středa 2. ledna 2013

Známost na jednu noc... 1.díl (13+)

EmBee

„Dělééj nebo to nestihnem!“ řve přes celý barák Zoe, moje nejlepší kamarádka už od školky. „Už jdu“ zařvu nazpět a valím ze schodů dolů za ní. Chystáme se do baru trochu se pobavit, zatančit si, poflirtovat, no prostě užít si. Mí rodiče si totiž odjeli někam do tramtárie a nechali mě doma samotnou na pár týdnů, takže PARTY ALL DAY ALL NIGHT. „Tak co jak vypadám?“ zeptám se Zoe a udělám před ní otočku. „No néé číča! Tak pojď Tori“ dořekne a doslova mě táhne z domu do taxíku. Když dorazíme před bar, začneme obě šílet. „Dnes musíme každá ulovit aspoň jednoho kluka, a jestli ne tak, ta která nikoho neoslnila, bude muset sloužit tý druhý jeden celej týden. Platí?“ mrkne na mě Zoe a já jen přikývnu. Chytneme se za ruce a vejdeme do baru. Je tu skvělá atmosféra, Zoe hned utíká na parket, zatímco já jsem se rozhodnu pro pořádný drink. Rozhlídnu se po baru a narazím na sexy svalnatýho kluka. Je tááák sexy. Dojdu k němu a objednám si
drink. Kouká na mě, ale já se snažím se ho ignorovat. „Nechceš si jít zatancovat.“ Zařve mi to ucha a kejvne hlavou směrem na parket. Jen se na něj usměju a jdu za ním. Tančíme tělo na tělo a přitom se různě osaháváme. Normálně to nesnáším, ale od něho mi to nevadí, líbí se mi to. Když skončí písnička, chytne mě za ruku a táhne mě ven z baru. Tam mě přitiskne mě ke zdi a vášnivě mě začne líbat na krku. Pak se ode mě odtáhne a odněkud vytáhne klíčky od auta. Zaveze mě do nějakýho hotelu, a když se za sebou zamčeme konečně pokoj, začne to být vážně báječný. Zavěsím se mu kolem krku a nohy mu obmotám kolem pasu. Líbám ho na krku zatímco se pomalu přesouvá k posteli.  Odhodí mě na postel a začne si rozepínat knoflíky. Ty jeho buchty awww…. Odhodí košilu do rohu pokoje a objeví se nade mnou. „A co ty? To hodláš zůstat v oblečení?“ zakroutím hlavou a rukou mu jezdím po jeho vypracovaným těle, zatímco on jedním rychlým pohybem roztrhne moje triko napůl a odhodí ho někam pryč.  Začne mě líbat po hrudi, ale když narazí na podprsenku, zarazí se a odtáhne se, já na něj jen nechápavě zírám. „To mi tady překáží.“ Řekne a hodí na mě ksichtík, nahlas se rozesměju a on mi rozepne podprsenku. „Jseš nádherná“ řekne a odhodí ji za sebe. Okusuje mi bradavky a já přitom nahlas vzdychám. Posouvá se níž a níž, a když narazí na moje kraťasy, rychle je rozepne a svlékne mi je.  „A teď ty“ řeknu a přehodím si ho pod sebe.  Přejíždím mu prstem po bříchu a když se dostanu k jeho bouli, laškovně přes ni přejedu. „No ták“ hejkne a já se škodolibě usměju. Sundám mu kalhoty a pomalu se přesouvám zpět nahoru. Přitom mu nechám ruku na bouli, a když už ho líbám na krku, jemně škubnu rukou směrem nahoru a on hejkne. „Ty jsi ale zlobivá holčička.“ Prohodí a přesune se nade mě. Rukou mi zabloudí do kalhotek a strčí do mě dva prsty. Prohnu se v zádech a začnu vzdychat. Když už jsem skoro na vrcholu vyndá je a olízne si je. „Chutnáš skvěle“ podotkne a začne mi svlíkat poslední kousek oblečení. Ležím tam zcela nahá a přitom sleduju toho kluka, jak si svlíká boxerky. Koukne se na mě prosebně a já přikývnu na souhlas. Lehne si vedle mě a já se přetočím na něho. Vezmu jeho chloubu do ruk a následně si ji strčím do pusy. Když se mi udělá do pusy, nechutně se zaksichtím. S plnou pusou se přesouvám nahoru a půlku toho hnusu mi zanechávám všude na těle. „A teď si sebe ochutnej.“ Řeknu a začnu se s ním líbat. „No fuj“ prohodí po tom, co mu ten hnus strčím do pusy. Ďábelsky se na něj usměju. Převalí se na mě a roztáhne mi nohy. Koukne se na mě tázavě a já jen přikývnu. Vnikne do mě. Ze začátku to neskutečně bolí, ale když si pak zvyknu, tak je to báječný pocit. Oba dva nahlas vzdycháme. Zarývám mu nehty do zad na znamení, že je báječnej. „Přidej“ zařvu a po chvilce vyvrcholím. Jemu to trvá trošičku dýl, když se udělá, svalí se vedle mě a oba dva těžce oddychujem. „Byla jsi báječná.“ Vymáčkne ze sebe. „Ne to ty jsi byl báječný.“ Řeknu a lehnu si mu na hruď. „Mimochodem jsem Tori.“ Sednu si a natáhnu k němu ruku. „Já Drew“ podá mi ruku a stáhne mě k sobě. „Mimochodem právě jsem se do tebe asi zamiloval“ kouknu na něj a políbím ho. „Já to vím jistě“ řeknu poté, co se od něj odtáhnu. Dá mi pusu na čelo a pak už jen vedle sebe spokojeně usneme.

Jáááj... :DD vaší admince musel někdo jebnout lopatou po hlavě :DD nikdy jsem tohle nepsala :)) a přijde mi to nějak vadný :DD ale posuďte samy ;))

1 komentář:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee