čtvrtek 10. ledna 2013

Smolařka na entou, 16.díl

LoTé

Kolem jedný přijde teta pro Nicky a chvíli potom přijde Keats a jdeme na zmrzku. Celou dobu se držíme za ruce a já se cítím jak v sedmým nebi. Keaton se mě snaží pořád udržet ve skvělé náladě a taky se mu to daří. Jeho vtípkům se chlámu jak magor, až si připadám trochu trapně. Náladu mi kazí jen to, že ho každou chvilku pozdraví nějaká "nádhera". Keats mile odpovídá ale vidím mu na očích, že je má jen pro mě :D. A to se mi
líbí! Kvůli vášnivému a nekonečnému loučení taky na sraz s holkama přijdu o deset minut později. Mám rozcuchaný vlasy a cucflek na krku, takže si z jejich strany vyslechnu pár uštěpačných poznámek typu: "To si tě musí značkovat?!" a "Jsem nevěděla, že je Keats upír." Sjedu je vražedným pohledem a vyskočím na větev, příhodně rostoucí jen kousek nad zemí. Slejzáme se tu už odmala. "Chcete vědět, co jsem zjistila? Nebo budete pindat na Keatse?!" Vyjedu na ně protože mám najednou všech těch jejich keců plný zuby. Hlavně že ony jsou dokonalý! Překvapeně se na sebe podívají ale zmlknou a sednou si na větev, každá z jedné strany a natočí hlavy tak, aby jim neuteklo ani slovo. "Tak fájn, Kate, teď nezačni šílet, jasný?" Otočím se k ní a ona zakoulí očima. "Vždyť mě znáš ne?" "No právě.. Takže prvně, kdo se ti líbí? Conor nebo Wes?" Vážně se na ni zadívám. Stejně to bude v každým případě ještě hodně zajímavý :D. "Oba sou sladký..." Kate se zasněně zahledí do slunce a v očích se jí zalesknou slzy. Lily jí otráveně luskne před obličejem. "Co řveš?!" "Protože mě nikdy nebude ani jeden chtít." Otřese se a utře si slzy ze tváří. "Ty naděláš.." Ušklíbne se Lily a vytáhne z kapsy Twix. "Jo tak to tě musím vyvést z omylu." Povytáhnu obočí a počkám až mi začne naplno věnovat pozornost. Kate se zase otočí ke mě a v očích ji vysvitne naděje. "Dneska se mě Drew a Conor vyptávali jestli s někým chodíš.." Kate vyvalí oči a Lily na mě prskne karamel. Přesně jako jsem předpokládala. Lily dokonce spadla z větve a na zemi se kroutí v záchvatu smíchu. "Až tak to vtipný není." Poznamenám a otočím se zpět ke Kate. "Ale co má Drew společný s tím, že se mi líbí Wes?" "No Wes se asi stydí, tak poslal Drewa." Pokrčím rameny a natáhnu se ke svíjející se  Lily. Asi si myslí, že ji chci pomoct, tak ke mě natáhne ruce, já jí ale jen vemu obal s tyčinkami a uvelebím se zpět na větvi. Lily začne vřískat a vyškrábe se na nohy. A já se připravuju na závod na život a na smrt. To se stane vždycky, když Lily vemete jídlo. Začneme se honit po parku ale po chvilce se mi pod nohy přimotá klacek a já tam sebou švihnu jak dlouhá, tak široká. Lily hned nalehne na mě a začne mě lechtat. Ví, že jsem lechtivá úplně všude a tak během chvilky ječím na celej park jako siréna. Kate se k ní ráda přidá, protože lechtat mě je jedna z jejich nejoblíbenějších aktivit. Na chvilku všechny zapomenem na všechny problémy s klukama, ležíme na trávě a koukáme na zapadající slunce. Jako obvykle se ale něco zkazí - Lily začne skákat a řvát, že po ní lezou mravenci. S Kate chytneme výtlem ale potom si uvědomíme, že po nás lezou taky! Tak teď místo ležení na trávě, po ní skákáme a ječíme všechny tři. Já ty kachny miluju :DD 

5 komentářů:

  1. úžasná :) kedy bude ďaľšia ?

    OdpovědětVymazat
  2. Každý den sleduji kdy bude další a tahle určitě splnila moje očekávání :)) Ne málo se směju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Každý den sleduji kdy bude další a tahle určitě splnila moje očekávání :)) Ne málo se směju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fúú tak na tejto som sa nasmiala. :D ale je dokoalá, kedy bude ďalšia ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. kedy bude ďalšia ?

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee