pátek 25. ledna 2013

Známost na jednu noc... 2.díl (13+)

EmBee

Když se ráno vzbudím, hned vedle sebe hledám Drewa, ale není tam. Zklamaná si sednu a protáhnu se, až teď otevřu oči. Kolem mě jsou poházený lístky rudé růže a na polštáři leží vzkaz. "Dobré ráno krásko <3 Drew" připitoměle se usměju. Vstanu a rozhlížím se po pokoji po mém oblečení, ale nikde nic. Rozhodnu se teda jít po cestičce z růží. Když dojdu na konec, už na mě Drew mává z obrovské vany. "Dobré ráno. Pojď za mnou krásko." Vlezu k němu a dám mu pusu na tvář, on ale otočí hlavu o pár centimetrů a z nevinné pusy se stane vášnivá líbačka. "Miluju tě" řekne, když se od něj na chvíli odtáhnu "já víc" "nene" a než stačím nějak zareagovat, už ležím pod ním. Obtočím se mu nohama kolem boků a zavěsím se mu na krk. Líbá mě na krk a já ještě víc zakloním hlavu. "V tvé blízkosti se nedá kontrolovat." "vrrrrrrrrrr" zavrčím na něj a překulím se na něj. Tázavě se na něj kouknu a on jen němě přikývne. Potopím se a strčím si jeho chloubu do úst.
"Tori...Tori" začne Drew vzdychat a já se musím vynořit, protože mi dochází dech. Když vidí jak jsem udýchaná, lišácky se na mě podívá a už zase ležím já pod ním. Strčí do mě dva prsty a já se prohnu v zádech. "Drew" zařvu, když se po chvíli udělám. Zatímco já oddechuju, Drew mi prstem jezdí po hrudi a něco si brblá. Konečně se mi zklidní tep. Drew to hned zpozoruje a tázavě se na mě podívá. "Miluju tě" řekne a vnikne do mě. Je to nádherný pocit. Oba dva vyvrcholíme ve stejnou dobu a svalíme se vedle sebe. "Chtěl bych tě představit svým kámošům." "Mě?" "Co? Ne...Jsem mluvil tady s tím mýdlem. Jasně, že tebe." řekne a dá mi pusu do vlasů. "Vždyť se známe ani ne jeden den." "To je sice pravda, ale já v tom mám jasno, miluju tě a budu tě milovat do konce svého života." "Kecko !" zaksichtím se na něj, šplouchnu mu hrstku vody do obličeje a vylezu z vany. Omotávám si ručník kolem těla a přitom se culím jak měsíček na hnoji. "No ták vrať se za mnou." kňučí Drew a přitom na mě hází kukadla. "Nemůžu, musím se vrátit. Zoe si bude dělat starosti." suším si ručníkem mokré vlasy. "Zoe?" "Jo, Zoe je moje kamarádka už od školky. A nemůžu ji nechat samotnou. Stačí, že jsem zdrhla na noc." "No ták Tori, vždyť ona to bez tebe zvládne." Naléhá Drew a při tom vylézá z vany. "Ne" odseknu, přiťapkám k němu, dám mu pusu na tvář a utíkám do pokoje. "Nevíš kde mám věci?" křiknu a přitom se rozhlížím všude možně po pokoji. Drew neodpovídá, rozhodnu že půjdu za ním do koupelny a zeptám se ho tam. Třeba mě neslyšel. Řeknu si pro sebe a pomalu se otáčím ke dveřím. V tom mě chytne zezadu za boky a začne mě líbat na krku. "Drew" řeknu a než se stačím odtáhnout špitne mi do ucha "Tam na pohovce." a opět mě líbá na krku. Vymaním se mu z jeho sevření a dám mu letmo pusu na tvář. "Děkuji" špitnu a letím se oblíknout. Oblíkám si kalhotky, podprsenku a kraťasy, ale když šahám po triku... "Drew," vyjeknu a mávám se svou půlkou trika, které jsem měla včera na sobě "to bylo moje nejoblíbenější." sednu na pohovku a mávám mu před obličejem s trikem. "Promiň, koupím ti dnes nové, stejné triko." "No dobře ale jak mám jít domů?" "Zůstaň tady" chytne mě a jedním rychlým pohybem mě zvedá k sobě. Ruce mi položí na pas a opět na mě hází štěněčí očka. "Vždyť víš že musím domů." řeknu a jezdím mu prsty po vypracované hrudi. Pořád se jich nemůžu nabažit. "Dobře, ale budu tě moct odvést domů." "Tak jo." souhlasím a chytám do rukou mikinu, kterou mi Drew hází. Jen se na něj nechápavě kouknu. "Vem si ji na sebe." řekne a začne se soukat do kalhot. Hodí na sebe ještě tílko a pak už vycházíme z hotelu. Gentlemansky mi otevře dveře spolujezdce a já rychle naskakuji. Během cesty od něho nedokážu odtrhnout oči. "Co na mě tak zíráš?" ptá se mě, když právě stojíme na křižovatce, a obdaří mě svým krásným úsměvem. "To se ti muselo zdát." řeknu a s úsměvem od ucha k uchu se otočím na druhou stanu k okýnku.

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee