středa 29. května 2013

Need You (15)

EmBee

"Už se o vás píše." křikli na nás Keaton s Drewem hned jak jsme vešli do domu.
"Už? Já myslela že dřív než zítra v bulváru nebudem." sundala jsem si boty a šla si rychle přisednout ke klukům.
"Přečtěte to nahlas! Já to chci taky vědět!" křikl z kuchyně Wesley, bylo slyšet jak mu tam opět něco spadlo. Trdlo moje. Pomyslela jsem si.
"Fanynky skupiny Emblem3 mají smůlu, Wesley Stromberg už si také našel svou vysněnou!
Dnes odpoledne byl Wesley Stromberg (19), člen skupiny Emblem3 viděn v Huntington Beach jak se prochází ruku v ruce se svou dívkou. Zajímalo by vás kdo je ten šťastlivec? Nebudete tomu věřit! Je to dcera slavného
manažera Darrena Chrisse, který je momentálně manažerem skupiny Emblem3. Wesley s Anne (17) trávil hodně času po tom, co jí zemřela při autonehodě v Miami ma...." zasekla jsem se a nebyla jsem schopná číst dál.
"Annie." Stáhl mě Drew z k sobě a objal mě. Poté se z druhé strany přidal i Keaton. Nechtěla jsem zase brečet.
"Vytiskněte mi tu fotku pod tím. Já jdu zatím do pokoje." pokusila jsem se o usměv a vstala jsem z pohovky. Cestou do ,teď už svého pokoje, jsem ještě dostala od Wesley pusu na čelo.
"Nemám jít za tebou broučku?" zeptal se mě ještě Wes, když jsem otevírala dveře. Jen jsem rychle přikývla a skočila mu do náručí. V jeho objetí jsem se cítila v bezpečí.
"Wesley ... " zamumlala jsem mezi vzlyky.
"Annie, broučku" snažil se mě Wes uklidnit.
"Chybí mi ... moc" vzlykala jsem dál. Máma mi doopravdy chyběla, pořád mi to nedocházelo. Stále jsem v duchu doufala, že jen odjela někam na dovolenou a že se brzy vrátí.
"Já vím Annie." zamumlal mi do vlasů.
"My to spolu zvládneme." podíval se mi do uslzených očí a poté si mě k sobě opět přitiskl. Jeho slova mi dali sílu. Utřela jsem si stékající slzy z tváře. Vymanula jsem se z jeho objetí.
"Děkuji, .... bez tebe bych to nikdy nezvládla." poděkovala jsem mu a obdařila ho dlouhým polibkem plný lásky.
"Poď jsem." rozzářil se mu úsměv na tváři a položil si mě na hruď.
"Annie?!" ozval se najednou Keaton za dveřma.
"No?" křikla jsem nazpět.
"Mám pro tebe ty fotky, co jsi chtěla vytisknout."
"Jo, už si du pro ně počkej." vylezla jsem z postele a dohupkala otevřít dveře.
"Tady." podal mi Keats rychle a zase zrdhl pryč. Nechápavě jsem zavřela dveře a pomalu zase připochodovala do postele za Wesem.

hlasujte:) http://www.billboard.com/articles/columns/pop-shop/1563564/little-mix-emblem3-fifth-harmony-which-pop-group-will-rule-the Fifth Harmony vedou... taky jste se ze začátku nemohli rozhodnout komu dát hlas? Mi to udělali naschvál-.- LM, 5H ale i E3 mám strašně ráda:))

3 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee