sobota 19. ledna 2013

Část 3 - Let's take a trip to … Huntington Beach

Madison´s Diary 

12/07/06
Achjooo!!! Dneska byl ale divnej den. Ze začátku to vypadalo. Že to bude super, cesta utekla a s holkama jsme se super bavily i na prknech. A pak došli ti kluci. Byli 3, my 4, což znamená, že jedná z nás byla trochu navíc. A kdopak to byl že?' ... Holky se s nima domluvily, že večer  zajdeme na pizzu.... No to se fakt

Kris: „Co to tam smolíš Mads?“,řekla Kris a šla směrem ke mně.

Já: „Ale nic. Taky nemusíš všechno vědět“, řekla jsem a zaklapla deník. Rychle jsem ho hodila do tašky.
Kris: „Jo tak tajnej deníček. Píšeš tam taky o nás?“
Já: „ To vám přece nemůžu říct, když je to tajný deníček ne?“
Ava: „No to je sice fajn rozhovor, ale mám takovej pocit, že za 15 minut máme někde být“.
Charlie: „A tohle je dobrý?“, křičela Charlie, když vyběhla z koupelny už asi ve 20 outfitu na večer, „myslíte,  že se mu takovej styl líbí?“
Všechny jsme zakroutili očima.
Kris: „Nejdete někdo na cígo? Než se tady ta vymódí…“
Ava: „Já jdu, už mám strašnou chuť“.
Já a Charlie jsme jen zakroutili hlavou na znamení, že my nepůjdeme.
Kris: „Ok. Tak my počkáme dole. A Charlie pohni už prosím“ , řekla Kris s úsměvem, když odcházela z pokoje.
Já: „A kterej se ti tak líbí, že se kvůli němu staráš, co si vezmeš na sebe? Ten uřechtanej?“
Charlie: „Myslíš Wese? Ne ten ne. Mně se líbí Keaton. Ten nejmladší. A co ty? Neříkej, že se ti ani jeden nelíbil“, mrkla na mě.
Já: „Stejně si mě ani nevšimli. Kdybych s váma šla na tu pizzu, tak budou překvapení, že jsme na té pláži byli 4“.
Charlie: „Jak jako když půjdeš s náma? Ty jdeš s náma!“
Já: „Prosím, nechte mě tady. Jsem se ještě navíc spálila a všechno mě bolí. To by nemělo cenu, bych byla akorát protivná“.
Charlie: „Když ty strašně málo komunikuješ s lidma“, povzdechla si, „já to holkám vyřídím. A myslíš, že můžu jít takhle? Není ta sukně na mně divná?“
Já: „Bože!! Vypadáš úžasně. A stejně můžeš v čemkoliv, ten na tobě mohl oči nechat už na pláži“.
Charlie: „Když jsem na sobě neměla skoro nic“, poznamenala s úsměvem, „takže krátká sukně je dobrej tah. A kterej se ti teda líbí? Drew, že jo? Jsem viděla, jak si na něj furt koukala. Čekala jsem kdy po Kris vyletíš, jak s ním flirtovala“.
Já: „NO vidíš, Kris s ním flirtovala, takže by nebylo hezký se o něco snažit ne? Tohle si kamarádky nedělají“.
Charlie: „Vždyť je to Kris!! Ta pomalu flirtuje i se svým tátem“, smála se Charlie.
Já: Fuuuj, to je nechutný!!“ křikla jsem s úsměvem a hodila jsem po Charlie polštář.
Ava: „Tak pojďte už!!“ , křičela Ava pod balkónem.
Charlie: „Vážně nechceš jít s náma?“
Kývla jsem jen hlavou. Charlie šla ke dveřím.
Já: „Prosím a neříkej nikomu, že se mi Drew líbí. A užijte si to. Pak už jsem jen slyšela, jak holky odchází. Pizza byla od hotelu asi 3 minuty chůze. Otevřela jsem znovu svůj deníček
.... No to se fakt pobavím.

4 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee