čtvrtek 16. května 2013

Need You (13)

EmBee

"Na úvod bych chtěla poděkovat všem, co se přišli s mámou naposledy rozloučit. Hodně to pro mě znamená." musela jsem se znovu pořádně nadechnout a poté jsem pokračovala.
"Byl to člověk s obrovským srdcem. Vždy každému naslouchala a snažila se mu za každou cenu pomoct." zasekl se mi hlas.
"Byla to nejen skvělá máma, ale také skvělá kamarádka, sestra, kolegyně..." ani jsem nedokázala doříct svůj proslov. Pořád jsem tomu nedokázala uvěřit. Nedokázala jsem uvěřit tomu, že už ji nikdy neuvidím. Slzy se nekontrolovaně draly z očí. Snažila jsem se dokončit proslov, ale nevyšel ze mě ani hlásek. Nakonec mě musel Wesley odvést, protože
jsem tam jen stála, otevírala a zase zavírala pusu, ale nic neřekla. A přitom zarývala nehty do pultíku, abych se vůbec udržela na nohách. 
"Jsem špatná dcera. Nedokázala jsem se s ní ani naposledy rozloučit." vzlykala jsem mu do hrudi. 
"Ne, vůbec nejsi špatná dcera. Annie" šeptl mi Wesley do vlasů.
Ihned jak skončil obřad jsem naskočila do letadla a odletěla zpátky do Huntington Beach. Otec tam ještě zůstal na pár dní aby se o vše postaral.
Znova mě v noci probudila noční můra o tom, že ztratím dalšího blízkého člověka, Wesleyho. Byly to už dva měsíce od smrti mé mámy, ale pořád jsem se s tím nedokázala smířit a bála jsem se o lidi kolem mě. Hlavně o Wese, Keatse, Drewa nebo Laraine a Willa, díky kterým jsem víceméně přežívala. Moc mi pomáhali a já jim to ještě nestihla vrátit. Oni nemůžou zemřít...
"Annie?! Co je děje Anne?" přišel k mé posteli Wesley. 
"Nechci tě ztratit..." rozbrečela jsem se a vlítla mu zase do náručí.
"Pšššt...Annie jsem tu s tebou....Byl to jenom zlý sen." hladil mě po zádech. Poté mě uložil zpět do postele a chystal se odejít.
"Wesley?" otočil se ve dveřích a podíval se na mě.
"Zůstaň tu prosím se mnou." pousmál se a přilezl si ke mě. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a on mě hladil po zádech svými teplými dlaněmi, přitom mi ještě pobrukoval nějakou písničku. Díky jemu jsem ihned usnula bez jakýkoliv potíží.

Sorry lidičky :D už v tom mám děsnej zmatek :D

6 komentářů:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee