pondělí 13. května 2013

Smolařka na entou, 35.díl

LoTé

Keaton mě po dni stráveným s ním v parku doprovodí domů. Táhneme se jako šneci, protože víme, že se teď pár dní neuvidíme. Nebo možná uvidíme ale rozhodně nebudeme sami. I když počkat... "Keatsi má teď Drew někoho?" Otočím se k němu až moc nadšeně těšně před naší brankou. Cukne sebou a vykulí oči. "Proč, máš v plánu mě vyměnit?" Ušklíbne se a přitáhne mě k sobě blíž. "Nó to víš že jo." obejmu ho kolem krku a ducnu ho
do čela. "Jen mě napadlo, že bysme ho mohli seznámit s Chic a když to vyjde, tak podnikat rande ve čtyřech." Sdělím mu svoji geniální myšlenku. "no to bysme mohli." Pokýve Keaton, zřejmě spokojený s tím, že mě aspoň trochu uvidí. "Měla bych jít..." Povzdechnu si když světlo v obýváku začne vztekle blikat - znamení toho, že už tu s Keatsem stojíme moc dlouho a otec ztratil trpělivost. Keaton si taky povzdechne a naposled mě k sobě přitáhne a políbí. Polibek vyvolá v tátovi ještě zuřivější reakci a tak už radši vážně jdu. Divím se, že ho ještě nebolí ruka. Táta se na mě skoro nepodívá a rovnou mě pošle spát. Nehádám se s ním a vím, že ráno pojedem pro Chic na letiště a budu muset brzo vstávat. V pokoji na stole objevím kytičku a omluvný lísteček od Chrise. Chci za ním ještě zajít, ale už spí. Stejně usínám s fajn pocitem, že je život krásnej.

Našla jsem ten papír! jsem borec, co? :D EmBee

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee