pátek 14. listopadu 2014

Nový život, 27.díl

LoTé

"Je to kluk! Budeme mít kluka!" vyjeknu nadšeně, hned, co mě doktorka pustí do čekárny, kde na mě čeká Lori, která se po mém radostném oznámení rozzáří jako sluníčko, ačkoli musí mít stále na mysli Sabino divné chování. 
"To je skvělý!" vyjekne ale stejně nadšeně jako já a pevně mě obejme. 
Slzy mi stékají po tvářích a ani nedokážu vyjádřit slovy, jak moc se na toho malého drobečka těším. Až si ho poprvé pochovám, až se na mě poprvé usměje, jeho první krůčky, slova, školka... 
"Musíme to všem říct!" řeknu, když se pustíme a ihned si pučuju od Lori mobil, abych tu radostnou novinku mohla říct Keatsovi. 
Když se ale po pár zazvonění ve sluchátku ozve sice Keaton, ale s Angie v pozadí, zpanikařím a dřív, než stihnu něco říct, zmáčknu tlačítko na ukončení volání.
"Co je?" zeptá se mě Lori, když vidí můj vykulenej výraz. "Nevzal to?" dodá vzápětí a já zuřivě kývu. 
"Ne, jo, no nevzal," zakoktám se a rychle jí podám mobil zpátky. Vzápětí se rozezní znovu. Pane bože prosím, ať to není on. 
"To je Drew," ztuhne Lori, když se podívá na display a roztřesenýma rukama hovor přijme. 
"Ano Drew?" ohlásí se a poodstoupí od nemocničního ruchu, aby ho dobře slyšela. Já zůstanu stát sama na chodbě, a proto přistoupím k nejbližší nástěnce a začnu si pročítat nejrůznější zdravotní letáky a poučky. 
S každým přečtením nového a nového nadpisu a vzápětí krátké anotace, se mi žaludek svírá a nohy mám najednou jako z gumy. Je tolik věcí, co se může mému miminku stát a já o nich neměla ani tušení!
Musím si sednout na nemocniční lavičku, abych se tu nezhroutila na zem a pomalu vydýchávám všechny nemoci, o kterých jsem se právě nechtěně dočetla. Co když bude moje dítě postižené, co když porodím předčasně, co když u porodu zemřu...
"Kam proboha jsi v pořádku?!" dostane ze sebe Lori, když mě vidí zhroucenou na chodbě a vezme mě opatrně za ramena. 
"Podívej se na ty letáky. To miminko umře," zašeptám tak potichu, že Lori chvíli netuší, o čem mluvím, ale když kývnu hlavou směrem k nástěnce, vše pochopí a úlevně se rozesměje. 
"Kam klid, tvoje miminko je naprosto v pořádku, teď jsi přeci byla na kontrole," pokusí se mě uklidnit, ale povede se jí to jen zčásti. 
"Ale ještě se mu pořád něco může stát," začne se mi klepat brada, ale Lori moje obavy pevně utne. 
"Ne! Nic se mu nestane, jasný? Bude zdravý a krásný a bude ti pořád dělat jenom radost. Nám všem. Souhlasíš?" utře mi dvě slzy, které se mi skutálely po tvářích a vezme mě za ruku. 
"Teď půjdeme domů za Sab. Drew říkal, že už je jí líp. Souhlasíš?" zeptá se mě opatrně, skoro maminkovsky, a já kývnu. 
Pohladím své bříško a pak společně nastoupíme do auta, kterým se co nejrychleji dostaneme k Sab.


Další díly:
Konec Světa, 23.díl - 16.11.
Nový život, 24.díl - 18.11.

Bacha, zejtra bude jednodílovka!!

2 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee