pátek 1. února 2013

Část 4 - Let's take a trip to … Huntington Beach

Z pohledu Charlie

Já: „Božee!! Já jsem tak nervózní“, křikla jsem do lampami osvětlené ulice. Na cestě do pizzerky za klukama.
Ava: „A z čeho? Z Keatona?“, zeptala se mě s úsměvem, i když znala odpověď.
Kris: „Vždyť je to jen kluk… Co ti může udělat?“
Já: „Ale on není jen tak nějakej kluk… Viděla jsi ho včera vůbec? Víš o kom mluvím?“
Kris: „No, viděla,…“
Já: „Tobě se nelíbí?“. Z nějakého důvodu jsem chtěla aby Kris řekla jo. Asi aby potvrdila, že je fakt hezkej.

Kris: „Ale jo, líbil, ale ten Drew… vidělas ty jeho?“
Ava: „Spíš jeho tělo“,poznemanala. Já se zasmála a Kris po ní vrhla vítězný úsměv.
Kris: „Jo, správně. Jeho tělo. To je božskej pohled. A dneska večer…“, nedokončila větu a mrkla na nás. Ava se usmála na znamení, že rozumí, co Kris myslí. I já to pochopila, jenže v tu chvíli jsem si vzpomněla na Mads.
Ava: „A proč vlastně Mads nešla s náma. Neřekla ti to?“, zeptala se mě na Mads, jako by mi četla myšlenky.
Já: „No… bylo jí nějak blbě“.
Kris: „Jako vždycky, když někam mám jít s klukama… Hele to je ono?“. Ukazovala směrem k Rossi´s.
Ava: „No zní to italsky, tam by pizzu mohli dělat“. Ušly jsme pár kroků, při kterých jsem si zkontrolovala make-up a zeptala se holek, jak vypadám. Vešly jsme dovnitř. Vzadu jsme v jednom větším boxu uviděli kluky. A nebyli tam sami. Všechny jsme jednohlasně pozdravily.
Kris: „Tak jsme tady“,  řekla a nenápadně na nás kývla hlavou. Kdo jsou ty lidi? Já jsem se samozřejmě jako první zaměřila na Keatona. Seděl vedle nějaké holky s růžovýma vlasama.
Wes: „No tak to jsme rádi, že jste dorazily“, řekl, mrkl na Avu a poklepal si na stehna. Že by se tu dělo něco co mi uteklo? Je pravda, že na surfování a všechno kolem jsem se moc nesoustředila, když mi “instruktora“ dělal Keaton.  Ava se posadila na Wese a ruky dala kolem jeho krku. To jiskření mezi nima bylo i slyšet.
Ava:  „Takové pozváni jsme si nemohly nechat ujít“, řekla a pak mu něco pošeptala. Wesley se zasmál.
Wes: „No jasně. Pardón. Dámy, tohle jsou Kenny, Kyle, Lijah a tohle je Lili, Keatonova holka“.
Ou. To slovo bylo jako facka. Holka. No to snad ne… Všichni jsme s mezi sebou představili.
Drew: „A kde je Maddie?“, zeptal se, když se dopočítal, že j nás o jednu míň, než na pláži.
Kris: „No Mads dneska nebylo moc dobře, tak zůstala na pokoji“, říkala, když s cpala vedle Drewa. Její úmysly byly jasný.
Drew: „Aha, to má blbý, že je nemocná na vašem Holčičím víkendu“, řekl soucitně. Holčičí víkend? To by mě zajímalo, co mu Kris napovídala. Všichni jsme se nějak posadili a objednali si pizzu. I během jídla jsem ale nemohla spustit oči z Keatona a jeho HOLKY.
Kenny: „Tak co, nezajdem na pláž si zahrát volejbal?“
Keaton: „Vole, já neudělám ani krok po té náloži jídla“. Poplácal si břicho jak nějakej děda. A stejně mi to přišlo roztomilý. Ale Lili jen zakroutila očima.
Lili: „Jako vždy“, prohlásila polohlasně.
Keaton: „Máš zas nějakej problém?“, zeptal se takovým otraveným tónem.
Lili: „Já to  tady nehodlám rozebírat“.
Keaton: „Tak pojď ven, když to nechceš řešit tady“, chytil ji za ruku a vyšli ven.
Lijah: „Ooo. Keaton a Lili zase prožívají jednu ze svých manželských hádek.
Wes: „To už jsou zase v sobě?“, zeptal se, jako by vůbec nevnímal, co se děje. Kyle mu jen přikývl. Po chvíli se Keaton vrátil dovnitř. Bez Lili.
Drew: „Kde jsi nechal svou drahou polovičku?“
Keaton: „Šla domů“.
Kyle: „Rozešli jste se?“ Napjatě jsem očekávala odpověď. Ano,ano,ano.
Keaton: „Ještě ne. Ale už k tomu není daleko. Tady ty její nálady už mi lezou krkem“. Nebylo to sice ano, ale i tak jsem měla radost. Třeba z toho něco bude.
Lijah: „Tak co, jdeme hrát?“ Všichni jsme křikli, že jo. Teda všichni kromě Drewa.
Drew: „Sorry lidi, ale já už půjdu. Ještě doma musím něco dodělat.
Keaton: „A co je to něco?“
Drew: „Překvapení, kámo. Uvidíme se zítra“. Vzal do krabice kus pizzy, mávl a odešel. Kris se na tváři objevil zaskočený výraz. Ještě se jí nestalo, aby kluk, o kterýho usilovala celej večer, prostě jen tak odešel.  My ostatní jsme se vydali na pláž hrát volejbal. Ještě kdybych ho tak uměla.

3 komentáře:

Děkujeme za tvůj komentář :) LoTé & EmBee