středa 29. května 2013

Smolařka na entou, 38.díl

LoTé

"Tak jdeme?" Kývnu na Chic poté, co dojíme. Začne horlivě kývat hlavou a zvedat se k odchodu. Na moje poměry jí to ale trvá až moc pomalu, tak ji radši zatáhnu za ruku aby si pohnula, protože zrovna dneska se mi nádobí umývat nechce. Co to kecám, nechce se mi nikdy, ale dneska na to ještě ke všemu nemám vůbec čas. Bráchům se ručičky nezkřiví, když je jednou přiloží k dílu. Právě naopak. Rozloučíme se tedy s rodiči a
vypálíme ven. Teda, ještě poté, co Chic přemluvím, že vypadá úžasně a tudíž se fakt nemusí převlíkat z jedný mini sukně, ve který má šíleně dlouhý nohy do jiný mini sukně, kde je bude mít ještě delší. Trochu nefér, ale můžu se utěšovat tím, že i když mám nožičky krátký jak retardovaná myš, stejně ji předběhnu. Ale v tomhle okamžiku by ji předhonil i ten Keaton, v tý mini sukni se totiž dost dobře běhat nedá a navíc má i sandálky na klínu. Slečna už jaksi zapomněla, že miluju sprinty k cíli když někam jdu. Vyslechnu si kvůli tomu od ní pěknou spršku nadávek, když už dávno sedím před domem Kate a ona se teprve objeví u rohu ulice. Na tenisky a kraťase holt nic nemá. 
   Kate se vyřítí z domu zrovna ve chvíli, kdy se Chic dovalí a snaží se opatrně si sednout na lavičku. Bohužel k tomu nemá příležitost, protože ji Kate okamžitě chytne a skočí jí kolem krku. A taky s ní začne tancovat něco neidentifikovatelného po trávníku. Je mi Chic trochu líto - má na patách puchýře velký jako pěticenty. Nicméně uvítací ceremoniál přetrpí a pak dokonce nic nenamítá na to, že Kate chce hned zase vyrazit, takže z očekávaného posazení se nic nebude. Stejný scénář se opakuje i u Lily, až na jeden rozdíl, že Lily do tanečku zapojí nás všechny a na konci nás hodí do trávy a začne se strašně smát. Jako obvykle z neznámých důvodů. Kdyby jsme nebyly na zahradě obehnané ze třech stran vysokým plotem, radši se k ní ani nehlásím. "Tak půjdeme?" Zvednu hlavu, když se Lily už dosměje, ale nikdo se nemá k odchodu. Lily navrhne, že bysme se na kluky mohly vykašlat a udělat si bezva holčičí party, pač je doma stejně sama. Chic souhlasí, má holky ráda a dlouho je neviděla, jen já a Kate se trochu kroutíme. Já chci vidět Keatse a Kate Wese, i když na tý naší party prý víc tancovala s Conorem. Měla by se rozhodnou, nechci mít dva neštastně zamilovaný bráchy a pořád si kvůli tomu vymejvat hlínu z vlasů. Po delším přemlouvání nás holky nakonec přehlasují(hlasuje s nimi totiž i Lilyna fenka Jessie) a já s těžkým srdcem musím napsat Keatsovi smsku, že se dneska neuvidíme. Až upozornění, že nemám víc místa na text mě zastaví ve psaní smutných smajlíku. Nechci vypadat jako hysterka a tak počet smajlíku omezím na dva a k tomu jednoho s vyplazeným jazykem. Jo, mám ty holky ráda ale ony mě neobejmou, nedají mi pusu na čelo a neřeknou mi, jak mi to dneska strašně sluší. Teda... na jednu stranu by to šlo, ale bylo by to divný a navíc by to nevyznělo tak hezky jako od něj. Holky vidí, že zatím nejsem až tak nadšená, jak předpokládaly a tak se mě snaží rozveselit různými vtípky. Zvítězí Katin vtip o naštvaném prasátku. Všichni se smějem tak strašně, že mám strach, že mi upadne břicho. Nakonec to asi bude docela fajn odpoledne...

Lidi jestli se chcete zasmát tak, jako já, tak mrkněte na tohle: http://www.youtube.com/watch?v=3wnBUXyTJbE  :DD 

4 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee