neděle 6. ledna 2013

Smolařka na entou, 15.díl

LoTé

"Tak dělej, za chvilku je tu mamka a to se ti teprv nebude chtít mluvit." Povzbudím ho a mávnu rukou kamsi k pískovišti, kde tuším mámu s Nicky. Drew se na ně zadívá a zhluboka se nadechne. "HelechodíKateteďsněkým?" Vypadne to z něj tak rychle, že chvíli přemejšlím, co říkal. Když mi to dojde, stejně zařvu. "Cože?!" "Jsi mě neslyšela?!" Odpoví trochu podrážděně a ještě se kolem sebe rozhlídne. Raději ztiším
hlas. "Tobě se líbí?" Vyjeknu nevěřícně. Vždyť je jí patnáct! A Drewovi dvacet :D. Jo věk je jen číslo, ale je to divný... "Blázníš?! Mně?! Wes mě pověřil!" Vysvětli mi to a já si trochu oddechnu. No opravdu jen trochu, Wesovi je devatenáct, to jsme si fakt pomohli. "A to se jí nemůže zeptat sám, potřebuje prostředníčky?" Povytáhnu obočí. Wes nevypadá, že by byl nějak zvlášť nesmělej. Spíš naopak. "No očividně jo. Tak chodí s někým?" "Ne to ne.." Odpovím a přemejšlím, jestli mu mám říct, že je Kate zjeblá do Conora. Vyřeší to za mě - zvedne se a odjede. "Tak dík a čáu!" Zavolá ještě a já tam zase sedím sama. To se musí říct Kate! Rychle napíšu smsku a pak už jdu za mámou na písek. Přednášková nálada už ji asi přešla, takže to snad bude v pohodě. Chvíli si ještě hrajeme a pak se vydáme k domovu. Je po jedenáctý, takže přijdem akorat k obědu.
   "Uff, to bylo dobrý!" Oddechnu si po vydatném a dobrém obědu a chci se jít odvalit do obýváku ale Conor mě nasměruje rovnou ke špinavému nádobí. "Seš na řadě!" Zašeptá mi škodolibě do ucha ale pak zkrotne. "Pomůžu ti, chceš?" Nechápavě mu šáhnu na čelo, jestli nemá teplotu. Nemá. Začne sbírat talíře od oběda a celá rodina na něho kouká. "Ježiši děsíš mě!" Vyčtu mu, když zavře dveře od kuchyně a dá nahlas rádio. To někoho zabil a rozhodl se mi svěřit?! "Tak co se děje?!" Vyjedu na něj hned jak začnem umývat. "No..ehm...chtěl...chtěl jsem se tě na něco zeptat..." Najednou neví kam s očima a rozhodně to není ten starej suverénní Conor. "Na co?" Povzbudím ho a trochu do něj drknu. Vždyť není normální, jak se zadrhává! "ChodíKateteďsněkým?" Vyhrkne a já ho i přes tekoucí vodu a řvoucí rádio slyším až moc dobře. Už chci vyhrknout zase?! ale nakonec si uvědomím, že to s Wesem nemusí mít nic společnýho, takže na to jdu jinak. "Tě poslal nákej kámoš vyzvídat..?" Přísně se na něj podívám ale on bezděčně zavrtí hlavou. "Ne to ne... Mě se začla líbit, jak jste popadali z tý zídky jako hrušky." Trošku zrudne a usmívá se. On se fakt zamiloval. V jednom dni dva kluci, no mě z toho klepne! A Kate taky! A Lily chytne záchvat smíchu. "Tak chodí s někým?" Vyzvídá dál a začíná být netrpělivej. "Ne." Odvětím jednoduše a dál už to radši nerozvádím. "Díky!" Obejme mě ale vzápětí švihne utěrkou na linku a odkvačí si to z kuchyně, že na něj ani nestihnu zařvat. Máme tu zpátky našeho starýho Conora. Ušklíbnu se. Ten novej se mi v něčem líbil víc. Kate už to radši nepíšu, jen oboum tweetnu, že mají v osm čekat v parku u našeho stromu. Tohle bude ještě zajímavý...

3 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee