje. Rozesměje se když vidí co mám pod tím. No jo růžový kalhotky s Minnie a co?! Wes má ale strašný záchvat smíchu a nemůže popadnout dech. "Hele uvědomuješ si, že nejsi ve zrovna výhodný pozici na posmívání?! Taky tě můžu poslat pod sprchu aby jsi se trochu zchladil " Moje slova ho zchladí dokonale a tak se štěněčím výrazem a s větou: "To by jsi mi neudělala." Si sám rozepíná a stahuje kalhoty. "Ty seš nadrženej jak pes po novoročním přípitku, co?" Rozesměju se když na mě zase skočí. "Cože?" Přidá se ke mně a přitom mi opatrně stahuje kalhotky. Už ani nejsem nervózní, těším se. S ním to bude skvělý, věřím tomu. Stejně se trochu klepu, tak si Wes stáhne i boxerky sám ale pak se stejně ještě musí zvedat pro kalhoty aby z nich vytáhl kondomy. "Zdá se mi to nebo jsi s tím počítal?" Pohorším se ale jsem ráda, že sebou něco má, matkou v šestnácti bych se vážně stát nechtěla. "No tak když jsem vybíral tenhle film.." Mrkne na mě ale pak zvážní a nežně mě pohladí po vlasech. "Kdyby tě cokoli bolelo, tak řekni a já hned přestanu, jo?" Políbí mě na čelo a po nasazení kondomu do mě opatrně vnikne. Syknu protože to bolí jako čert a on se na mě s obavami podívá. "Mám přestat?" "Ne to bude dobrý.." Zašeptám i když si vůbec nejsem jistá. Wes mě nechá ještě chvilku zvyknout a pak začne opatrně přirážet. Když se trochu uvolním, už to nebolí, spíš je to ten nejhezčí pocit jakej jsem zatím zažila. Sténám jeho jméno a zarývám mu nehty do zad. Po chvíli začne zrychlovat a já odpočítávám vteřiny do naprosté rozkoše. Vyvrcholíme společně a přitom vzájemně křičíme naše jména. Wes se unaveně svalí vedle mě a políbí mě kamsi za ucho a já mu položím hlavu na hrudník a palcem kopíruju tvar jeho jizvy. "Nebolelo to moc? Nebyl jsem na tebe moc rychlej?" Začne se hnedka strachovat a já se k němu přitisknu ještě blíž a stáhnu na nás deku, položenou na vrchu gauče. "Bylo to dokonalý! Teď nemluv." Políbím ho a dám si hlavu zase zpátky na jeho hruď. Poslouchání tlukotu jeho srdce mě ukolébá ke spánku...

Vašim adminkám hráblo a tudíž stvořili tuto mírně sprostou ffku ;) No EmBee vlastně sesmolila jen začátek a zbytek nechala na ubohé LoTé, která ve svých 14 letech má opravdu rozsáhlé zkušenosti, které by do této ffky mohla zakomponovat :3 Budeme rády za každý koment protože tohle je vlastně taky takové naše "poprvé" a znám teda i lepší 13+ povídky :DD Tak když se vám to bude líbit, komenty uvítáme ;)
                                                                                                                                  LoTé & EmBee

1 komentář:

  1. *DEAD* Ach ty vaše poznámky :D Skvělé, skvělé, skvělé :) Jestli tu takových bude víc, tak se rozteču :DD Vážně skvěle napsané ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee