středa 1. května 2013

Need You (7)

EmBee

"Ahoj Annie" pozdravil mě Wesley, když jsem ho potkala na tom samým místě jak poprvé.
"Ahoj" pozdravila jsem ho nazpět, ale nezastavila jsem a jela dál.
"Počkej Annie, nechceš zajít do Skateparku?" Jel najednou vedle mě a držel mě za loket.
"Promiň, musím se vrátit. Zase jsem zapomněla napsat papírek. Ahoj" otočila jsem se a jela jsem zpátky.
"Anne..." ani jsem se neotáčela, jen jsem mu zamávala a jela domů.
Když jsem dojela domů, rodiče ještě nebyli vzhůru. Udělala jsem si něco k snědku a pak jsem si šla vybalit všecky věci, co jsem si sem dovezla.
"Annie máš tu návštěvu!" zavolala na mě
máma.
"Už jdu." sešla jsem schody a přitom přemýšlela, kdo by to mohl být. Vždyť tu nikoho neznám.
"Ahoj Anne." na pohovce seděl Wesley.
"Wesley? Co ty tady?" 
"Chtěl jsem si s tebou o něčem promluvit." vypadal zcela vážně až jsem se ho bála.
"Aha ... tak pojď do pokoje." ukázala jsem směrem nahoru.
"Máš to tu pěkný." řekl a prohlížel si všechny fotorámečky co jsem měla vystavené na poličce.
"Tady jsi s Beth?" ukázal na jednu z fotek.
"Jo ... s Beth" kecla jsem si znaveně na postel a dívala se na něj jak si všechny fotky důkladně prohlíží.
"Promiň nechtěl jsem ..." jen jsem mu naznačila rty, že je to v pohodě.
"O čem sis chtěl promluvit."
"O nás"
"Jak jako o nás?"
"Omlouvám se za ten včerejšek. Za to, že jsem se o to vůbec pokusil, za to, že mě to vůbec napadlo. Můžem prosím zůstat aspoň jako kamarádi?" podal mi ruku a tázavě se na mě koukl. Slovo kamarádi mě úplně zlomilo.
"Jasně kamarádi." taky jsem mu podala ruku a pokusila se při tom o úsměv. Byl to jediný způsob jak s ním aspoň trávit čas.
"Děkuju" Objal mě Wesley a já se málem rozbrečela.
"Nechceš zajít do toho Skateparku?" pošeptal mi do ucha a já se rozesmála.
"Mám to brát jako souhlas?" ujišťoval se ještě a já jen pokrčila rameny.
Vytáhla jsem skate a oznámila doma, že jdu s Wesem do Skateparku. Wesley s sebou svůj skate neměl a tak si stoupl za mě. Chytl mě svými teplými dlaněmi za boky a jeli jsme k němu pro jeho skate.
Až do večera jsme byli ve Skateparku. Wesley a Sam, jeho kamarád, mě učili nový kousky. Párkrát jsem se tam objímala se zemí, ale jinak to bylo v pohodě. Bylo to skvělý odpoledne. Akorát jsem byla tak utahaná, že hned jak jsem přišla domů, jsem se natáhla na postel a okamžitě usnula. Byla to má druhá noc tady, kterou jsem pořádně prospala. Ráno, když jsem se vzbudila, nebylo už vlastně ráno. Bylo kolem jedný odpoledne. Málem jsem se z tý postele ani nedostala, jak mě všecko bolelo. Pomalu jsem se doplazila do koupelna a napustila jsem si vanu. Ve vaně jsem pak strávila do tý doby, než začal někdo zvonit. Rodiče doma už dávno nebyli a tak jsem musela jít otevřít já. Hodila jsem okolo sebe župan, vlasy jsem si zamotala do ručníku a letěla jsem dolů otevřít. Když jsem otevřela, nikdo tam nebyl. Vykoukla jsem ze dveří.

6 komentářů:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee