sobota 26. ledna 2013

Smolařka ne entou, 18.díl

LoTé

Když se vrátíme zpět do domu, teta s Mitch už jsou pryč a tak si nakonec užijeme celkem fajn odpoledne. Chris pozná, že jsme kouřili a netváří se zrovna nadšeně, ale nepráskne nás, to bysme ho asi zabili. Od dědy a bábí zase vyfasujem "na přilepšenou". A okolo osmé hodiny už se zase válím doma před televizí. Zejtra už si jdem jen pro vysvědčení a pak krásné dva měsíce prázdnin.. Nemůžu se dočkat! A tak zabloudím ke skříni a opět
nevím co na sebe. Jo, je to jen poslední den ale bude tam přeci i Keats! A já chci vypadat.. já nevím jak chci vypadat.. určitě ne jako šprtka takže ta skládaná sukně to nebude. Odhodím kus oblečení a dál se hrabu v útrobách skříně. Ježiši já nic nemám! Zapnu live chat s Chic a postupně jí předvádím všechny modely ale nedokážem se dohodnout. Chic chce abych si vzala něco svátečnějšího ale já bych si nejradši vzala ošuntěný kraťase a top. "To nemyslíš vážně!" Zhrozí se když jí ukážu tílko s lebkama a otrhaný černý kraťase se cvočky. Bývali to mamčiny rifle ale já si je trochu vyspravila. "Proč ne?" Podivím se. Jsou boží! "Je to poslední den školy, obleč se trochu svátečně!" "Jdi do prdele se svátečně já sukně nesnáším!" Protočím oči a začnu se hrabat v poličce se sukněmi. Paradoxně§ jich mám celkem dost i když je vůbec nenosím. Nakonec vytáhnu jednu docela ucházející riflovou. Ukážu ju na kameru. "To je ta moje!" Zařve Chic až se leknu. "Cóó?" "To je ta moje oblíbená riflová sukně, kterou jsem ti půjčila loni v létě a ty si se pak dušovala, že jsi mi ji vrátila a já jsem kvůli tobě seřvala Jade!" Na začátku Chic mluvila docela pomalu ale ke konci už ječí jako siréna až to přiláká její malou sestřičku Jade. "Co tu tak ječíš?" Vykoukne střapatá hlava ze dveří a já ji do kamery zamávám. "Jdi spát srdíčko, tvoje sestřička jen dostala menší hysterický záchvat, brzo ju to přejde!" Střapatá hlava se zasměje a zase zaleze. Roste jako z vody. "Kolik už jí je?" Zeptám se Chic a doufám, že tak zamluvím vypůjčenou riflovou sukni. "Bude jí třináct ale tu ukradenou sukni nezamluvíš!" Odpoví Chic ale dál se tváří jako bohyně pomsty. "Tak promiň! Já o ní fakt nevěděla! Celej rok ležela ve skříni!" Odpřísáhnu a hodím štěněčí pohled. Chic se zatváří trochu smířlivěji a tak se odhodlám k dalšímu kroku. "Můžu si ji zejtra vzít?" Očekávám další smršť nadávek ale Chic se místo toho rozesměje. "No tak když už ji máš rok u sebe, tak si ji zejtra klidně vem. Jen k tomu musíme ještě vybrat triko, doufám, že taky najdem náký moje." Vyprskne opět smíchy a já s ní. Její triko už jsme nenašli ale nakonec jsme vybrali černý triko s flitrama, který při troše fantazie vypadá svátečně. K tomu žabky a přívěšek se srdíčkem. Vysvědčení si vezmu do ruky. Ostatně přemejšlím, jestli ho rovnou nevyhodím někam do popelnice. Né zas tak hrozný snad nebude. Rozloučím se s Chic a vypnu počítač. Už chci jít spát ale v tom mi zapípá mobil. Otevřu zprávu a čtu. "Sladké sny krásko, doufám, že jsi měla krásný den. Zítra se uvidíme :*." Na tváři se mi rozlije připitomělý úsměv a usínám s krásnou vidinou zítřejšího dne.


Amy´s outfit do školy

3 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee