čtvrtek 23. května 2013

Need You (14)

EmBee

V jeho objetí jsem se také probudila.
"Jak ses vyspala Annie?" zeptal se mě Wes, když zpozoroval, že jsem vzhůru.
"Fajn...děkuju, že si tu se mnou zůstal."
"Pro tebe všecko." usmál se a dal mi pusu na čelo. Podívala jsem se mu do očí a jakoby mě ty oči začali léčit. Jako kdyby v nich bylo něco...magického. Pomalu se začal přibližovat, ale tentokrát jsem uhnla já. 
"Wesley....co ta černovláska?" zeptala jsem se ho se sklopenou hlavou. 
"Jakou černovláskou?" zeptal se mě úplně zmateně.
"Ta se kterou ses líbal, ten den, co jste odjeli do...Miami." zlomil se mi hlas, protože jsem si
vzpomněla na to jak jsem s mámou naposledy mluvila. 
"Myslíš Brezie? To byla má sestra." usmál se Wesley a zvedl moji sklopenou hlavu, abych se mu dívala přímo do očí. 
"Promiň, já..." nenachal mě nic říct a přitiskl své rty na mé.
"Chci, aby jsi věděla, že jsem tu vždy s tebou." párkrát jsem přikývla a pak jsem se mu rty opět vpila do těch jeho. 
"Jak ses vyspala zlatíčko?" přivítala se se mnou Laraine opět pusou na tvář, jako obvykle.
"O mnohem líp." pousmála jsem se a podívala se na Wesleyho. Mého pohledu si všichni všimli. Laraine, Keaton, Drew, keří právě připravovali snídani i William, který si četl noviny, a všichni se rozzářili jak sluníčka. Jejich pohledy a úsměvy mě tak znervózňovali, že jsem musela nakonec zalízt do koupelny.
Vyčistila jsem si zuby učesala jsem si vlasy a šla se spolu s ostatníma nasnídat. 
"To bylo roztomilý, jak ses červenala." zasmál se Wesley když jsme se ruku v ruce procházeli po městě. 
"Neštvi mě." rozesmála jsem se.
"Jinak si to ještě rozmyslím." hodila jsem na něj napůl vážný a napůl pobavený výraz a Wesley vybuchl smíchy. 
"Já to myslím vážně." zahrozila jsem mu a pokusila se o vážný pohled. Bez úspěchu, neboť se Wes rozesmál ještě víc.
"Wesley!" vydala jsem ze sebe mezi záchvatem smíchu.
"Poď jsem ty moje Trdlo." chytl mě za boky a políbil mě uprostřed náměstíčka. Úplně bylo slyšet jak paparazzi stiskali spoušť fotoaparátů jak o život. Oba dva nás to tak pobavilo, že jsme se od sebe museli mezi polibkem odtrhnout, protože jsme zase chytali záchvaty smíchu. 
"Zítra si musíme koupit všechny časopisy a bulvární noviny, protože tam budou naše první společné fotky." šeptla jsem a opět jsme se s Wesem rozesmáli. Chytl mě za ruku a pokračovali jsme dál v cestě.

4 komentáře:

  1. http://www.billboard.com/articles/columns/pop-shop/1563564/little-mix-emblem3-fifth-harmony-which-pop-group-will-rule-the
    HLASUJTE!!!

    OdpovědětVymazat
  2. a kedy bude dalšia ? :/

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee