pondělí 24. prosince 2012

Smolařka na entou, 11.díl

LoTé

"Musím ti ještě ošetřit ty ruce." Odtáhnu se od něj po chvilce a tampónem mu přejedu po kloubech. Sykne, asi to štípe, ale jinak nic neřekne. "Tak a je to." Kouknu mu na oko a ještě se skloním pro mast na monokly. "Vím, že to bude bolet, ale pokus se nehýbat." Upozorním ho a on kývne ale stejně ho ještě pro jistotu držím za zátylek, kdyby sebou chtěl škubnout. Mast mu lehce nanesu kolem modrého oka. "Bude se to líp hojit ale zázraky
nečekej." Pohladím ho po tváři a on se na mě usměje a dá mi pusu na čelo. "Svlíkej se!" Přikážu mu a on vykulí oči. "C-cože?!" Musím se mu smát. Je tak sladkej! "Chci ti jen zašít to triko!" Vysvětlím mu a chytnu další záchvat smíchu. "Aha." Začne se smát taky a svleče si triko. "Já už se lekl, že mě tu chceš znásilnit!" "Nic není nemožné..." Vyvalím oči při pohledu na jeho vypracované břicho. Naživo je to mnohem lepší než na fotkách! "Říkala jsi něco?" Nevinně se na mě zahledí, až se zastydím. Na co to myslím? No tak je vymakanej, takovejch kluků je! Ale ne napůl svlečenejch a hned vedle mě... "Uhmm... Jo, běž za klukama do obýváku, stejně by ses tu nudil, když to budu zašívat." Radši se hrabu v krabici s nitěmi, abych se na něj nemusela dívat. "To je dobrý, strašně mě fascinují holky který umí šít nebo vyšívat... Prostě dělat nějaké ruční práce." Mrkne na mě a podezřele se přibližuje. Jsem jen paranoidní nebo myslí na to, na co myslím já? Harrisová na co to myslíš?!? "No to máš blbý, pač já nesnáším když na mě někdo kouká když něco dělám, takže huš, jdi si hrát." Odešlu ho do obýváku a zařvu za ním dveře. Ani se nestihne bránit. Díky bohu! Už tak jsem kvůli němu úplně rudá. Napiju se vody a začnu zašívat triko. Se strojem to mám za dvě minuty zašitý a tak všechno přehnaně pečlivě uklízím a tím co nejvíc oddaluji odchod do obýváku. Když už počtvrtý sbírám ze stolu všechny neviditelné nitě, naštvu se sama na sebe, vezmu triko a vstoupím do obýváku. Pohled pro bohy! Mám sto chutí se zase zavřít v kuchyni... Keats si totiž hraje s Nicky na letadýlko a já vidím všechny jeho napínající se svaly... Sakra! Zase myslím na blbosti. Radši si vemu Nicky a podám mu triko. "Snad to nebude moc vidět." Řeknu jen a radši se k němu otočím zády. "Vůbec to nejde vidět!" Odpoví Keaton vesele, obejme mě ze zadu a dá mi pusu na krk. "Héle, takže vy už jste se dali dokupy?" Vykulí Conor oči. "To bylo celkem rychlý." Podotkne k tomu ještě Chris. "Bože vy jste zase jednou chytrý!" Rozmáchnu se a hodím po nich polštář. Ten ovšem sejme vázu. Všichni tři se na sebe podíváme. "Myslím, že se všichni shodneme na tom, že svést to na Nicky bude nejjednodušší." Zkonstatuje Conor a mi jen souhlasně přikývnem. Keaton se rozesměje. "Brácha s Drewem na mě taky vždycky všechno sváděli, když jsem byl malej."  "Jé ty chudáčku malej!" Zasměju se a dám mu pusu na tvář. On se ale natočí tak, že z nevinné pusy se se vyvine vášnivá líbačka. Tentokrát polštář zasáhne nás. "Ježiši běžte s tím do pryč někam!!" Zavřískne Conor a napodobuje zvracení. "Jsi nechutnej!" Otituluju ho a Nicky položím na zem. "Jdeme ke mě do pokoje?" Zeptám se Keatona a ani nemusím čekat na odpověd, jak se chlapec hrne do schodů. "Ale buďte hodný děti! Ještě nechci bejt strejda!" Zavolá na nás ještě Conor a já si zuju botu a švihnu ji po něm. Už mě celkem vytáčí...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee