neděle 5. května 2013

Need You (10)

EmBee

"Panebože Anne, ukaž podívám se na to." přilítnul Sam a opatrně se mi podíval na totálně sedřenou kůži na koleni.
"Au.." sykla jsem když se mi toho dotkl.
"Pojď, ošetřím ti to." podepřel mě pod paží a vedl mě k sobě domů.
"Anne...nezašla by si zítra někam? Třreba na pláž." zeptal se mě Sam zatímco mi ošetřoval koleno.
"Jo ráda." usmála jsem se a pak se zase šklebila, protože to děsně špípalo. Pak mi Sam koleno obvázal a doprovodil mě domů.
"Tak zítra." rozloučil se.
"Jo, ahoj." zamávala jsem mu ještě a pak jsem jen doskákala na jedný noze do domu.
Doskákala jsem do kuchyně a všimla jsem si

vzkazu od mámy, že ji mám zavolat.
"Mami?"
"Ahoj Annie. Už jsi doma?"
"Jo"
"S tatínkem a klukama jsme na cestě do Miami, takže..."
"počkej s klukama. To myslíš jako Wesem, Drewem a Keatonem?"
"Jo."
"Aha..."
"Wesley ti o tom neřekl?"
"Ne..."
"Hele nemám se vrátit Annie?"
"Ne to je v pohodě, mami."
"Dobře. Tak na sebe dávej pozor. Vrátíme se v příští týden v neděli, a v pondělí potom nastoupíš do školy, tak se zatím bav."
"Jo. Měj se mami."
"Ahoj."
Byla jsem vztekem bez sebe. Dohupkala jsem do nahrávacího studia, kde jsem začala mlátit vší silou do bubnů. Hrozně mě štvalo, že mi o tom, že pojedou do Miami nikdo neřekl. Že mi to řekli až když byli pryč. Večer jsem si sedla k televizi, kde jsem následně i usnula.
Ráno mě probudil domovní zvonek. Pomalu jsem se zvedala z pohovky a šla jsem otevřít. Stál tam Sam s úsměvem od ucha k uchu. Když mě vyděl s rozcuchanýma vlasama, ve vytahaným oblečení, vyděšeně se na mě podíval.
"Nestalo se ti nic Annie?"
"Mě, ne. To už je tolik hodin?" zeptala jsem se ho a on jen přikývl.
"Pojď dál." kývla jsem směrem do obýváku a zavřela jsem za ním.
"Počkej tady chvilku, já se půjdu převlíct." posadila jsem ho na pohovku a rychle valila do schodů. Opláchla jsem si obličej studenou vodou, rychlostí blesku si vyčistila zuby, vlasy stáhla do culíku a oblíkla se do plavek, jelikož jsme měli namířeno na pláž. Na to jsem si vzala jeanový kraťásky a volný bílý tričko. Narvala jsem si do pusy ještě dvě žvýkačky a letěla jsem zase zpátky dolů. Pak jsem si teprv uvědomila že mám zavázaný koleno, takže do vody stejnak nebudu moct.
"Promiň." omluvila jsem se mu, ale to už mě tahal z domu.

5 komentářů:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee