sobota 19. ledna 2013

Smolařka na entou, 17.díl

LoTé

V neděli na holky bohužel nemám vůbec čas, protože dopoledne jezdíme k dědovy a babičce od mamky, kde je pochopitelně i Nicky, ale já po těch dvou dnech strávených s ní si nějak nemám náladu hrát a tak si píšu s Keatsem na fb a malou přenechávám bráškům. Na konci návštěvy vyfasujem peníze a jede s k druhý babičce s dědou. Tam se mi teda moc nechce abych řekla pravdu.. Vždycky tam je tátova "sestřička". Nikdo z
naší rodiny ji nějak zvlášť nemusí - všechny pomlouvá a má hrozně rozmazlenou dceru Michelle, která je sice stejně stará jako já nebo Christine ale je nemrych to samí a my ji svorně nenávidíme až za hrob. Už se těším až tu Chic bude, to si zas pěkně zapomlouváme! 
    Jak se dalo čekat, teta s Mitch už jsou u babičky s dědou usalašené a začínají se rozjíždět v pomlouvání. Jako obvykle začnou u tety Carly. Jako proč nemá manžela, že to s ní určitě nevydržel a proto od nich odešel, že je to nezodpovědná coura a další žvásty, který už ale neslyším, pač se s Conorem svorně zvednem jako jeden muž a odkráčíme na zahradu, pač být tam ještě chvilku, tak je asi usmrtíme. Ostatní z rodiny mají víc trpělivosti ale my dva prostě ne. 
    Na zahradě vylezeme na domeček na stromě, co nám děda s tátou postavili, když jsme byli malí, milovali jsme to tu! Byla to naše pirátská základna, Chris s Conorem vždycky byli kapitáni, pač se nemohli dohodnout kdo z nich bude velet, tak se střídali. Já s Chic jsme byli plavčíci, pač tenkrát tu ještě bydleli, do Kanady se přestěhovali minulý rok kvůli strejdově nové práci. A Mitch bývala zajatec. Ale stejně si během prvních pěti minut něco odřela nebo ji to přestalo bavit a odporoučela se hrát si s Barbínama. V tu chvíli na její místo nastupovala teta Carly, které tenkrát, když mě bylo pět, bylo teprve dvanáct a urážlivou Mitch dokázala nahradit dokonale. Sranda je s ní pořád i když má Nicky. A kdyby vás to zajímalo, Carly nemá manžela, pač se na ní totálně vykašlal, když mu řekla, že čeká dítě. Totální a nejhorší srabovina od chlapa podle mě je opustit těhotnou holku -_-. A Carly ji stejně pojmenovala po něm - Nick. Ale to jsem odbočila od tématu, z domečku na stromě se nyní stala základna pro ilegální skladiště cigaret. No jo, každej má něco a mi s Conorem si vždycky musíme zakouřit, když se naštveme. Chris to ví a neschvaluje to, jako správný starší bratr ale nic s tím neudělá, pač ačkoli je Conor asi o hodinu mladší, tak ho přepere a mě si Chris může nadávat jak chce, jedna cigareta za tejden mě nezabije a když jo - na něco se umřít musí. Oba si zapálíme a kouř slastně vyfoukneme z okna. Je naštěstí nasměrováno na opačnou stranu než dům, jakoby směrem k pobřeží. A tak se kocháme výhledem a mlčíme. Dokonalou chvilku přeruší Conor když si odfrkne nadávku na tetu s Mitch. "Ty píče mě zas tak nasraly.." Zavrtí hlavou a raději zas popotáhne. "Asi tak no.. Nakopat jim prdele, vůbec se nedivím, že je strejda Paul opustil. Ten jedinej byl fajn.. Nevíš jestli se vůbec vídá s Mitch?" Strejda byl fakt fajn a ty dvě si ho rozhodně nezasloužily. "Pochybuju.. Myslím že kráva mladší nemá zájem a kráva starší by mu ji stejně nepůjčila." Když vidím, jak se Conorovi při vzpomínce na ně objeví na čele nebezpečně pulzující žilka, raději změním téma. "Kašli na ně, radši mysli na Kate." Povzbudím ho a on hned pookřeje. "Říkala jsi jí něco?" "Ne to ne, měl bys jí to říct sám." Radši zalžu.. Nemůžu mu říct, že po ní jede i Wes ne? "Aha.. a říkala o mě něco?" Zase se mu rozsvítěj jiskřičky v očích. "My jsme se bavily o Keatnovi." Vymluvím se. "Aha.. a Amy.. já vím, že ti už do duše promlouvala máma ale s ní se to asi řeší hůř.. kdybys něco chtěla zajdi za mnou nebo Chrisem, jo?" Vděčně na něj pohlédnu. Vím, myslím asi trochu dopředu ale kdybych měla v plánu kupovat kondomy, poradila bych se radši s nima než s mámou. Od mala jsem si s nimi strašně blízká a jsem za to ráda. "Díky bráško." Obejmu ho a málem se u toho spálím o cigaretu. Bolestivě syknu. "Dávej pozor, Šmudlo!" Cvrkne mě do nosu a dá mi pusu na čelo. "Mám tě rád, víš to viď?"

3 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee