čtvrtek 9. května 2013

Need You (11)

EmBee

Procházeli jsme se po pláži a děsně jsme se přitom nasmáli. Máchali jsme si nohy ve vodě. Stavěli jsme hrady z písku, jak malý děti. Prostě jsme si užívali.
Další den jsme zašli do kina na akčňák, byla jsem z něho úplně paf, protože tam hrál Will Smith. 
"Byl to dobrej film." řekl Sam a já na něj úplně vytřeštila oči.
"Cože? Děláš si srandu? Byl to skvělej film!" křikla jsem tak nahlas, že se všichni okolo otočili a divně civěli.
Další čtyři dny jsem trávila se Samem buďto ve SkateParku nebo na pláži. Byli to báječný čtyři dny se skvělým kamarádem. 
Dnes byla sobota, byla jsem sama doma a
ani Sam neměl čas. Rozhodla jsem se, že si půjdu zaběhat na pláž. Strčila jsem si sluchátka do uší, pustila mp3 a vyrazila ven. Když jsem doběhala, ještě se mi nechtělo hnedka domů a tak jsem se šla projít po městě. Bylo obrovské a nádherné. Vůbec se mi nechtělo domů. Nakonec jsem se stejnak musela otočit k domu, protože jsem měla hlad. Rozhodla jsem se, že poběžím, ale zarazil mě dav uječených holek, co utíkalo za nějakým černým autem s černými skly. Snažila jsem se přes ně nějak dostat, ale nešlo to. Uprostřed silnice jelo to auto, rychlostí snad 1 kilák za hodinu a dav uječenců se rozprostřel po zbytku silnice. Jelikož k nám jiná cesta nevedla, nebo jsem o ní ještě zatím nevěděla, musela jsem jít za těma holkama. 
Konečně jsem zahlídla náš dům a už jsem se těšila až něčím utiším svoje kručící břicho. Jenže to auto zastavilo přímo před naším domem, takže jsem se stejnak přes ten dav nedostala domů. Najednou jsem uviděla jak z toho auta vystupuje můj táta a kluci. Wesley, Keaton a jako poslední Drew. Všichni tři se usmívali od ucha k uchu a snažili se učinit co nejvíce fanynek šťastnými. Fotili se s nimi, podepisovali jim různý bloky a objímali je. Táta otevřel dveře a kluci jeden po druhým zmizeli v domě. Chtěla jsem počkat až ty holky odejdou, protože jsem nechtěla udělat klukům ani tátovi ostudu, tím, že tam vlezu celá zpocená v utahaných teplácích, ale ty holky ne a ne odejít. Můj žaludek už křičel z posledních sil. Přehodila jsem si přes hlavu kapuci a obešla je všechny obrovským obloukem. Přeskočila jsem plot na zahradu a pak se vloupala do svého domu ze zahrady.

Jen tak mimo :) viděli jste to už? :3 https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q0ATNvJ8iNY 

5 komentářů:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee